Mikä on Valkeakosken Liikenteen kohtalo?

Anonyymi-ap

Onnibussin Paunu-kaupan jälkeen VL:n elintila näyttää käyvän ahtaaksi. Ongelmia on muutenkin. Tilinpäätökset ovat niin huonoja, että niitä ei voi julkaista, kassa on tyhjä ja kalusto hajoaa käsiin. Onko jollakin ajankohtaista tietoa, miten käy tälle aikoinaan niin kukoistavalle yritykselle?

19

446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Malta nyt hyvä mies kotva. Piakkoin Huhtakadulta pamahtaa semmoinen pommi että paronimieliset, varsinkin Paunufanaatikot, näkevät järkytykseltään tähtiä jotka muuttuvat heidän näköhermoissaan Kimmon ilkikurisesti vinkkaaviksi silmiksi.

      • Anonyymi

        Haaveissa on kiva elää, mutta totuus on aivan jotakin muuta. Karu tulee olemaan kyseisen lafkan tulevaisuus. Sen pommin muuten piti pamahtaa jo viimesyksynä, sitten määräaika vaihtui tammikuuhun. Nyt elämme jo helmikuuta, eli taisi olla suutari?


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😍 ­­N­y­m­f­o­­m­­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18257784

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Kohtalo tulee olemaan surullinen. Kuihtuminen pikku hiljaa unholaan. Tällaista lafkaa tosin kukaan ei jää kaipaamaan. Hyvä esimerkki nopeasta alamäestä, kun luotetaan sokeasti idiootteihin.

      • Anonyymi

        Äkkiä pitää perustaa Paunu museo ja museoissa vanhoja busseja nehän oli häkäpönttöjä alussa ihmiset voi huonosti niissä. Ja Paunun historiassa on Suomen historiaa ja maantie historiaa. Ennen asfaltteja !!!


    • Anonyymi

      Valkeakosken Liikenne on nyt KUNINGAS kolmostiellä, vapise Koivisto.

      • Anonyymi

        Kyllä kyllä. Mutta business tarvitsee tuloja, ei sitä että Kimmo kruunaa työnantajaansa harhoissaan.


      • Anonyymi

        Muutama vuoro päivässä ja on kuningas Tre-Helsinki välillä?
        Onko Jyväskylän Tilausliikenne sitten kuningas Jyväskylä-Helsinki reitillä?


    • Anonyymi

      Ei siis kova mainostus Suolessa pelastanut firmaa, yllätys varmaankin, hihii!

    • Anonyymi

      Taas on kuulunut Kangasalan ja Oriveden koululaisilta ikäviä uutisia. Useita vuoroja on jäänyt ajamatta menneellä viikolla ja lapset eivät ole päässeet kouluun. Tämä ei sinänsä ollut mikään yllätys. Yllättävää olisi ollut, jos bussit olisivat kulkeneet normaalisti pakkasella. Yllättävää sen sijaan on se, että liikenteen tilaaja ei eväänsä hetkauta toistuvien ja jatkuvien ongelmien vuoksi.

      • Anonyymi

        Nysse on ihan hampaaton. Teiskossakin vuoroja jätetään ajamatta jatkuvasti tai ajetaan vääriä reittejäi eikä vaihtoyhteydet toimi. Nysse ei saa millään Pohjolan Liikennettä kuriin. Tätä on jatkunut nyt 2 vuotta. Ikävä on Paunua. Silloin homma toimi.


