oikein on kannattaako muuttaa? Miten pelaa terveyspalvelut, autonhuollot ja onko työpaikkoja? Aivan upeat vesistöt siellä ainakin on mitä olen ohi ajanut. Onko vuokrattavia kesämökkejä? Varmasti olisi upeaa uida ja kalastaa kesällä. Viihtyisän näköinen pieni kaupunki :)
Minkälainen kaupunki Haapajärvi
18
1350
Vastaukset
- Anonyymi
Älä muuta! Hyvää on mutta se kateus on täällä tolkutonta.
Ja apua et saa kun tarttet.- Anonyymi
Kylillä pyörii monta, jotka eivät ole saaneet apua, tuskin saavat koskaan.
- Anonyymi
Tervetuloa,ihmiset on ehkä alussa hieman sisäänpäin kääntyneitä, mutta kun tutustuu,todella ystävällisiä..
- Anonyymi
Upeat vesistöt? mene hoitoon.
- Anonyymi
Sote säästää, 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Haukutaan seläntakana ihan pataluhaksi, kun et anna.
- Anonyymi
Sisäänlämpiävä kepulaiskylä, niin kuin muutkin alueen pikkukaupungit ja kylät.
- Anonyymi
Lestadiolaisia paljonkin?
- Anonyymi
Jos et omista Kepun jäsenkirjaa ja kuulu L-positiivisiin, niin pysy kaukana. Ei täällä muuten pärjää.
- Anonyymi
Älä muuta, jos haluat olla onnellinen.
- Anonyymi
Haapajärvi hyvä paikka asua,ihmiset ystävällisiä,palvelut pelaa,ja on harrastus mahdollisuuksia,turhaan aina mollataan,TERVETULOA MEILLE.
- Anonyymi
Tule vain, saatais lisää kupattavia. Kun joku jotain "lahjoittaa", hän tulee viikon päästä huutamaan rahojaan, kun ostat tarkista kuitti, lompakko ja tilisi. Kun maksat, pyydä kuitti jossa on kaikki tiedot, tarkista kuitti. Jos tilaat, ei sovittu päiväys pidä, tai velkominen suoritetaan useaan kertaan. Jos myydään rikkinäinen osa, olet vain hullu narsisti, mutta et missään tapauksessa petoksen uhri. Älä luule että kukaan sua puolustaa, äläkä kuvittele että kukaan uskoo jos teet ilmiannon, serkkuvelipuolta ei kukaan ilmianna.
- Anonyymi
Kyllähän tää on pystyyn ja yrityssyrjintään kuoleva pikkukaupunki, ei mitään syytä muuttaa tänne kuin olosuhteen pakko.
- Anonyymi
Miten se kalajoki, tulviiko jo pahasti. Onko alueellla web kameroita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se kalajoki, tulviiko jo pahasti. Onko alueellla web kameroita?
Joo, varo vaan, voit joutua önlyfänsiin tuossa tuokiossa, ja joku tekee sulla hyvän tilin.
- Anonyymi
Hometta ja velkaa riittää ja terveys palvelut ajettu alas.....kannattaa muuttaa... mutta muualle!
- Anonyymi
Hometta ja teen kasvattamoita, autiotuvissa, pysyy vibroissa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569