Miksi te ps:n porukat ja muut äärioikeistolaiset vihaatte homoja?

Anonyymi-ap

Te vihaatte ruotsalaisia koska ovat älykkäämpiä ja sivistyneempiä ja jos naisenne saavat valita ottavat ruotsalaisen miehen.

Te vihaatte ulkomaalaisia, varsinkin tummahko-, tai tummaihoisia joilla useilla on korostunut ihokarvan kasvu käsivarsissa. Te olette sitä mieltä, että "ne tulee tänne ja vie meidän naiset".

1940-luvulla te olitte samaa mieltä saksalaissotilaista kun itse jouduitte kärvistelemään rintamilla niin Hansit ja Güntherit seurustelivat naistenne kanssa.

Nyt sitten vihaatte homoja. Miksi? Homot eivät takuulla vie teidän naisia jos olette sellaisen onnistuneet hankkimaan.

56

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moraalista rappiota kuuluu vastustaa.

      • Anonyymi

        Moraalista rappiota osoittaa mielipide jossa vastustetaan rakkautta.

        Eikös se ole ihan yhdentekevää kun kaksi ihmistä rakastaa toisiaan huolimatta sukupuolestaan. Pääasia on kanden ihmisen välinen rakkaus ja se, että arvostavat toisiaan puolisoina. Pääasia ei ole sukupuoli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moraalista rappiota osoittaa mielipide jossa vastustetaan rakkautta.

        Eikös se ole ihan yhdentekevää kun kaksi ihmistä rakastaa toisiaan huolimatta sukupuolestaan. Pääasia on kanden ihmisen välinen rakkaus ja se, että arvostavat toisiaan puolisoina. Pääasia ei ole sukupuoli.

        Puhut täyttä asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moraalista rappiota osoittaa mielipide jossa vastustetaan rakkautta.

        Eikös se ole ihan yhdentekevää kun kaksi ihmistä rakastaa toisiaan huolimatta sukupuolestaan. Pääasia on kanden ihmisen välinen rakkaus ja se, että arvostavat toisiaan puolisoina. Pääasia ei ole sukupuoli.

        Ei niille oikeastaan kannata edes selittää eivät ymmmärrä asiasta mitään. Ei riitä aivokoneiston kapasiteetti sille tasolle.
        Ihan kun jotain alkukantaisia heimoja jostain metsän keskeltä huutelevat
        Sivistys ei kuulunut heidän lapsuuden kotiinsa , jos olis kuulunut oilisåvat ymmärtäneet asioita siihen malliin että pitäisivät suunsa kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niille oikeastaan kannata edes selittää eivät ymmmärrä asiasta mitään. Ei riitä aivokoneiston kapasiteetti sille tasolle.
        Ihan kun jotain alkukantaisia heimoja jostain metsän keskeltä huutelevat
        Sivistys ei kuulunut heidän lapsuuden kotiinsa , jos olis kuulunut oilisåvat ymmärtäneet asioita siihen malliin että pitäisivät suunsa kiinni.

        Ymmärsinkö oikein, suoleen naiminenko on sivistystä?


      • Perpanssi googletti termin moraalinen rappio.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsinkö oikein, suoleen naiminenko on sivistystä?

        Täh? Perpanssi osoitti juuri sivistyksessä tason.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsinkö oikein, suoleen naiminenko on sivistystä?

        Huvittava kysymys perskepulta, jolle lammas on suurin rakkaus..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huvittava kysymys perskepulta, jolle lammas on suurin rakkaus..

        Lammasmies jakaa sivistystään?


      • Anonyymi
        Maltillinen.konservat kirjoitti:

        Täh? Perpanssi osoitti juuri sivistyksessä tason.

        On hyvä, että saitilla on sivistynyt punikki. Niitä aina tarvitaan seisomaan Pekan takana.


      • Anonyymi

        No niin, jälleen kerran reppanan hermo petti.
        Ei pitäisi ryhtyä hommaan missä taidot ei riitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niin, jälleen kerran reppanan hermo petti.
        Ei pitäisi ryhtyä hommaan missä taidot ei riitä.

        Tyypillinen perpanssi osaa kolme sanaa.
        Homo, matu, punikki. Nämä opetettiin persukoulussa.
        Miksi näitä ei viedä Venäjälle?
        Konkarit sietää persuja vain hallitusenemmistön takia. Tosiasiassa ne nauraa niille.


    • Anonyymi

      Sunnuntaina kun/jos menet äänestämään niin äänestätkö Stubbia sen vuoksi, että vastustat Haavistoa koska YKSITYIS-elämässään on parisuhteessa miehen kanssa?

      Aikuisten oikeasti ei tämän tulisi olla edes keskusteluissa mukana, että kenen ihmisen kanssa ehdokas sängyssään nukkuu.

      • Anonyymi

        Joillekin tuo tuntuu olevan niin elämää suurempi kysymys, että siinä jää esim. ehdokkaan pätevyys sivuseikaksi. Ihmekös meillä tehdään sellaisia henkilövalintoja välillä, että ei niiden kohdalla voi muuta kuin ihmetellä ja pyöritellä päätään. Kun pitäisi valita se pätevä, niin valitaankin se sopiva. Jälki on sitten sen mukaista.


      • Anonyymi

        Suomalainen media on aina ollut sairaan kiinnostunut paitsi presidenttien, myös presidenttiehdokkaiden sänkykumppaneista. Jälkimmäisessä mentiin kai pisimmälle vuoden 1994 vaaleissa. On väitetty, että silloinen Tuttu Juttu -show jopa ratkaisi vaalituloksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillekin tuo tuntuu olevan niin elämää suurempi kysymys, että siinä jää esim. ehdokkaan pätevyys sivuseikaksi. Ihmekös meillä tehdään sellaisia henkilövalintoja välillä, että ei niiden kohdalla voi muuta kuin ihmetellä ja pyöritellä päätään. Kun pitäisi valita se pätevä, niin valitaankin se sopiva. Jälki on sitten sen mukaista.

        Kouluttamattomat ressukat ovat äänessä tästä asiasta, koska eivät sitä ymmärrä . Eivät myöskään näytä ymmärtävän miten ja millä ehdoilla presidentti valitaan . Joten ei niille kannata edes vastata , jostain metsäkylästä huutelevat . Niille maailma nauraa eikä presidentti ehdokkaalle .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kouluttamattomat ressukat ovat äänessä tästä asiasta, koska eivät sitä ymmärrä . Eivät myöskään näytä ymmärtävän miten ja millä ehdoilla presidentti valitaan . Joten ei niille kannata edes vastata , jostain metsäkylästä huutelevat . Niille maailma nauraa eikä presidentti ehdokkaalle .

        Olisko varminta ottaa niiltä äänioikeus pois?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kouluttamattomat ressukat ovat äänessä tästä asiasta, koska eivät sitä ymmärrä . Eivät myöskään näytä ymmärtävän miten ja millä ehdoilla presidentti valitaan . Joten ei niille kannata edes vastata , jostain metsäkylästä huutelevat . Niille maailma nauraa eikä presidentti ehdokkaalle .

        Jos niille vastaa pitää puhua niiden omalla kielellä että vittuilla päin naamaa.


      • Anonyymi
        Maltillinen.konservat kirjoitti:

        Jos niille vastaa pitää puhua niiden omalla kielellä että vittuilla päin naamaa.

        Sinun ei noilla taidoilla kannata siihen hommaan ryhtyä. Tulee vain taas paha mieli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun ei noilla taidoilla kannata siihen hommaan ryhtyä. Tulee vain taas paha mieli.

        Tanssin kuin perhonen pistän kuin ampiainen. Muista Sonny Liston se


      • Anonyymi
        Maltillinen.konservat kirjoitti:

        Tanssin kuin perhonen pistän kuin ampiainen. Muista Sonny Liston se

        Voi, voi sitä pientä punikkireppanaa, tosi lutunen Pekan toveri.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi, voi sitä pientä punikkireppanaa, tosi lutunen Pekan toveri.

        Perpanssi on Darwinin puuttuva lenkki.


      • Anonyymi
        Maltillinen.konservat kirjoitti:

        Perpanssi on Darwinin puuttuva lenkki.

        Äly ei elämääsi pilaa?


    • Anonyymi

      Jumala loi miehen ja naisen, ei luonut homoja.

      • Anonyymi

        No kukas heidät sitten on luonut? Entäs eläinmaailman homot? Lestako olet?


