Mikä on Valkeakosken Liikenteen kohtalo?

Anonyymi-ap

Onnibussin Paunu-kaupan jälkeen VL:n elintila näyttää käyvän ahtaaksi. Ongelmia on muutenkin. Tilinpäätökset ovat niin huonoja, että niitä ei voi julkaista, kassa on tyhjä ja kalusto hajoaa käsiin. Onko jollakin ajankohtaista tietoa, miten käy tälle aikoinaan niin kukoistavalle yritykselle?

19

419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Malta nyt hyvä mies kotva. Piakkoin Huhtakadulta pamahtaa semmoinen pommi että paronimieliset, varsinkin Paunufanaatikot, näkevät järkytykseltään tähtiä jotka muuttuvat heidän näköhermoissaan Kimmon ilkikurisesti vinkkaaviksi silmiksi.

      • Anonyymi

        Haaveissa on kiva elää, mutta totuus on aivan jotakin muuta. Karu tulee olemaan kyseisen lafkan tulevaisuus. Sen pommin muuten piti pamahtaa jo viimesyksynä, sitten määräaika vaihtui tammikuuhun. Nyt elämme jo helmikuuta, eli taisi olla suutari?


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😍 ­­N­y­m­f­o­­m­­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18257784

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Kohtalo tulee olemaan surullinen. Kuihtuminen pikku hiljaa unholaan. Tällaista lafkaa tosin kukaan ei jää kaipaamaan. Hyvä esimerkki nopeasta alamäestä, kun luotetaan sokeasti idiootteihin.

      • Anonyymi

        Äkkiä pitää perustaa Paunu museo ja museoissa vanhoja busseja nehän oli häkäpönttöjä alussa ihmiset voi huonosti niissä. Ja Paunun historiassa on Suomen historiaa ja maantie historiaa. Ennen asfaltteja !!!


    • Anonyymi

      Valkeakosken Liikenne on nyt KUNINGAS kolmostiellä, vapise Koivisto.

      • Anonyymi

        Kyllä kyllä. Mutta business tarvitsee tuloja, ei sitä että Kimmo kruunaa työnantajaansa harhoissaan.


      • Anonyymi

        Muutama vuoro päivässä ja on kuningas Tre-Helsinki välillä?
        Onko Jyväskylän Tilausliikenne sitten kuningas Jyväskylä-Helsinki reitillä?


    • Anonyymi

      Ei siis kova mainostus Suolessa pelastanut firmaa, yllätys varmaankin, hihii!

    • Anonyymi

      Taas on kuulunut Kangasalan ja Oriveden koululaisilta ikäviä uutisia. Useita vuoroja on jäänyt ajamatta menneellä viikolla ja lapset eivät ole päässeet kouluun. Tämä ei sinänsä ollut mikään yllätys. Yllättävää olisi ollut, jos bussit olisivat kulkeneet normaalisti pakkasella. Yllättävää sen sijaan on se, että liikenteen tilaaja ei eväänsä hetkauta toistuvien ja jatkuvien ongelmien vuoksi.

      • Anonyymi

        Nysse on ihan hampaaton. Teiskossakin vuoroja jätetään ajamatta jatkuvasti tai ajetaan vääriä reittejäi eikä vaihtoyhteydet toimi. Nysse ei saa millään Pohjolan Liikennettä kuriin. Tätä on jatkunut nyt 2 vuotta. Ikävä on Paunua. Silloin homma toimi.


      • Anonyymi

        En tunne Kangasalan enkä Oriveden tilannetta, mutta kyllä nykyautot ovat enemmän kuin vaikeuksissa kun pakkanen on -20-30 asteen tienoilla ja ylikin.
        Webastot hyytyvät ja kun se hyytyy, niin lämmintähän ei nykybussiin saa, adblue-vehkeet ovat täysiä susia jokaisella säällä, liiallinen automatiikka voi toimia eteläisessä Euroopassa, mutta ei täällä. Suunnilleen polttimon vaihtoon pitää käydä merkkihuollossa ja antaa tietokoneen kertoa polttimon vaihdosta.
        Korjaamot ovat hakuammunnalla toimivia arvauskeskuksia, vaihdellaan kalliita osia ja todetaan, etteipä tullut tällä kuntoon, vaihdetaan toinen osa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nysse on ihan hampaaton. Teiskossakin vuoroja jätetään ajamatta jatkuvasti tai ajetaan vääriä reittejäi eikä vaihtoyhteydet toimi. Nysse ei saa millään Pohjolan Liikennettä kuriin. Tätä on jatkunut nyt 2 vuotta. Ikävä on Paunua. Silloin homma toimi.

        Nysseä ei kiinnosta, kunhan saavat liikenteen puoli-ilmaiseksi. Vähän ryhtiä veronmaksajana odottaisin nyssen päälliköiltä.


      • Anonyymi

        Koululaiset eivät tunne sopimuksia, mutta kyllä hekin tajuavat jos myöhästyvät koulusta ajamatta jääneen bussivuoron vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tunne Kangasalan enkä Oriveden tilannetta, mutta kyllä nykyautot ovat enemmän kuin vaikeuksissa kun pakkanen on -20-30 asteen tienoilla ja ylikin.
        Webastot hyytyvät ja kun se hyytyy, niin lämmintähän ei nykybussiin saa, adblue-vehkeet ovat täysiä susia jokaisella säällä, liiallinen automatiikka voi toimia eteläisessä Euroopassa, mutta ei täällä. Suunnilleen polttimon vaihtoon pitää käydä merkkihuollossa ja antaa tietokoneen kertoa polttimon vaihdosta.
        Korjaamot ovat hakuammunnalla toimivia arvauskeskuksia, vaihdellaan kalliita osia ja todetaan, etteipä tullut tällä kuntoon, vaihdetaan toinen osa.

        Miksi jotkut yritykset onnistuvat liikennöimään kaikissa olosuhteissa vuoronsa ja taas on niitä firmoja, joilta jää heti suuri määrä vuoroja ajamatta kun on hieman pakkasta?Jokainen tietää kumpaan ryhmään VL kuuluu.


    • Anonyymi

      Harva alan yritys on niin jyrkässä alamäessä kuin VL. Tämä ilmenee kaikessa, liiketoiminnan katastrofaalisessa tuloksessa, kaluston kunnossa, kaluston uusimisen laiminlyönnissä, epätoivoisissa yrityksissä saada uutta liikennettä mistä tahansa hintaan mihin tahansa. Yleensä tällainen toiminta päättyy jossakin vaiheessa mahalaskuun.

      • Anonyymi

        Tämä on totta ja syyllinen löytyy yleensä peiliin katsomalla. Kannattaa vielä kerran miettiä, oliko järkevää kuunnella helppo-heikkien oppeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on totta ja syyllinen löytyy yleensä peiliin katsomalla. Kannattaa vielä kerran miettiä, oliko järkevää kuunnella helppo-heikkien oppeja.

        Lauri on joukkoliikenneNERO eikä mikään helppiheikki.

        Kimmo on joukkoliikenneVELHO eikä mikään helppoheikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauri on joukkoliikenneNERO eikä mikään helppiheikki.

        Kimmo on joukkoliikenneVELHO eikä mikään helppoheikki.

        Heidän historiansa linja-autoliikenteessä kertovat aivan muuta. He ovat neroja ja welhoja tappioiden maksimoimisessa ja töidensä sössimisessä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      95
      2028
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      419
      1569
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1313
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      14
      1116
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      73
      1072
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1035
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      999
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      969
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      249
      940
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      837
    Aihe