Halla-ahon halventava kohtelu pitää kostaa Haavistolle

Anonyymi-ap

Vihreät ovat vuosien ajan kohdelleet Halla-ahoa halventavasti kuin myös Perussuomalaista puoluetta, joten olisi ihme jos innostaisi antaa ääni Haavistolle, joka on paitsi vihreä myös homo, mistä useimmat perussuomalaiset eivät pidä.

27

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Persut nyt oivat mitättömiä tolloja poliittisesti, mutta voivat olla hyödyksi Suomelle äänestämällä Stubbia.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Kerrankin niistä idiooteista on jotain hyötyä. Stubb on pätevämpi ehdokas koulutuksensa vuoksi.


      • Anonyymi

        Persujen ei kannattais uhritua, se on noloa.


    • Jo nyt on menossa humppalinjalle koko touhu, jos Jussin kolhittu itsetunto pitää kostaa Haavistolle!

      • Anonyymi

        Persut ovat säälittäviä uhriutujia. Pahempia kuin ketkään muut.


    • Anonyymi

      KOSTO ELÄÄ!!!!

    • Anonyymi

      Olen seurannut tuota Tuppuraista joka varmaan junaili tämän äänestä tyhjää. Mikä olisi se toimi ala että hänen kyvyt saataisiin parhaiten hyöty käyttöön.En kyllä tiedä hänen koulutustaan

    • Anonyymi

      Persut ovat sellainen populistinen paskapuolue joka lupaa, mutta pettää aina ja polkee eniten äänestäjiään.

      • Anonyymi

        Elä höpötä joutavia, kansa on puhunut.


    • Anonyymi

      Presidentti Kokoomus
      Ulkoministeri Kokoomus
      Pääministeri Kokoomus
      Puolustusministeri Kokoomus
      Työministeri Kokoomus
      Sosiaaliturvaministeri Kokoomus
      Tiede- ja kulttuuriministeri Kokoomus
      Ilmasto ja ympäristöministeri Kokoomus
      Kunta -ja alueministeri Kokoomus

      Kylmää kyytiä köyhille! 🥶

      • Anonyymi

        Köyhät ovat lahjattomia ja tyhmiä. Eivät he muuten olisi köyhiä. Pitää suosia lahjakkaita ja älykkäitä.


    • Anonyymi

      Pekka ei ole puolueen kautta ehdolla, mutta vihreitä kannattajia sillä varmasti on

      Houkuttaisi kyllä äänestää sitä suomenruotsalaista Stubbia. On ollut 7 vuotta poissa Suomesta oppimassa. Ydinaseet rajalle voisi olla tarpeen. Eikä mihinkään puheluihin tarvi vastata. Naapuria on kiva välillä ärsyttää.
      Yksi miinus. Sillä on sähköauto eikä tiedä bensan hinnoista mitään, mutta mitä siitä.

    • Anonyymi

      Ihmettelen Tuppuraisen mainintaa ettei Jussi ole tasokas puhemieheksi . No eihän SDP:een kansanedustajatkaan ole ihmistä kummempia Tasokkuudesta tai asioiden osaamisen kannalta . Tytin omistaja ohjaus oli malli munaus

    • Anonyymi

      88!

    • Anonyymi

      Puhemiehen pitää pysytellä päivän politiikan ylä- ja ulkopuolella. Sitä Halla-aho ei osaa. Nytkin politikoi heti valintansa jälkeen.

    • Anonyymi

      Persut on siitä paha puolue vihervassareille että on vaihtoehtoja hallituksen muodostamiseen . Koville ottaa. Ampuvat omaan jalkaansa vihervassarit.

    • Anonyymi

      Voi lasta

    • Anonyymi

      miten halpaa voi kohdella halventavasti? Halpa-Jussi.

    • Anonyymi

      HALLA-AHON VAINOAJILLE PITÄÄ KOSTAA

    • Anonyymi

      Haavisto on Halla-Ahon kosto Stubille - valitse Haavisto!

    • Anonyymi

      Kostin jo. Äänestin Stubbia...vaikka en tuota edes arvosta. Ihme hihhuli, mutta ilmeisesti kuitenkin hetero.

    • Anonyymi

      Neljän prosentin puolue...hah hah haa ,Tuppurainen mene nurkkaan häpeemään. Sun omistajaohjaukset muistetaan. Tuolla äänestyskäyttäytymisellä varmistat homo-pekan häviön.

    • Anonyymi

      Kun asiakysymyksissä vihervassut häviää Jussille sata nolla, he eivät muuta osaa kuin natsitella ja rasistiksi haukkua.

      • Anonyymi

        Näin se vaan on.


    • Anonyymi

      Halla-ahon itsetunto ei kestä sitä kun hän hävisi homolle ! Halla-aho päätti sitten kostaa pakottaen kasvonsa peruslukemille pidätellen kaikella tahdonvoimallaan leukalukon ilmaantumista todeten lopulla jotta häntä äänestäneet ovat ajojahdin kohteina.

      Paavo Väyrynenkin on parempi presidentti Suomelle kuin olisi joku Jussi Halla-aho. Pave on sentään rehellisesti katkera ja Hallis on sääliä anova itkupilli !

    • Anonyymi

      "on paitsi vihreä myös homo, mistä useimmat perussuomalaiset eivät pidä."

      Mites persujen Tynkkynen ja Vigelius?

      • Anonyymi

        nekin äänestää varmaan 8
        koksa tynkkynen vastustaa 1s1s geeniperimän kuljetusta suomeen
        käsittääkseni eli ei yhtä paha homo kuin pekka


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe