Raskaus kimppaseksistä

Anonyymi-ap

Miten parit ovat puhuneet rouvan mahdollisesta raskaudesta?
Vaimoni otti tämän esille kun aloittelimme kolmenkimppaa.
Meillä oli mies jo vieraillut aktiivisesti viikonloppuisin erittäin onnistuneesti ja vaimo oli päässyt epäilyksistään mustasukkaisuus riidoista ja mitä voi vieraan kanssa tehdä ja oli innolla meidän kimppanaisemme.
Pari vuotta mies oli käynyt meillä kun aloimme harkita lasta, silloin puhuimme mitä tehdä vakimiehen suhteen jatketaanko jotenkin kimppaa vai lopetetaanko siksi aikaa kunnes vaimo on raskaana.
Jatkoimme kimppaa ja mies ei laskenut spermaa vaimooni tänä aikana muuta kuin ns varmoina aikoina.
Kuukautiset jäi pois ja vaimo oli tosi kiimainen kummankin kanssa.
Mies seurasi vaimoni raskauden kehitystä innolla ja sai panna raskaana olevaa naista loppuraskauden aikana vain takaapäin suuren vatsan takia.
Mies on poikamme kummisetä ja äidin rakastaja joka vierailee ehkä vieläkin useammin meillä.
Ollaan puhuttu myös kolmistaan ettei vaimolle tehdä aborttia jos tulee kimpassa raskaaksi.
Raskauden yllättäessä minä olen isä ja mies muuten mukana kun on jo kummi pojallemme.
Mitä muut ovat suunnitelleet kun täysin luotettavaa ehkäisyä ei ole.

22

2362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Silloin kun lapsia ei vielä ollut, ja ryhmäseksikin oli aika uusi aihe, ei muistaakseni puhuttu vielä mitään mahdollisesta raskaudesta. Mutta sitä selittää se että meidän suhde ei ollut vielä täysin vakiintunut. Vasta sen jälkeen kun meidän suhde oli vakaalla pohjalla, asuimme yhdessä ja tuleva vaimo huomasi tulevan vakkarin, tuli puheeksi myös raskaus. Käytännössä vaimon halu oli se että siittäjä on esimerkiksi kummi ja minä olen lapsen isä ja minulle tuo sopi hyvin. Siitä meni sitten muutamia vuosia ja vaimo halusi lapsen vakkarin siittämänä. Se oli aika extremeä ja kaikille asianharrastajillekaan tuollainen vaihtoehto ei sovi, mutta myöhemmin asiassa ei ole ollut mitään erikoista tai erilaista.

      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍒 ­­N­­y­­­m­f­­­o­­­m­a­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Olen aina huolehtinut ehkäisystä, jotta miehet ovat voineet kimpassa purkautua sisääni. Kierukka on pitänyt.
      Lapset ovat mieheni siittämiä. Silloin ei ole harrastettu kimppaa. Raskaana ollessa muutaman kerran, kun olin oikein kiimainen.

      • Anonyymi

        Kerran olen vieraan miehen kanssa ollut ja ilman ehkäisyä se meni. Mieheni katseli ja todella kiihottui. Rakastelimme mieheni kanssa kolme kertaa tuon jälkeen, niin himoissaan mies oli.


      • Anonyymi

        Kierukka on pitänyt meilläkin ja kimppa on hieno tykkäämme molemmat.
        Lastentekoa on nautinnollista harjoitella vaikkei raskaaksi tulekkaan.
        Vaimon helma kotona pidettävässä mini-hameessa on todella lyhyt nykyään eikä jää epäselväksi onko pikkarreita vai ei.
        Meillä on kolme kaveria päässyt sisäpiiriin ja vuorollaan yksi kerralla panemaan.


      • Anonyymi

        Mikäs teille siellä on hätänä.


    • Tämä ois sopivan parin kohdalla, juurikin se mitä itse haluisin ja on myös omalta osaltani, mahdollista toteuttaa. Olen käynyt testauttamassa laadun ja tietysti myös muut. Pari vaan puuttuu vielä...

      • Anonyymi

        Olemme aviopari Vantaalta n28v m29v ja olisimme halukkaat kimppaan ja parinvaihtoon.
        Lastentekoa on nautinnollista harjoitella vaikkei raskaaksi tulekkaan.


      • Anonyymi

        Nimenomaan niinhän sie oot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olemme aviopari Vantaalta n28v m29v ja olisimme halukkaat kimppaan ja parinvaihtoon.
        Lastentekoa on nautinnollista harjoitella vaikkei raskaaksi tulekkaan.

