Savonlinnalaisessa autokaupassa kävi viime vuoden lopulla myllerrys osana alan valtakunnallista keskittymistä. Lokakuussa oululainen Wetteri ilmoitti ostavansa Osuuskauppa Suur-Savon autoliiketoiminnan, ja joulukuussa tuli tieto, että jyväskyläläinen O.K. Auto ostaa Ajanvaunun autoliiketoiminnan.
Liiketoimintakauppojen ja edustusten uusjaossa Skoda ja Toyota vaihtavat Savonlinnassa majaa, jatkossa Toyotaa myy O.K. Auto ja Skodaa Wetteri.
Miten moni asentaja seuraa automerkkiä?
Nykyään asentajan merkkikoulutus on kallista ja merkkiasentaja pitää olla, että voi korjata ja huoltaa autoja merkkikorjaamossa.
Nyt on hyvä hetki keskustella siirtosummista ja palkoista...
Kyltit vaihtuvat Savonlinnan autokaupoissa
Anonyymi-ap
3
240
Vastaukset
- Anonyymi
Kohta ja itse asiassa jo nyt uudet autot ostetaan K-kaupasta ja kohta myös S-Marketista. Kaipa niillä on jotain huoltosopimuksia? e.v.v.k. kun mitään sille ei mahdeta.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Eihän se Toyota mikään automerkki Savonlinnassa ole.
Se on uskonto ja uskovaiset seuraa sitä maailman vaikka tappiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882