Jos Suomen rajalle tulee lännenkin tuottamia pakolaisia, kuin Afganistanista ja Libyasta,on heillä oikeus valita, minne menee ja tulee !?
Ei sitä epädemokraattiset mediat määrää, propakoinnillaan !?
(Oli se aikaa,kun kunnat valikoi Suomen kansalaiset,ei sopiviin tulioihin,rakennusoikeuksilla !?
Suomellako oikeus rikkoa kansainvälisiä rajalakeja ,sitä ei venjä tietääkseni riko !?
5
172
Vastaukset
- Anonyymi
Hoono soome kirjoittaja, ilmeisesti Pietarista.
Miksi Venäjä ei anna näille ihmisille turvapaikkaa, kun moni heistä on jo vuosia asunut Venäjällä.
Minusta EU:n pitäisi tunnustaa että Venäjä on turvallinen lähtömaa kolmansien maiden asukkaille. Ainoastaan venäläisille, sortoa pakeneville pitäisi myöntää turvapaikka. Muut pitää palauttaa Venäjälle.- Anonyymi
Eikö riitä,että lännen tukema Ukraina ,väkivalta vaaleissaan ajoi ensi 1,3 mijoonaa pakolaisiksi Venjälle ja nyt niitä on jo yli 2 miljoonaa,eikä Minskin rauhansopimus kelpaa ja Ukrianalaisten rauhan äänestys lännelle !?
Olen täysi pettynyt vastaajiin, ovat kui Jenkkien edustajia,yksinkertaisuudessaan !? - Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ven j-ällä on nin paljon muitta lageja rikkottavana,etä se ei ehdi rikoa raja lakeja ?!
- Anonyymi
Täällä vastaajian Häkkäsen ja Stubin tapaiset häiriköt, hekin lulee pystyvänsä määräämään Krimiläisten, Luhanskilaisten ja Donetskilaisten tahdon yli, Georgiasta irronneista puhumattakaan !?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289