Kummat alushousut miehellä on kiihoittavammat tiukat poxerit vai speedot
Kummat paremmat
5
645
Vastaukset
- Anonyymi
Kummatkin,itse kiihotun älyttömästi valkoisista pöksymallisista alushousuista,jollaisia itsekin käytän.
- Anonyymi
Sellaset kusen polttamat fossiili pöksyt buaahaa
- Anonyymi
Kummatkin on hyvät,parhaimmat on sellaiset lyhyet poxerit,pehmeätä kangasta,tiukat,näkyy muodot parhaiten,lahkeet päättyy reiden yläosaan,kun pääsis puristelemaan reisiä ja sitten kankaan läpi vielä siinä vaiheessa pehmeätä munaa ja sitten tuntea kuinka se kovenee..
kummatki oikeella materiaalilla tuntuu hyvältä
- Anonyymi
Näin naisena sanon, että piukat bokserit joissa kalu pidetään ylöspäin.
Vävylläni pitää tuollaisia boksereja ja vaikka minulla ikää jo vähän enemmän, kyllä siinä näyssä silmät lepää, näyttävä pullistuma.
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683179
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753067Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682932On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662611Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442122- 601677
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251647- 351635
- 591566