        Kuulostaa hyvältä, etenkin tuo harjoitukset.. miten teidän kanssanne pääsis tutustumaan, ehkäpä...?


      • Anonyymi
        tomaatti007 kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä, etenkin tuo harjoitukset.. miten teidän kanssanne pääsis tutustumaan, ehkäpä...?

        Saisitko jätettyä s-posti osoitteen jotenkin niin ottaisimme yhteyttä.
        Olisi kiva harjoitella lastentekoa vaìkka jos kierukka pitää niin ei tule raskautta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saisitko jätettyä s-posti osoitteen jotenkin niin ottaisimme yhteyttä.
        Olisi kiva harjoitella lastentekoa vaìkka jos kierukka pitää niin ei tule raskautta.

        Tuo alku pienellä ja jatkuu g posti piste COM


    • Anonyymi

      Mua kiihottaa naiset jotka tulee helposti raskaaksi. Oma vaimo on tullut raskaaksi suurin piirtein kerta laakista. Lapsia on neljä. Kerran panin tuttua joka kanssa sanoo tulleensa heti aina raskaaksi. Pantiin ilman kumia. Vähän harmittaa ettei se tullut paksuksi.

    • Anonyymi

      Minulle on tehty vacektomia ja kun otettiin toinen mies mukaan seksiin niin oli tarve hakea kierukka vaimolle.
      Nyt voi melko turvallisesti panna vaimoa kimpassa.
      Kuitenkin jos kierukka pettäisi niin vaimon kanssa kaksistaan kannettaisiin vastuu ja lapsi olisi rakastettu oli sitten isä kuka tahansa.

      • Olisi ihanne juurikin näin että se olisi varmasti minun ja muuten olisi heidän. Tai vaikka useampi lapsi heille antaa..


    • Anonyymi

      • Ollaan aviopari N58v ja M61v.
      • Meidän kuopus on M33v hänen kummisetä 61v.
      • Kummisetä on minun eli miehen lapsuudenystävä jo alta kouluiän naapurin poika.
      • Vaimoni on ollut kimppanaisena meille 36-vuotta.
      • Alkuvuosina kuljettiin melkein aina ja jokapaikassa kolmistaan.
      • Kun tulimme kyliltä niin tulimme meille ja seksiä kimpassa vaimoni kanssa.
      • Vaimolla oli kierukka niin oltiin luottavaisia sen suhteen.
      • Kuitenkin noin parin vuoden jälkeen vaimoni kierukka petti ja naisemme oli raskaana.
      • Puhuimme tästä kolmistaan ja lopulta tultiin siihen tulokseen että pidämme lapsen ja minä olen isä lapselle ja kaveri tuli kummisedäksi.
      • Kimppaa meillä oli koko raskauden ajan ja palveltiin vaimoani kaikin tavoin.
      • Teimme myös kolmistaan päätöksen että kun olemme olleet kaikki osallisia raskauteen niin mitään isyystestiä ei tehdä koskaan ja minä olen isä pojalle ja kaverini on sylikummi.
      • Olemme edelleen kimpassa kolmistaan ja ilmeisesti olemme loppuelämämme kimppasuhteessa.
      • Paljon on tullut vietettyä aikaa samassa sängyssä.
      • 80 luvulla kimppaseksi oli tosi yleistä ja homma oli avoimempaa kuin nykyään.

      • Anonyymi

        Totta puhut ex vaimoni kanssa kimppailtiin kymmenien parien kanssa. Haettiin alan liikkeistä uusin lehti joka ilmoituksia täynnä, pareista, yksittäisistä miehistä sekä homo ja lesbo henkilöistä. M 68v


    • Anonyymi

      Eikö akkas muka käytä ehkäsyä ? Sä varmaan sit panet sitä kortsulla.

      • Anonyymi

        Vaimolla on kierukka joten vieraiden varalle. Itselle on tehty vacektomia jo ennen kuin otimme ekaa miestä mukaan.
        Ehkäsyn puolesta voidaan olla melko huoletta ja rouvaa panna kunnolla ilman himmailua.


    • Anonyymi

      Tosi upee juttu,noin pitää hoitaa lapsenteko kaunista.

    • Anonyymi
      UUSI

      Minä elin etäsuhteessa yli kymmenen vuotta. Nainen päätti otattaa kierukan pois kun alkoi lähestyä ikää ettei tulisi enää raskaaksi. Meitä kyllä jännitti miten käy. Minä kävin viikonloppuisin ja hänellä oli avantokavereita jotka panivat häntä viikolla.

    • Anonyymi
      UUSI

    Ketjusta on poistettu 176 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5196
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1897
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1588
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1197
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe