Äänestä oikein.

Häpeän olla suomalainen jos suomeen valitaan homo valtionpäämies. Kaikki kaunis suomalainen arvo häviää. Kyllä Valtionpäämiehen rinnalla pitää olla , se maailman kaunein "olento" eli NAINEN. Vaikka nykyaika on tasa-arvoa niin silti! Pyydän äänestäkää tämän arvon puolesta, ettei suomesta häviä " Ensimmäinen nainen! Kiitos!

23

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei MyrkynVuhreää Pekkapolosta pressaksi !

      Ei Ei Ei ja Ei !

      EIKÄ "MaanÄidiksi" - KarvaSääristä Ulkomaalaista PartaSuuta !

      Ei Ei Ei ja Ei !

    • Anonyymi

      Kannattaa päivittää arvomaailmansa 2.0 ja opetella käsittelemään häpeänsä.
      Kaltaistesi vuoksi äänestän Haavistoa.

      • Myöhäistä, kun kävit jo kirjoittamassa numeron 8


    • Anonyymi

      Tasa-arvoa on se, että mies ja nainen ovat pariskunta. Kahden naisen tai kahden miehen parisuhde ei ole tasa-arvon. Vihervasemmisto ja sateenkaariliike toitottavat tasa-arvon, mutta itse rikkovat sitä eniten.

      • Anonyymi

        Mitä höpäjät? Stubb kuuluttaa kovaan ääneen tasa-arvoa, seksuaalivähemmistöjen oikeuksia ja suvaitsevaisuutta. Rakkaus on kaunis henkilökohtainen asia ja muilla ei ole siihen mitään sanomista. Sinun olisi parempi opetella suvaitsevaisuutta. Elämäsi olisi helpompaa jos et olisi noin ahdasmielinen. Stubb valitaan ja pian suomessa alkaa aivan toinen tahti ja onhan stubb itsekin ollut pride kulkueessa mukana.


    • Anonyymi

      Ei presidentti tee työtään pää housuissaan, niinkuin kirjoittaja.
      Onko se housuissa oleva elin kaunis, sehän on makuasia, mutta ei se kelpaa kansan johtoon.

      Maailmalla on useita homoja presidentin
      sekä muissa maansa johtotehtävissä, onpa yksi lesbokin joukossa.

      Näissä maissa ihminen on ihminen, eikä johda kansaannsa pää housuissaan.

      Minulle on tärkeämpää saada rauhaa edistävä presidentti, ennemmin kuin valehteleva poikanen, jonka itsekkyys paistaa läpi.

      Maltti on valttia johtotehtävissä ja siksi
      ehdottomasti Haavisto presidentiksi.
      Ei ydinaseita Suomen maankamaralle.

      • Olet aivan pihalla, mene käymään siellä aitan takana... ! Vanha sanonta!


      • Anonyymi
        Virsumikko kirjoitti:

        Olet aivan pihalla, mene käymään siellä aitan takana... ! Vanha sanonta!

        Olen Stadista, Aitta?


    • Anonyymi

      Homous ei ole este.
      Tässä on isompiakin asioita pöydällä, joten kookomuksen kanpanjatiimi
      Mä pyydän, että ette ratsastaisi tällä samalla teemalla kuin 2012. Eli että homoa ei voi valita. Ja sitten olette pridessa tukemassa kuitenkin. Kaksinaismoralismi on läsnä.
      Toisekseen Haavisto on tenteissä todistanut että pystyy toimimaan paineenalla rauhallisesti provosoitumatta. Tää kertoo jo paljon mulle.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu🙂


    • Anonyymi

      Kansalla on kann muisti. Tyhmiäkin ovat.

      Mitähän sitä kirjoiteltiinkaan erään presidentin avioitumisesta?

    • Anonyymi

      Näyttää se homous kiinnostavan. Koska olet ajatellut astua kaapista ulos ?

    • Anonyymi

      Samaa mieltä, suomessa ei saa olla homoparia maan johdossa. Jo se että päästetään kisaan homot, ei ole millään tavalla järkevää.

      • Anonyymi

        Ihan sun vuoksi toivon, että Haavisto voittaa🤣 millä vuosisadalla sä elät? Ihan sama valitaanko homo vai bi. Työ mitä he tekevät on tärkein peruste. Demokratiaan kuuluu vapaus äänestää ketä haluaa. Sulle myös mutta voisit vähän ajatella mitä päästät suustasi.


    • Anonyymi

      No se on sun ongelma sitten

    • Anonyymi

      Nämäkin vaalit ovat pelon vaalit. Ihmiset pelkäävät erilaista ja erilaista on kaikki mitä ei ymmärretä. Miksi ei ymmärretä johtuu taas siitä ihminen on liian tyhmä ymmärtääkseen. Käytännössä se tarkoittaa sitä että jos Stubb valitaan presidentiksi, on enemmistö äänioikeutetuista suomalaisista tyhmiä pelkureita.
      No, joka tapauksessa Suomi saa sellaisen presidentin kuin mitä se ansaitsee..

    • Anonyymi

      Älkää yrittäkö aivopestä meitä homoden kannattajiksi. Puhtaat arvot täytyy olla ihmisillä.

    • Anonyymi

      Homouden.

    • Anonyymi

      Kohta aukeaa äänestyspaikat 9.00. Lähdemme aamupäivällä rouvan kanssa ja anoppi haetaan mukaan samaan kyytiin. Meidän äänet menevät Pekalle. Todella hieno mies ja rsuhallinen arvojohtaja maallemme. Stubista ei voi puhua samana päivänä.

    • Anonyymi

      Hukkaan heitetyt äänet.

    • Anonyymi

      Ei homoja valtaan. Muuten kaikki menee aivan sekaisin. Kaikki saa ottaa puolisoksi vaikka heinäseipään tai lämminvesivaraajan.

      • Anonyymi

        Mieluummin palkansaajan aseman heikentämistä tukeva ja siten Suomen kahtia jakava presidentti?

        Ehkä on aika olla edistyksellinen ja suvaitseva. Suomi on ollut monessa asiassa nimenomaan edistyksellinen. On ehkä aika paikata hallituksen tekemää mielikuvaa Suomesta maailmalla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      190
      1863
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      62
      1290
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      58
      1053
    4. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      149
      941
    5. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      46
      915
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      80
      912
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      798
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      80
      764
    9. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      729
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      320
      688
    Aihe