Olen aina ihaillut ylipainoisia naisia, joilla on pyöreä, pullea ja iso pehmeä masu mutta keho on muuten suhteellisen normaali. Eli suurin osa ylimääräisistä kiloista on kerääntynyt mahan kohdalle.
Olisi erittäin ihanaa hyväillä ja hyllyttää naisen pehmeää ja pyöreää masua, erityisesti mikäli nainen tykkäisi ja kiihottuisi tästä.
Mistä johtuu että jollain naisilla ylimääräiset kilot kertyvät juuri mahan kohdalle? Miksi tälööustö kehoa kutsutaan? Omenavartalo?
Olisi ihana löytää tälläinen nainen tyttöystäväksi, vielä ihanampaa olisi jos naisella on hyvä ruokahalu / tykkää syödä ja ei häpeä omaa kehoaan. Antaa siis mahan olla esillä kaikessa rauhassa ja tykkää siitä. Ei haittaisi vaikka maha myös kasvaisi.
Vatsakkaat pyöreät / pulleat naiset kiihottaa
15
917
Vastaukset
- Anonyymi
Pullea vatsa kiihottava naisella. Ihana puristella ja imeä jälkiä siihen. Kulli seisoo ihan kovana. Panon päätteeksi runkkaan spermat pehmeälle vatsalle. Toiset naiset vaan häpeilee pulleaa vatsaansa
- Anonyymi
Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee
- Anonyymi
naisen iso ja pehmeä maha on erittäin kiihottava, sitä on kiva silitellä, pussailla ja vaikkapa roiskia spermat masulle.
- Anonyymi
täällä 18v feederi joka ettii feedeetä snäppi on nyymi12
- Anonyymi
Pysy äitis tissillä räkänokka
- Anonyymi
Minuakin kiihottaa "pulleat" naiset, mutta ei sen vatsan tarvitse ihan hirveän iso tarvitse olla. Tärkeintä olisi iso peppu ja ja paksut reidet. Rintojakin saisi olla...
- Anonyymi
Suomessa riittää ittensä turvoksiin juoneita siiderivalaita 🤢🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä sitten yksi niistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö sulle on käynyt ja aina jäät ilman seuraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö sulle on käynyt ja aina jäät ilman seuraa.
Sää mää ja bää mikä säälittävä pikku kyyläri buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää mikä säälittävä pikku kyyläri buaahaa
Kjäh kjäh mitäs olet heheheee
- Anonyymi
Siiderivalaita harmittaa,kun ainoa tarjonta on takkiaukista tynnyrimahaa kehumisineenq.
- Anonyymi
Itse oon aika laiha ja kyllä mä toimiston vanhempaa rouvaa menisin lykkimään samantien jos tilaisuus tulisi.
Saisi kunnolla 20 senttistä kyrpää
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://armtown.com/H/J1s0S8
Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1609235Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492829Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312607- 572541
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971935- 981862
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241806Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501341Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281201