Olen aina ihaillut ylipainoisia naisia, joilla on pyöreä, pullea ja iso pehmeä masu mutta keho on muuten suhteellisen normaali. Eli suurin osa ylimääräisistä kiloista on kerääntynyt mahan kohdalle.
Olisi erittäin ihanaa hyväillä ja hyllyttää naisen pehmeää ja pyöreää masua, erityisesti mikäli nainen tykkäisi ja kiihottuisi tästä.
Mistä johtuu että jollain naisilla ylimääräiset kilot kertyvät juuri mahan kohdalle? Miksi tälööustö kehoa kutsutaan? Omenavartalo?
Olisi ihana löytää tälläinen nainen tyttöystäväksi, vielä ihanampaa olisi jos naisella on hyvä ruokahalu / tykkää syödä ja ei häpeä omaa kehoaan. Antaa siis mahan olla esillä kaikessa rauhassa ja tykkää siitä. Ei haittaisi vaikka maha myös kasvaisi.
Vatsakkaat pyöreät / pulleat naiset kiihottaa
15
1088
Vastaukset
- Anonyymi
Pullea vatsa kiihottava naisella. Ihana puristella ja imeä jälkiä siihen. Kulli seisoo ihan kovana. Panon päätteeksi runkkaan spermat pehmeälle vatsalle. Toiset naiset vaan häpeilee pulleaa vatsaansa
- Anonyymi
Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee
- Anonyymi
naisen iso ja pehmeä maha on erittäin kiihottava, sitä on kiva silitellä, pussailla ja vaikkapa roiskia spermat masulle.
- Anonyymi
täällä 18v feederi joka ettii feedeetä snäppi on nyymi12
- Anonyymi
Pysy äitis tissillä räkänokka
- Anonyymi
Minuakin kiihottaa "pulleat" naiset, mutta ei sen vatsan tarvitse ihan hirveän iso tarvitse olla. Tärkeintä olisi iso peppu ja ja paksut reidet. Rintojakin saisi olla...
- Anonyymi
Suomessa riittää ittensä turvoksiin juoneita siiderivalaita 🤢🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä sitten yksi niistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö sulle on käynyt ja aina jäät ilman seuraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö sulle on käynyt ja aina jäät ilman seuraa.
Sää mää ja bää mikä säälittävä pikku kyyläri buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää mikä säälittävä pikku kyyläri buaahaa
Kjäh kjäh mitäs olet heheheee
- Anonyymi
Siiderivalaita harmittaa,kun ainoa tarjonta on takkiaukista tynnyrimahaa kehumisineenq.
- Anonyymi
Itse oon aika laiha ja kyllä mä toimiston vanhempaa rouvaa menisin lykkimään samantien jos tilaisuus tulisi.
Saisi kunnolla 20 senttistä kyrpää
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://armtown.com/H/J1s0S8
- Anonyymi
Kyllä olen saanu pyöreäämpää ja vanhempaa ja voin sanoa että hyvin antavaisiakin ovat,yhdelläkin oli ukko kuollu aikaa sitten ja heti ekalla kerralla kun tavattiin otti suihin ja sai naida,eikä mitää kumeja tarvittu.
Ei kannataottaa sitä kapakan kiertopalkintoa,ihan muitakin löytyy pilvin pimein kunhan jaksaa itse olla tyrkyllä.
Moni hiukka vanhempi antaa pillua kun on menny jo aikaa edellisestä kerrasta,silti ei tartte pelätä,kyllä se kostuu ja tiukkuttakin on,ihan on kaikki koettu ja kun ei tartte enää ehkäsyjä mietiä homma käy nopeaan.
Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.585575- 974563
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3772708Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s791242Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3341072- 63897
- 28863
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46846Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja106827Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52799