Mikä on Valkeakosken Liikenteen kohtalo?

Anonyymi-ap

Onnibussin Paunu-kaupan jälkeen VL:n elintila näyttää käyvän ahtaaksi. Ongelmia on muutenkin. Tilinpäätökset ovat niin huonoja, että niitä ei voi julkaista, kassa on tyhjä ja kalusto hajoaa käsiin. Onko jollakin ajankohtaista tietoa, miten käy tälle aikoinaan niin kukoistavalle yritykselle?

19

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Malta nyt hyvä mies kotva. Piakkoin Huhtakadulta pamahtaa semmoinen pommi että paronimieliset, varsinkin Paunufanaatikot, näkevät järkytykseltään tähtiä jotka muuttuvat heidän näköhermoissaan Kimmon ilkikurisesti vinkkaaviksi silmiksi.

      • Anonyymi

        Haaveissa on kiva elää, mutta totuus on aivan jotakin muuta. Karu tulee olemaan kyseisen lafkan tulevaisuus. Sen pommin muuten piti pamahtaa jo viimesyksynä, sitten määräaika vaihtui tammikuuhun. Nyt elämme jo helmikuuta, eli taisi olla suutari?


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😍 ­­N­y­m­f­o­­m­­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18257784

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Kohtalo tulee olemaan surullinen. Kuihtuminen pikku hiljaa unholaan. Tällaista lafkaa tosin kukaan ei jää kaipaamaan. Hyvä esimerkki nopeasta alamäestä, kun luotetaan sokeasti idiootteihin.

      • Anonyymi

        Äkkiä pitää perustaa Paunu museo ja museoissa vanhoja busseja nehän oli häkäpönttöjä alussa ihmiset voi huonosti niissä. Ja Paunun historiassa on Suomen historiaa ja maantie historiaa. Ennen asfaltteja !!!


    • Anonyymi

      Valkeakosken Liikenne on nyt KUNINGAS kolmostiellä, vapise Koivisto.

      • Anonyymi

        Kyllä kyllä. Mutta business tarvitsee tuloja, ei sitä että Kimmo kruunaa työnantajaansa harhoissaan.


      • Anonyymi

        Muutama vuoro päivässä ja on kuningas Tre-Helsinki välillä?
        Onko Jyväskylän Tilausliikenne sitten kuningas Jyväskylä-Helsinki reitillä?


    • Anonyymi

      Ei siis kova mainostus Suolessa pelastanut firmaa, yllätys varmaankin, hihii!

    • Anonyymi

      Taas on kuulunut Kangasalan ja Oriveden koululaisilta ikäviä uutisia. Useita vuoroja on jäänyt ajamatta menneellä viikolla ja lapset eivät ole päässeet kouluun. Tämä ei sinänsä ollut mikään yllätys. Yllättävää olisi ollut, jos bussit olisivat kulkeneet normaalisti pakkasella. Yllättävää sen sijaan on se, että liikenteen tilaaja ei eväänsä hetkauta toistuvien ja jatkuvien ongelmien vuoksi.

      • Anonyymi

        Nysse on ihan hampaaton. Teiskossakin vuoroja jätetään ajamatta jatkuvasti tai ajetaan vääriä reittejäi eikä vaihtoyhteydet toimi. Nysse ei saa millään Pohjolan Liikennettä kuriin. Tätä on jatkunut nyt 2 vuotta. Ikävä on Paunua. Silloin homma toimi.


      • Anonyymi

        En tunne Kangasalan enkä Oriveden tilannetta, mutta kyllä nykyautot ovat enemmän kuin vaikeuksissa kun pakkanen on -20-30 asteen tienoilla ja ylikin.
        Webastot hyytyvät ja kun se hyytyy, niin lämmintähän ei nykybussiin saa, adblue-vehkeet ovat täysiä susia jokaisella säällä, liiallinen automatiikka voi toimia eteläisessä Euroopassa, mutta ei täällä. Suunnilleen polttimon vaihtoon pitää käydä merkkihuollossa ja antaa tietokoneen kertoa polttimon vaihdosta.
        Korjaamot ovat hakuammunnalla toimivia arvauskeskuksia, vaihdellaan kalliita osia ja todetaan, etteipä tullut tällä kuntoon, vaihdetaan toinen osa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nysse on ihan hampaaton. Teiskossakin vuoroja jätetään ajamatta jatkuvasti tai ajetaan vääriä reittejäi eikä vaihtoyhteydet toimi. Nysse ei saa millään Pohjolan Liikennettä kuriin. Tätä on jatkunut nyt 2 vuotta. Ikävä on Paunua. Silloin homma toimi.

        Nysseä ei kiinnosta, kunhan saavat liikenteen puoli-ilmaiseksi. Vähän ryhtiä veronmaksajana odottaisin nyssen päälliköiltä.


      • Anonyymi

        Koululaiset eivät tunne sopimuksia, mutta kyllä hekin tajuavat jos myöhästyvät koulusta ajamatta jääneen bussivuoron vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tunne Kangasalan enkä Oriveden tilannetta, mutta kyllä nykyautot ovat enemmän kuin vaikeuksissa kun pakkanen on -20-30 asteen tienoilla ja ylikin.
        Webastot hyytyvät ja kun se hyytyy, niin lämmintähän ei nykybussiin saa, adblue-vehkeet ovat täysiä susia jokaisella säällä, liiallinen automatiikka voi toimia eteläisessä Euroopassa, mutta ei täällä. Suunnilleen polttimon vaihtoon pitää käydä merkkihuollossa ja antaa tietokoneen kertoa polttimon vaihdosta.
        Korjaamot ovat hakuammunnalla toimivia arvauskeskuksia, vaihdellaan kalliita osia ja todetaan, etteipä tullut tällä kuntoon, vaihdetaan toinen osa.

        Miksi jotkut yritykset onnistuvat liikennöimään kaikissa olosuhteissa vuoronsa ja taas on niitä firmoja, joilta jää heti suuri määrä vuoroja ajamatta kun on hieman pakkasta?Jokainen tietää kumpaan ryhmään VL kuuluu.


    • Anonyymi

      Harva alan yritys on niin jyrkässä alamäessä kuin VL. Tämä ilmenee kaikessa, liiketoiminnan katastrofaalisessa tuloksessa, kaluston kunnossa, kaluston uusimisen laiminlyönnissä, epätoivoisissa yrityksissä saada uutta liikennettä mistä tahansa hintaan mihin tahansa. Yleensä tällainen toiminta päättyy jossakin vaiheessa mahalaskuun.

      • Anonyymi

        Tämä on totta ja syyllinen löytyy yleensä peiliin katsomalla. Kannattaa vielä kerran miettiä, oliko järkevää kuunnella helppo-heikkien oppeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on totta ja syyllinen löytyy yleensä peiliin katsomalla. Kannattaa vielä kerran miettiä, oliko järkevää kuunnella helppo-heikkien oppeja.

        Lauri on joukkoliikenneNERO eikä mikään helppiheikki.

        Kimmo on joukkoliikenneVELHO eikä mikään helppoheikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauri on joukkoliikenneNERO eikä mikään helppiheikki.

        Kimmo on joukkoliikenneVELHO eikä mikään helppoheikki.

        Heidän historiansa linja-autoliikenteessä kertovat aivan muuta. He ovat neroja ja welhoja tappioiden maksimoimisessa ja töidensä sössimisessä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      186
      3151
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      173
      2303
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      68
      2019
    4. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      50
      1449
    5. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      83
      1447
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      182
      1344
    7. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      97
      1261
    8. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      61
      1123
    9. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      373
      1120
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      24
      998
    Aihe