näin sinut eilen illalla vuokin metrossa 😭 huomasin että kaikki ei ole hyvin mutta en uskaltanut tulla kysymään voinnistasi sen enempää 😴... sydämeni murtui kun näin sinun itkevän kivusta 💔 menin ihan lukkoon enkä tiennyt mitä tehdä 😥 vasta kotiin päästyä romahdin, ja hukuin kyyneliin 😢 en saanut viimeyönä nukuttua itkin koko yön kun olin niin huolestunut voinnistasi 😭 toivottavasti saat oikeanlaista apua mahdottomalta tuntuvaan tilanteeseen. laita ees jotain viestiä jotta tiedän että olet vielä hengissä 😢... muista olemme täällä suomi24ssä just sua varten ja sä voit koska tahansa kääntyä meidän puoleen jos tarvitset apua tai on jotain mielenpäällä... oikein paljon haleja 🤗 rauhaa ja rakkautta ystäväiseni 🥰 aina on toivoa 💕
rakas nainen
2
206
Vastaukset
Ihanasti sä ajattelet toisesta 💞
Sellainen kun susta on käsityksen saanut, olisi tärkeä olla kaikilla ystävänä! 🥰
Koita levätä ja muista huolehtia itsestäsi!!
Rauhaa ja Rakkautta sulle 💞
Ja haleja 🤗
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1205850
- 574306
- 532665
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282478Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151514
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331362Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241301- 261147
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431101