Kumman ehdokkaan vaalikiertueen auton toivoisit näkeväsi Sastamalassa Äijänkiven kuuluisalla parkkipaikalla?
Kumman kaa, Pekka vai Alex?
4
283
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ne kumpikaan kerkiä äijänkivelle ny. Ne kiertää telkkariohjelmasta toiseen.
Mutta jos ehtisivät niin molemmat tietenkin. - Anonyymi
Pekka jo piipahti Sastamalassa Pukstaavissa joulukuun alussa. Silloin oli aika kylmät säät. Saas nähdä, nähdäänkö Pekka keväällä uudestaan Sastamalassa. Pekalla on sitten enemmän aikaa perehtyä paikallisiin nähtävyyksiin, kun kakkoseksi jäävällä ei ole niitä presidentin kiireitä.
- Anonyymi
Pikkulinnut kertoo että Pekka on ollut jo vuosia aika kypsynyt siihen vaimoonsa Antonioon. Edes uudempi poikakaveri, Jeri 23 v., ei sykähdytä enää. Hänkin alkaa olla pikkasen jo tylsää ja vanhaa kamaa.
Uutta ja nuorta poikakaveria Pekka hakemassa on, jos se Äijiksen suunnalle tulee lumien sulettua pyörähtämään
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368