Kummat alushousut miehellä on kiihoittavammat tiukat poxerit vai speedot
Kummat paremmat
5
626
Vastaukset
- Anonyymi
Kummatkin,itse kiihotun älyttömästi valkoisista pöksymallisista alushousuista,jollaisia itsekin käytän.
- Anonyymi
Sellaset kusen polttamat fossiili pöksyt buaahaa
- Anonyymi
Kummatkin on hyvät,parhaimmat on sellaiset lyhyet poxerit,pehmeätä kangasta,tiukat,näkyy muodot parhaiten,lahkeet päättyy reiden yläosaan,kun pääsis puristelemaan reisiä ja sitten kankaan läpi vielä siinä vaiheessa pehmeätä munaa ja sitten tuntea kuinka se kovenee..
kummatki oikeella materiaalilla tuntuu hyvältä
- Anonyymi
Näin naisena sanon, että piukat bokserit joissa kalu pidetään ylöspäin.
Vävylläni pitää tuollaisia boksereja ja vaikka minulla ikää jo vähän enemmän, kyllä siinä näyssä silmät lepää, näyttävä pullistuma.
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1543297- 2233005
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791976Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va791618Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391447- 481158
- 991051
- 1211036
- 58978
- 12923