Että Grönlund warkaus vaikuta välitä viihdy omanlaisensa ole sinäkin ihan omanlaisensa tarkoittaa että syrjii nenän edessä kaupassa tervehtii sukulaiset ei minua
En tiennytkään
27
123
Vastaukset
- Anonyymi
Hieno kaupungin hallitus varapuheenjohtaja
- Anonyymi
Kunnon kaupungin edustamista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnon kaupungin edustamista
Ja vielä vaalipaikan edessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vielä vaalipaikan edessä
Ja poliisiaseman vieressä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja poliisiaseman vieressä
Tämä akka mitään lakia kunnioita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä akka mitään lakia kunnioita
Se on syrjintää jos et pidä minään kolmea sukulaista joita kahta tervehdit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on syrjintää jos et pidä minään kolmea sukulaista joita kahta tervehdit
Ne on kaupungin työntekijöitä ääliö päättäjä ja kansanedustaja sukulaiset kuten minäkin
- Anonyymi
On siellä persuista järkevämpiäkin tilalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siellä persuista järkevämpiäkin tilalle
Jos kaupungin hallitus varapuheenjohtaja ei tervehdi ja tervehtii minun sukulaiset ja olen vieressä
Tämä kaupungin warkaus vaikuta välitä viihdy omanlaisensa ole sinäkin ihan omanlaisensa on valetta ja Grönlund itse sen todisti käytöksellään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kaupungin hallitus varapuheenjohtaja ei tervehdi ja tervehtii minun sukulaiset ja olen vieressä
Tämä kaupungin warkaus vaikuta välitä viihdy omanlaisensa ole sinäkin ihan omanlaisensa on valetta ja Grönlund itse sen todisti käytökselläänMeitä ei kiinnosta sun juttus ja räksytys
Tuli juuri todistettua Grönlund avulla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meitä ei kiinnosta sun juttus ja räksytys
Tuli juuri todistettua Grönlund avullaMitäs vittua sitten mainostat vaikuta välitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs vittua sitten mainostat vaikuta välitä?
Ei tämä yhden ihmisen päättänä kaupunki ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä yhden ihmisen päättänä kaupunki ole
Siltä tämä näyttää olevan Grönlund tanssittaa muita ja valehtelee ja ei tervehti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siltä tämä näyttää olevan Grönlund tanssittaa muita ja valehtelee ja ei tervehti
Miltä äidistäni tuntuu entä sukulaiset
Vitun haukkujat ja päättäjät Grönlund?
Minä en noteeraa enää enkä välitä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä äidistäni tuntuu entä sukulaiset
Vitun haukkujat ja päättäjät Grönlund?
Minä en noteeraa enää enkä välitäJussi Halla-aho luuseri
Riikka Purra luuseri
Antavat Grönlund kaltaisten pilata puolueen maineen Suomessa - Anonyymi
Lilli nyt omassa paskassa
Minä en tee mitään antaa muiden tehdä omat päätökset en tuhlaa aikaa nolliin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lilli nyt omassa paskassa
Minä en tee mitään antaa muiden tehdä omat päätökset en tuhlaa aikaa nolliinYlimielinen päättäjä ja kade varmaan Grönlund vituttaa kun Kangaslampi ei mennyt läpi
Kohta ei mee mikään mitä esität
Sitten voit omassa blogissaan ja warkaus lehdessä haukkua paska kaupungin hallitus ja valtuusto - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylimielinen päättäjä ja kade varmaan Grönlund vituttaa kun Kangaslampi ei mennyt läpi
Kohta ei mee mikään mitä esität
Sitten voit omassa blogissaan ja warkaus lehdessä haukkua paska kaupungin hallitus ja valtuustoEi kiinnosta eikä kuulu mulle
Minä opin online coachingia
Ja ootan oman demon juttua Los Angelesista - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta eikä kuulu mulle
Minä opin online coachingia
Ja ootan oman demon juttua Los AngelesistaGrönlund kannati käydä kyylää wäläkyssä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Grönlund kannati käydä kyylää wäläkyssä
Saan oman yrityksen online coachina ja 🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Hyvää kevättä toivottavasti ensiavun yöpäivystys säilyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää kevättä toivottavasti ensiavun yöpäivystys säilyy
Nyt siellä on Nikki van Sanden online coach oppilas nimi listassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt siellä on Nikki van Sanden online coach oppilas nimi listassa
Kuha härnäsin haukkujia ja Grönlundia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuha härnäsin haukkujia ja Grönlundia
Piti kato saada nämä meriitit Nikki van Sanden online coach oppilas ja Derek Sherinian demo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piti kato saada nämä meriitit Nikki van Sanden online coach oppilas ja Derek Sherinian demo
Niillä ohittaa Grönlund haukkujat bussin kuin Ferrarilla moottoritiellä
- Anonyymi
ei keksi enää mittää
mikä se mustalainen oli joka löi sen kätesä sinne nyyrikinkujan kellariin
ja murtu - Anonyymi
romppainen löi käden seinään ja murtu
ja koje työnti kävyn pereesen
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512254Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251028Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82962Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54873- 68873
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126853Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10773vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22753Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49749