Lehtonen siis vääristellyt asioita toden teolla kyläkouluasiassa.
Majakan kirjoitus kyläkouluista
8
1047
Vastaukset
- Anonyymi
Höpö höpö, nytkin lehtopäässä on 8 oppilaan ryhmä lukekaa esi- ja perusopetussuunnitelma sekä materiaalit. Oma työpaikka siellä on vaan huolena.
- Anonyymi
Eiköhän se ole lehtosella oma työpaikka huolena, kun pitää valehtelemalla yrittää ohjata päätöksentekoa. Ja missä on jääviys omaa työpaikkaa koskevissa päätöksissä!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se ole lehtosella oma työpaikka huolena, kun pitää valehtelemalla yrittää ohjata päätöksentekoa. Ja missä on jääviys omaa työpaikkaa koskevissa päätöksissä!?
Eläkees mitään kohta menee kaikki kyläkoulut kiinni,näin se vaan on tosi.
Lopuu sitten turhat narinat,minä itse ole tällä kanalla.
- Anonyymi
Oho, onko oikein yksi 8 oppilaan ryhmäkin löytynyt esimerkiksi. Hienoa! Ei ole tainnut kukaan vääristellä, vaan asiantuntijoiden lausuntoihin perustunut kaikki esitetty. On paljon oppilaita, sekä oppilaiden vanhempia, jotka kokevat että isommassa koulussa ja parempien tuki- ja valintamahdollisuuksien äärellä, niin opiskeluiden kuin kaveripiirinkin suhteen, olisi parempi. Mutta ehkä kylillä on niin kova painostus, että tätä ei uskalla tuoda julkisesti esille suurinosa vanhemmista, saati lapsista.
- Anonyymi
Miten kaupunginhallituksen puheenjohtaja voi vääristellä asioita tuolla tavalla? Samoin kävi taukokankaan toimitusjohtajan valinnassa!
- Anonyymi
Pitäsköhän kaupukilaisten oikeasti miettiä keitä äänestätte virkoihin.
Ei ainakaan huonommin voi hoitaa asioita ja päätöksiä. - Anonyymi
Vai onko Seutumajakan kirjoituksessa kaunisteltu asioita?
- Anonyymi
miksi tälläiset valehtelijat voivat olla mukana kaupungin asioista huolehtimassa,muka! varmaankin joku muu tehnyt lehtijutun.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882