pikkuhousut

Anonyymi-ap

haluisin tietää onko muita kaltaisiani pikkuhousujen tuoksuttelioita.Olen 61v mies ja plen ollut jo 12v lähtien haistellut naisten pikkuhousuja.Mielenkiintoni heräsi ensi kertaa kun olin kylpyhuoneessa ja äitini oli jättänyt pikkuhousunsa pyykkikorin reunalle jotka olivat väriltään punaset ja näin niissä valkeita tahroja.Otin pikkuhousut käteeni ja ne olivat ihanan silkkisen pehmeät ja tunsin kuinka kiihottavalta ne tuntui ja haistoin niitä.Ou maigad mikä tuoksu kullini nousi heti pystyyn en ollut kokenut mitään vastaavaa vaikka olin katsellut kuvia Jallusta ja Kallesta.Tuoksu oli maaginen johon jäin koukkuun.Runkkasin joka päivä ja laskin spermani tarkotuksilla äitini pikkuhousuihin jotta hän näkisi miten kiimassa olisin.Ei toivottavaa tulosta,täytin 15v ja vanhempani erosivat ja jäin äidin kanssa asumaan.Olin koko ajan aina vessassa käydessäni haistellut äitini pikkuhousuja ja runkannut niihin..Eräs sunnuntai aamu kun hän tuli herättämään minut hänellä oli vain mustat pikkuhousut ja rinnat paljaana ja kysyi että halunko haistella aitoa pillua.Aivan ihanaa nuolin häntä jokapäivän josta vaimonikaan ei tiennyt

16

716

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla olisi monta sulle. T nuori isotissinen kaunis blondi

• Anonyymi

pikkuhousuja?

• Anonyymi

kerro ihmeessä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kerro ihmeessä

Kuse muuntajaan ja pussaa pulun persettä hönö

• Anonyymi

Kerro ihmeessä lisää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro ihmeessä lisää

Kuse muuntajaan ja pussaa pulun persettä hönö

• Anonyymi

ois kiva jos löytäis ikäistäni naista joka ymmärtää fetissini ja hyväksyy erinlaisuuteni ja haluisin että ymmärrät fantasiani äidistä

• Anonyymi

Mee niuvanniemeen siellä spede ottaa kainaloon buaahaa

• Anonyymi

Ainakin olen kertonut rehellisesti itsestäni,joten jos tunnen samoin niin ota rohkeasti yhtettä.Haluan tavata naisen joka myös tykkää oman tuoksuista pikkuhousuista ja sukkahousuista ja nauttii kun häntä ensin tuoksutellaan haaroista ja sen jälkeen nuollaan todella pitkään.

• Anonyymi

Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa

• Anonyymi

Itsekin tykkään haistella naisten pikkareita ja laskea spermat niihin. Pillu nuoleminen on mahtavaa

• Anonyymi

Porsas röh röh

• Anonyymi

Porsas röh röh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Porsas röh röh

Aivan varmasti on joka poika nuorena ollu kiinnostunu joko äitinsä tai siskonsa pikkareista,se on sillon ollu ihan normaalia.
        Se mitä nyt taas aikuiset tekee ei kuulu sekään meille muille,ei ole multapois tióisten fetissit kunhan pysytään lain oikealla puolen,hommat lasten kanssa ei niitä ole!
        Mutta

• Anonyymi

Vain 12v. Oot aika amatööri. Mie haistellu 40v ja yhä enemmän vain haistelen

• Anonyymi

Ostanut hyvin tuoksuvia nuoren thai tytön pikkareita. As nuorothai nimim,ihania

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      203
      3792
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      59
      2379
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      391
      2286
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2193
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1521
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      513
      1287
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1261
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      56
      1237
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      68
      1129
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      123
      1108
    Aihe