Huvittaa niin perkuleesti nämä muka " työläiset" jotka ovat niin katkeria ihmisille jotka edes yrittävät luoda itselleen työpaikkoja yritysten kautta. Itse en kuulu yrittäjiin mutta nostan heille hattua ja mikä helvetti siitä voi tehdä niin kadehdittavaa. Tunnen niin monta muka " köyhää työläistä" jotka ajelee bemarillaan kesämökeilleen ja voi, voi kun ollaan sitten niin kipeitä ja köyhiä! Ja vaikken olekkaan mikään porvari mutta ääneni annan Stubille, kyllä hän on ihan itse päässyt ja yrittänyt pääsen asemaan missä nyt on! Arvokas, Suomen arvojen mukainen presidentti, eikä mihinkään Koijärven riimuihin kahliutunut.
Nämä " köyhät" työläiset
Anonyymi-ap
2
91
Vastaukset
- Anonyymi
Rahallahan voi ostaa ulkomailta millaisen tittelin ja oppiarvon itselleen haluaa?
- Anonyymi
DEMARIT OVAT VITTUMAISIA IHMISIÄ.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h403586- 743363
- 1123010
- 1452727
- 1582144
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201988Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa281866- 401609
- 621193
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261095