      • Anonyymi

        En tunne Kangasalan enkä Oriveden tilannetta, mutta kyllä nykyautot ovat enemmän kuin vaikeuksissa kun pakkanen on -20-30 asteen tienoilla ja ylikin.
        Webastot hyytyvät ja kun se hyytyy, niin lämmintähän ei nykybussiin saa, adblue-vehkeet ovat täysiä susia jokaisella säällä, liiallinen automatiikka voi toimia eteläisessä Euroopassa, mutta ei täällä. Suunnilleen polttimon vaihtoon pitää käydä merkkihuollossa ja antaa tietokoneen kertoa polttimon vaihdosta.
        Korjaamot ovat hakuammunnalla toimivia arvauskeskuksia, vaihdellaan kalliita osia ja todetaan, etteipä tullut tällä kuntoon, vaihdetaan toinen osa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nysse on ihan hampaaton. Teiskossakin vuoroja jätetään ajamatta jatkuvasti tai ajetaan vääriä reittejäi eikä vaihtoyhteydet toimi. Nysse ei saa millään Pohjolan Liikennettä kuriin. Tätä on jatkunut nyt 2 vuotta. Ikävä on Paunua. Silloin homma toimi.

        Nysseä ei kiinnosta, kunhan saavat liikenteen puoli-ilmaiseksi. Vähän ryhtiä veronmaksajana odottaisin nyssen päälliköiltä.


      • Anonyymi

        Koululaiset eivät tunne sopimuksia, mutta kyllä hekin tajuavat jos myöhästyvät koulusta ajamatta jääneen bussivuoron vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tunne Kangasalan enkä Oriveden tilannetta, mutta kyllä nykyautot ovat enemmän kuin vaikeuksissa kun pakkanen on -20-30 asteen tienoilla ja ylikin.
        Webastot hyytyvät ja kun se hyytyy, niin lämmintähän ei nykybussiin saa, adblue-vehkeet ovat täysiä susia jokaisella säällä, liiallinen automatiikka voi toimia eteläisessä Euroopassa, mutta ei täällä. Suunnilleen polttimon vaihtoon pitää käydä merkkihuollossa ja antaa tietokoneen kertoa polttimon vaihdosta.
        Korjaamot ovat hakuammunnalla toimivia arvauskeskuksia, vaihdellaan kalliita osia ja todetaan, etteipä tullut tällä kuntoon, vaihdetaan toinen osa.

        Miksi jotkut yritykset onnistuvat liikennöimään kaikissa olosuhteissa vuoronsa ja taas on niitä firmoja, joilta jää heti suuri määrä vuoroja ajamatta kun on hieman pakkasta?Jokainen tietää kumpaan ryhmään VL kuuluu.


    • Anonyymi

      Harva alan yritys on niin jyrkässä alamäessä kuin VL. Tämä ilmenee kaikessa, liiketoiminnan katastrofaalisessa tuloksessa, kaluston kunnossa, kaluston uusimisen laiminlyönnissä, epätoivoisissa yrityksissä saada uutta liikennettä mistä tahansa hintaan mihin tahansa. Yleensä tällainen toiminta päättyy jossakin vaiheessa mahalaskuun.

      • Anonyymi

        Tämä on totta ja syyllinen löytyy yleensä peiliin katsomalla. Kannattaa vielä kerran miettiä, oliko järkevää kuunnella helppo-heikkien oppeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on totta ja syyllinen löytyy yleensä peiliin katsomalla. Kannattaa vielä kerran miettiä, oliko järkevää kuunnella helppo-heikkien oppeja.

        Lauri on joukkoliikenneNERO eikä mikään helppiheikki.

        Kimmo on joukkoliikenneVELHO eikä mikään helppoheikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauri on joukkoliikenneNERO eikä mikään helppiheikki.

        Kimmo on joukkoliikenneVELHO eikä mikään helppoheikki.

        Heidän historiansa linja-autoliikenteessä kertovat aivan muuta. He ovat neroja ja welhoja tappioiden maksimoimisessa ja töidensä sössimisessä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

      Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      63
      3983
    2. Vanhalle ukon rähjälle

      Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3040
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

      https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      2981
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

      Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      388
      2064
    5. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

      Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1173
    6. Purra hermostui A-studiossa

      Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1166
    7. Mitä sanoisit

      Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1162
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

      Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      994
    9. Miten meinasit

      Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      58
      972
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

      Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      110
      954
    Aihe