En vaan voi sille mitään, mutta haluaisin todella kovasti harrastaa seksiä vanhempien naisten kanssa! Mutta miten sanoa tällainen asia? :( Joudun vaan naurunalaiseksi. Ajatteleeko kukaan nainen edes tällasta vai jääkö tämä vaan fantasiaksi?
vanhemmat naiset kiihottaa
20
5874
Vastaukset
- sailorofthesevensea
Mulla on ollut kanssa pitkään haavena harrastaa seksiä hiukan vanhemman itsestään huolehtivan naisen kanssa. Jakkupuku ja korot kiihottaa mutta mitenköhän heihin saisi kontaktin.Itse en ole pukutyyppiä mutta huoliteltu renttu...joten naiset kertokaa mietteitänne.
- lagus
On mennä kunnon lavatansseihin, ja valkata sieltä sopivan näköinen vanhempi eukko ittelle. Vielä kun osaat tanssia hyvin, niin naiset on sulaa vahaa käsissäsi..
- Lauri18
lagus kirjoitti:
On mennä kunnon lavatansseihin, ja valkata sieltä sopivan näköinen vanhempi eukko ittelle. Vielä kun osaat tanssia hyvin, niin naiset on sulaa vahaa käsissäsi..
Minulla sama tunne... Sitä vaan himoitsee naisellisia naisia jotka pukeutuvat kuin naiset ja tietenkin myös käyttäytyvät sen mukaan. Korkokengät, jakkupuku ym. huolliteltua naisellista pukeutumista
- 4kymppinen
Lauri18 kirjoitti:
Minulla sama tunne... Sitä vaan himoitsee naisellisia naisia jotka pukeutuvat kuin naiset ja tietenkin myös käyttäytyvät sen mukaan. Korkokengät, jakkupuku ym. huolliteltua naisellista pukeutumista
Naiset pitää itsevarmoista (ei leuhkista) miehistä ja toisaalta rehdistä viattomuudesta. Vanhempi nainen tietää kuinka valtava kynnys lähestyminen on nuorelle miehelle. Siinä saakin näkyä ujoutta ja epävarmuutta, koska se on sympaattista ja se vain korostaa rohkeuttasi tehdä aloite. Nainen yllättyy siinä tilanteessa suoraviivaisesta rohkeudestasi, että sulla on hyvät mahdollisuudet päästä petiin. Siinä on varmaan ripaus "äidinvaistojakin", mutta ihan oikeat himot ajaa naisen käyttämään tilaisuus hyväksi (kunhan hän on vapaa) ja voit olla varma, että kukaan ei henno sua pahasti loukata tai satuttaa, jos sä menet jotain ehdotelemaan. Et kai sä sentään mene sanoon että "annatko täti pillua" ;-) mutta muuten voit ihan rohkeasti tunnustaa, että sua haluttaisi tai jotain. Nainen voi tietysti sanoa ei, mutta takuuvarmasti nuorelle miehelle hymyillään. Sehän nostattaa naisen itsetuntoa vaikka olisikin varattu. Siitä vaan kokeilemaan. Teet joka tapauksessa jonkun iloiseksi.
- m19m
4kymppinen kirjoitti:
Naiset pitää itsevarmoista (ei leuhkista) miehistä ja toisaalta rehdistä viattomuudesta. Vanhempi nainen tietää kuinka valtava kynnys lähestyminen on nuorelle miehelle. Siinä saakin näkyä ujoutta ja epävarmuutta, koska se on sympaattista ja se vain korostaa rohkeuttasi tehdä aloite. Nainen yllättyy siinä tilanteessa suoraviivaisesta rohkeudestasi, että sulla on hyvät mahdollisuudet päästä petiin. Siinä on varmaan ripaus "äidinvaistojakin", mutta ihan oikeat himot ajaa naisen käyttämään tilaisuus hyväksi (kunhan hän on vapaa) ja voit olla varma, että kukaan ei henno sua pahasti loukata tai satuttaa, jos sä menet jotain ehdotelemaan. Et kai sä sentään mene sanoon että "annatko täti pillua" ;-) mutta muuten voit ihan rohkeasti tunnustaa, että sua haluttaisi tai jotain. Nainen voi tietysti sanoa ei, mutta takuuvarmasti nuorelle miehelle hymyillään. Sehän nostattaa naisen itsetuntoa vaikka olisikin varattu. Siitä vaan kokeilemaan. Teet joka tapauksessa jonkun iloiseksi.
