Olen lukenut täällä herkullisia ja mukavia keskusteluja vuosien takaa kaasunaamareista kiinnostuneista niin miehistä kuin naisista.
Osaako kukaan neuvoa mikä olisi muut oikea palsta tai mieluusti vaikka chat missä voisi kohdata muita samankaltaisia, mieluusti myös naisia ja pääsisi juttelemaan samasta kiinnostuksen ja kiihotuksen kohteesta?
Kiihotun kaasunaamarin ja muiden hengityssuojaimien käytöstä. Kemiran myöh. Scottin keltainen sari kokonaamari on yksi ehdoton suosikkini. Kyseisestä kiinnostuksesta ja vaikka maskimallista löytyi tosiaan täältä suomi24 mukavia keskusteluaja, mutta oli jo muutaman vuoden vanhoja, joten päätin avata uutta keskustelua, löytyykö kiinnostusta?
En usko todellakaan olevani ainoa, mutta haastavaa löytyy samanhenkisiä juttelemaan.
Kaasunaamari fetissi
9
602
Vastaukset
- Anonyymi
Itselläni on fetissi mm. työhaalareihin, suojaimiin, saappaisiin, prätkäkamoihin yms. Hengityssuojaimet ovat iso osa tätä :) yhdistän hengityssuojaimen usein täyteen haalarivarustukseen, johon kuuluvat umpinaiset työhaalarit, kumisaappaat, kypärähuppu ja metsurin kypärä. Hengityssuojaimen ja kuulosuojainten yhdistelmä on valtavan kiihottava. Minulla on ollut myös joskus kaasunaamari, mutta sen käyttö metsurinkypärän kanssa on ollut vähän hankalaa.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18258406
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Pukeudun itse myös 2-5 kertaa kuukaudessa aika erikoiseen varuste kokonaisuuteen, kaasunaamari on mallia scott 3 m, siihen alle laitan yleensä kypärämyssyn, ja mp-kypärän joka muokattu sopivaksi kyseisen kaasunaamarin kanssa.
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://amisagroup.net/H/Y3n4L0
- Anonyymi
Soita spedelle se kaasuttaa tajun kankaalle buaahaa
- Anonyymi
Mitäs olet tyypillinen buaahaa spede niuvanniemen skitsoafektiivinen tapaus jolta on taju kankaalla.
- Anonyymi
Spede se jaksaa kertoo tekemisistään. Nyt sitä tuntuu pierettävän buaahaa
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492879Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja352671- 572551
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971955- 981872
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241826Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501361Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091227- 281211