      • Anonyymi

        Jumala loi myös kaksineuvoiset, joilla on molempien sukupuolten värkit, tai eri värkit kuin kromosomit.


      • Anonyymi

        Jaa uskon todistaja se taas on vauhdissa. Ihmiset yleensä syntyvät yhdynnän tuloksena ei niitä kukaa muu luo eikä ole koskaan luonut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa uskon todistaja se taas on vauhdissa. Ihmiset yleensä syntyvät yhdynnän tuloksena ei niitä kukaa muu luo eikä ole koskaan luonut

        Okei, no mitä syntyy kahden homon yhdynnän tuloksena?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, no mitä syntyy kahden homon yhdynnän tuloksena?

        Esimerkiksi Väyrynen ja Ano Turtiainen on tuon tuloksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, no mitä syntyy kahden homon yhdynnän tuloksena?

        Demareita ja vihreitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei, no mitä syntyy kahden homon yhdynnän tuloksena?

        Pyydä perpanssi mammaa peseen suus.


    • Anonyymi

      Aloittaja on hdv haisevademarivalehtelija

      Perushomojen puheenjohtaka ja ps- varapuheenjohtaja oikaisee hdv-harhautuksen


      ""Tein vilpittömän puolustuspuheen Haaviston hyväksi hänen seksuaalisuuteensa ja taustaansa liittyen. Haaviston tukijoukot jakoivat innoissaan sitä, mutta tviitin kehystys paljasti kaiken oleellisen: "En voisi koskaan jakaa perussuomalaisten päivityksiä, mutta nyt teen poikkeuksen. / Sebastian on näköjään ottanut lääkkeet. / Ihme on tapahtunut, jaan persupäivityksen. / Mulkku puhuu asiaa."""

      https://twitter.com/SebastianTyne/status/1754901547983466684

      • Anonyymi

        Mitenkäs demarit tähän liittyivät? Kepun palstalla persu-Tynkkysen kritiikkiviesti vihreille ja syy demareissa? Eihän sinulla kenties ole havaittavissa lievää antipatiaa, joka johtuisi joko asenteellisuudestasi tai sitten ideologisesta vihasta? Näytät siis haiskahtavan ihan itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkäs demarit tähän liittyivät? Kepun palstalla persu-Tynkkysen kritiikkiviesti vihreille ja syy demareissa? Eihän sinulla kenties ole havaittavissa lievää antipatiaa, joka johtuisi joko asenteellisuudestasi tai sitten ideologisesta vihasta? Näytät siis haiskahtavan ihan itse.

        Tynkkynen on Perushomojen puheenjohtaja ja vastustaa arabisosialistisia demunatseja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tynkkynen on Perushomojen puheenjohtaja ja vastustaa arabisosialistisia demunatseja

        No minkäslaisia ne "demunatsit" sitten ovat? Äärioikeistolaista kansallissosialistia on aika mahdoton kytkeä demokraattiin etenkin kun historiasta tiedetään, miten Saksassa demareille kävi natsien käsiin päädyttyään. Demunatsi on siinä mielessä ihan samanlainen taruolento kuten kapitalistinen kommunisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minkäslaisia ne "demunatsit" sitten ovat? Äärioikeistolaista kansallissosialistia on aika mahdoton kytkeä demokraattiin etenkin kun historiasta tiedetään, miten Saksassa demareille kävi natsien käsiin päädyttyään. Demunatsi on siinä mielessä ihan samanlainen taruolento kuten kapitalistinen kommunisti.

        Vihaan kapitalisteja, natseja ja kommunisteja


    • Anonyymi

      Mutta eihän tämä liity Suomen Keskustaan mitenkään.

      • Anonyymi

        Vihaan Suomen Keskustaa


    • Anonyymi

      Se lihava Saarikko johtaa keskustaa ja on demari yhdessä miehensä Papusen kanssa joka johtaa
      Töölön sosdemeita sosdemvirkabroilerina palkkaa nostaen

      • Anonyymi

        Vihaan lihavia ihmisiä. Ja demareita.


    • Anonyymi

      Toiset vihaa käärmeitä, toiset hirvikärpäsiä, toiset puutiaisia ja jotkut homoja. MOT?

      • Anonyymi

        Pitääkö eläimiäkin vihata? Eikö välttely riitä?


    • Anonyymi

      Homot on homoja jos on hetero.