Joo kyllähän se tosiaan on melkoinen kynnys mennä, mutta jos ei koita niin ei voi kai voittaakaan! ensivaikutelma,hyvä käytös, siistit vaatteet...hmm,okkei :) En uskonut että kukaan edes vaivautuu mitään sanomaan tähän aiheeseen, mutta kiva olla väärässä. ja en kyllä ajatellut ihan niin suoraan sanoa mitä siellä ehdoteltiin ;> Mutta sitten semmonen juttu, että kun on saanut katsekontaktin naiseen, niin mistä tietää kiinnostaako sitä naista? En uskalla ihan pelkän takaisin hymyilyn jälkeen mennä moisia ehdottamaan. heh :)
- kokenut
Hei !
Itse olen kypsässä iässä oleva nainen ja minulla on melkein yhdeksän vuota nuorempi miesystävä. Olen suorastaan immarreltu, että nuorempi mies on minusta kiinnostunut. Miehen täytyy olla pukeutunut siististi ja käyttäytyä fiksusti. Älä ole liian tunkeileva. Lavatanssit ovat tosiaan hyvä paikka. Opettele jos et osaa hyvin tanssimaan. Naiset pitävät siitä (eikä kännissä). Minua viehättää valloittava hymy, siisti ulkoinen olemus ja puhdas tuoksu, ei mitään ällöttäviä partavesiä. Yleensä ensi silmäys on tärkeä naiselle: siisti olemus ja miellyttävä käytös ja katsekontakti. Pilkettä silmäkulmaan ja menoksi. Meitä on paljon jotka suorastaan kadehtivat nueremmasta miehestä. Lykkyä tykö!- sandwich.n.tre
Mutta minulla on päinvastainen ongelma: olen 35-v ja pidän nuoremmista miehistä. Jaa miksi se on ongelma ? No juuri siksi että nuoret miehet ei uskalla tulla puheille esim. ravintolassa ja minua ei todellakaan tarvii tulla etsiin lavatansseista vaan minut löytää varmimmin yökerhon tanssilattialta.. Netin kautta kyllä nuoria miehii löytyy mutta olis se joskus kiva ravintolassakin viettää aikaansa hyvässä , nuoressa seurassa ;))
- TreM25
sandwich.n.tre kirjoitti:
Mutta minulla on päinvastainen ongelma: olen 35-v ja pidän nuoremmista miehistä. Jaa miksi se on ongelma ? No juuri siksi että nuoret miehet ei uskalla tulla puheille esim. ravintolassa ja minua ei todellakaan tarvii tulla etsiin lavatansseista vaan minut löytää varmimmin yökerhon tanssilattialta.. Netin kautta kyllä nuoria miehii löytyy mutta olis se joskus kiva ravintolassakin viettää aikaansa hyvässä , nuoressa seurassa ;))
Mistähän ravintolasta tuollaisia naisia mahtaa löytyä? Itse ainakin tulisin heti juttelemaan. Ilmeisesti liikun väärissä ravintoloissa:)
- 38v
Joo olen minäkin haaveilut Kypsistänaisista eipä ole tärpännyt veilä.Vaikka osaan tansia niin eipä ole tärpännyt vielä.Talvella olen käynyt Naistentanseissa .....Mutta siellä ei kukaan haen tansimaan...Vaikka olen selvinpäin.
- n42v
Enpä olisi ikinä uskonut, että näinkin voi olla. Ja minä kun olen vaan ihaillen katsellut nuoria miehiä..;) Varmaan on niin, että epävarmuus ja pelko tulla poisajetuksi on molemminpuolista. Kyllä mulle vaan kelpais..
- ruska
minulle ;) tiesitkö että Nainen on seksikkäimmillään 4-kymppisenä.
- ruska
ruska kirjoitti:
minulle ;) tiesitkö että Nainen on seksikkäimmillään 4-kymppisenä.
Olen itse 24v.
- Anonyymi
Mun naapurissa maalla asui noin 55 ikäinen nainen Irmeli kuskasin sitä kauppaan ja tein jonkin verran raskaampia töitä olin 24.Kkäytin tanseissa ja ravintoloissa maksoi kyllä bensat hyvin. Kerran hain ravintolasta, kertoi miehet yritti juottaa lähdetään. Saattelin sisälle asti, vaihto makkarissa hikiset vaatteet pois, tuli pörrösessä aamutakissa hymyilin, mikä tässä on vikana , sanoin puuttuu häntä mitä pyörittäsit nauroi pitäisitkö minua pupuna ja ajattasit ja naisit jos voi.
Sanoin voisin tehdäkkin tuli eteen paljasti rinnat joita olin himoinnut, sun pitää lämmittää pupua puristelin rintoja antoi imeäkkin ku yritin kokeilla meni karkuun sain keittiössä kiinni olin takana hieroin rintoja pylly keinui laidasta laitaan. kun takaa yritin kokeilla kerkisin tunte huule karkasi taas. kierrettiin pöytää sain kiinni kaatui sohvalle nostin vaan helmat laskin housut ja panin sisään huusi panet noin vaan jatkoi panemista, en tarkoittanut oikeasti suutelin nännejä samalla ja panin kohta kuiskas pane kani narttua olen kiimassa ja nyt panet koko yön kun aloitit, piillu kostui kunnolla ja Irmeli huussi tästä on liian pitkä aika olen uudelleen neitsyt olen tiukka Irmeli raapi selkää ja laukesiodotti ja odotti että tulen huusi ja piti kiinni laskin sisään. Jäin Irmelin luo Irmeli oli kainalossa antoi hyväillä itseään sanoi on niin pitkä aika että ae muistanut kuinka upeaa tämä on. Raksteltiin aika monesti. Aamulla lähdin kotia, äiti kysyi olit pitkään sanoin Irmeli oli juonut ja oksenti katsoi että ei käy mitenkään.
Päivällä tulin sisälle äiti haisteli minun housuja, tiesin jäin kiinni. Äiti ei puhunut mitään, asutaan äidin kanssa kahden. Kävin useasti Ilmelin luona, kerran saunan jälkeen äiti tuli huoneeseen, sanoi Petri käyt salaa Irmalin luona tiedän mitä teette, eise mua haittaa muttaminäkin haluaisin.
Otin äidin kainaloonsuukotin otsaa poskia ja suoraan suulle, äiti vastasikivasti ensin pikku suukkoja sitten kielareita, samalla hyväilinäidin rintoja sai nostettua paidan pois pidin äidin käsiä kiinni imin nännejä äiti kiemurteli Petriih jatkoin suutelua ja laskeuduin , Petriih Petri usko laskeuduin ja sai pillun suuhun se maistui samalta puhtaan kitkerältä äiti ei voinut vastustaa vaan antoi vapaasti kaikki ne huokaukset värähtelyt jäi mieleen lopussa vielä yritti työntää pois mutta orgasmi tuli huutaen painoi päätä pilluun.Nousin viereen äiti halasi en tarkoittanut ihan noin ja halasi olet ihana Irmeli on opettanut sinut hyvin ja oli vähän aikaa selin kalua pakotti kunnolla käänsin äidin vatsalleen menin päälle kuului Petriih mutta kalu oli jo sisässä äiti oli kuin sätkynukke kun nain pikku hiljaa nosti pyllyä kuiskas olet sinä Petri iso sonni ihanaaah kun olet sisässä pidin taas käsiä samalla äiti kuiski onko äitisi parempi onko työntelin ja sanoin on sulla seksikkäämpi pylly ja pillu, voi sinua ja työnteli vastaantyöntelin loppuun asti kun laukesin äiti nyyhkytti ja tärisi ihana Pete ihanaaa.
Myöhemmin toisinaan kun tulin Irmelin luota, äiti saattoi tulla ja istua päälle suuteli koko vartaloa ja imi kalua sanoi että tuoksuu pillulle sanoin että Irmeli valuu kovasti kun haluaa, äti nuoli kalua ihana maku nousi yleensä päälle ja otti minusta kaiken pois, nukuttiin silloin aamuun asti vierekkäin. Entiedä miten jatkuu katsotaan ehkä äiti ja Irmeli ?- Anonyymi
Vuodelta 2005!
- Anonyymi
Yllättävän moni vanhempi nainen on valmis antamaan nuorelle miehelle.
Ja usealla rouvalla on lupa antaa nuorelle miehelle.
Kokemusta asiassa,kunhan ei mene tosiaankaan töykeesti sanomaa että annakko pillua.
Kun kulli herää eloon ja seisoo,vie vaan tanssiessa lantiota yhteen,siitä yllättävän usein alkaa yhteinen kiinnostus.- Anonyymi
Yllättävän moni vanhempi nainen on on vuodesta 2005 vanhentunut 17 vuodella.
- Anonyymi
Onko se noiden ikivanhojen ketjujen nostelija?
- Anonyymi
Yllättävän moni nainen täyttää tällä viikolla 45v ja ensi viikollakin joku täyttää 32v ..on se ihme juttu.
Kaikki ei ilmeisesti ymmärrä tätä- Anonyymi
Jatka pohdiskelujasi, mutta älä kerro niitä täällä.
- Anonyymi
Ei ne sulle anna.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783190
- 492400
- 322117
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313301752- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101569Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51310Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264