Ei ole persuja täällä, heillä omakin palsta, jota hoette, hokemasta päästyäkin.. Mutta te kommunistit miksi täällä ? Kuka kertoo. Kommunistit/vasemmistoliitto samaa.
Luuleeko sosialistitkin että keskustalaiset tulee lakko riemuihinne mukaan, ei tule, tuomitaan vain yhteiskunta vastaisuutenne.
Mitä toverit keskustan palstalta haette
14
203
Vastaukset
Yhteiskuntavastaisuus on yhdyssana.
Ole tarkka ota Pirkka :-)))
https://www.youtube.com/watch?v=Hbd2fHoA3Zg- Anonyymi
Mitä toverit keskustan palstalta haette?
Onko Keskustalaiset tovereita jo?
Kyllä Haavisto laulaa lestadioilaisten kanssa jo virsiä:)
Ehkä eka kertaa laulaa virsiä,no saa keskustan ääniä.- Anonyymi
Stubbia kannattava kokoomuslainen toimittaja väitti, että Haavisto lauloi, vaikka Haavisto itse kertoi veisanneensa. Haavisto sentään tuntee Kepu-Suomen terminologian.
Laulaminen on maallista musiikin esittämistä hyvin pitkälti. Maakuntalaulun tai isänmaallisen kevätlaulun kevätjuhlassa saa vielä esittää laulamalla, mutta muissa yhteyksissä kysymyksessä on synnillinen musiikki. Esimerkkinä ajankohtaiset euroviisukarsinnat. Ei puhuta euroveisuista.
- Anonyymi
Aloittaja itse meuhkaa kommunisteista. Olet siis PERSU!!!
- Anonyymi
No... kun en ole. Eikö tartu kommarin päähän.
- Anonyymi
Ei täällä ole kenellekkään mitään omia palstoja, vaan nämä ovat jaoteltu aiheiden mukaan. Ja näistä aiheista saa kuka tahansa tulla keskustelemaan.
- Anonyymi
Pankkomajuri kuvittelee omistavansa tämän palstan. On kuvitellut jo vuosikaudet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pankkomajuri kuvittelee omistavansa tämän palstan. On kuvitellut jo vuosikaudet.
Ja tekee tällä palstalla avauksia muita puolueista kuin keskustasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tekee tällä palstalla avauksia muita puolueista kuin keskustasta.
Kommunisteiia omatkin palstat. Sano Martille myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommunisteiia omatkin palstat. Sano Martille myös.
No sieltähän se palstapehtoori itse saapuikin. Sano nyt vielä kerran kommunisti? Sitähän ei ole täällä vähään aikaan kuultukaan.
- Anonyymi
Eikä sanaakaan palstan aiheesta!
- Anonyymi
Mutta persutrolli, kommunisti ilman, miksi ihmeessä Suomen Keskustan palstalla?
- Anonyymi
Kommunisti mainittu, kukaan muu kuin perSSutrolli ei mainitse mitään kommunistista.
Siis persutrolli Suomen Keskustan palstalla.
Ja herjaa! - Anonyymi
On muuten ihan loistava keskustelu Suomen Keskustasta Suomen Keskustan palstalla!
Mutta persutrolli, miksi ei sanaakaan palstan aiheesta???
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368