    • Anonyymi

      Eikai se ole pakko homoa äänestää??

    • Anonyymi

      Ei tässä nyt ketään vihata, luonnottoman torjuminen on luonnollinen reaktio koska ihminen on moraalinen olio, ei ole pakko aivan kaikkea sentään hyväksyä, emme me hyväksy sen enempää homofiilejä, pedofiilejä, zoofiilejä, nekrofiilejä, koprofiilejä jne. ne ovat jostakin syystä häiriintyneitä yksilöitä mutta siedämme heitä johonkin asti. Emme hyväksy kovin helpolla sitä että esim. homot tunkevat paskapumpulla omaa agendaansa kurkustamme alas ja säätävät outoja lakeja joita on kaikkien pakko kunnioittaa halusi tai ei, sellainen herättää keskustelua siitä onko se järkevää. Yhtä hyvin hyväksyttävää olisi jos Pekalla olisi vaikka 6v. lapsimorsian tai vainaja tai koira tai haiseva pökäle Linnanjuhlissa vastaan ottamassa ulkomaitten diplomaatteja. Tästähän se on kysymys eikä "äärioikeistosta" tai persuista.

      • Anonyymi

        Vai on persu moraalinen olio? No mikäs siinä :)


    • Anonyymi

      Demarit ovat hypänneet homorekeen.

    • Anonyymi

      No ei ne hurrit sen älykkäämpiä ja sivistyneimpiä ole. Hurreille on vaan ns ovet auki joka paikkaan vaikka ovat tyhmempiä kuin suomalaiset.
      Mistä lie 1700-luvulta valta-aika iskostettu suomalaisten päähän, että ovat muka fiksumpia??
      Riittää, kun katsoo ja kuuntelee hurriedustajia. Kyllä oma itsetunto nousee raketin lailla, kun huomaa, miten viisas on itse.

      • Anonyymi

        Rotujalostettuja, siksi ovat hyvännäköisiä. Hitlerin aikojen perua. Ei pidä ihmetellä syntyvyyden loppua, kun sateenkaariliput liehuvat. Mietin vain tässä vanhana boomerina sitä yksinäisyyttä, minkä voivat kohdata vanhana, raihnaisena, kun nuoruus, keski-ikäkin eletty. Olkoon kuitenkin jokaisen oma asia. Ihmisiä maailmassa jo liikaa. Lie hyväkin, että länsimaiset naiset viehtyvät koirista, vapaudesta, tuokoon tulevaisuus aikanaan mitä hyvänsä.


    • Anonyymi

      Onko yhtään asiaa, jota persu ei vihaisi? Persuus perustuu vihaan, kateuteen ja väkivaltaan. Valehtelua unohtamatta.
      Persuudessa ei ole mitään hyvää.

    • Anonyymi

      Erilaisista "lähetyssaarnaajaa" erikoisemmista seksuaalimenettelyistä voi opiskella vaikka markiisi de Saden teoksista.
      Voi olla avartavaa nähdä, miten eri tavoin asioita kokea.
      Ymmärrettävästi lukeminen voi tehdä otsaluuhun kipeää aluksi. Kulunut sanonta on kuitenkin totta; "lukeminen avartaa".
      Kuvien postailuun perustuva some enimmäkseen ja useimpia sensijaan tylsistää.

      Meille kaikille, koko ihmiskunnallekin, olisi suorastaan kohtalonkysymys, että ihmiset lukisivat enemmän.

    • Anonyymi

      Ei paljon Pekan asennot kiinnosta mutta sitäkin enemmän aatemaailma. Vihervasemmiston asenne esimerkiksi metsänomistukseen kiinnostaa aivan helvetisti. Pekka kannattajineen on ollut aina valmis suojelemaan toisten metsät itse kipua tuntematta.
      Metsäteollisuus edustaa edelleen noin 20 prosenttia Suomen viennistä ja sen sotkeminen suohon tässä taloustilanteessa on aivan tolkutonta meininkiä.

      Vaalikampanjansa aikana Haavisto on yrittänyt leperrellä Reinin äänestäjiä puolelleen mutta omalta osaltani turhaa on touhu.

    • Anonyymi

      Hintteys ei ole älykästä koska se edustaa sukupuuttoa älyllisesti!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      se kansa ei lisäänny tuolla homopekkahypellä

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe