Alakulo hiipii

Anonyymi-ap

Mä luulin olevani hyvä ihminen. Mä luulin etten ikinä voisi tehdä toisen seläntakana mitään ja en loukkaisi ketään tunnetasolla.
Mutta taidan henkisesti pettää itseäni. Mutta miksi?

32

756

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Armoa itseään kohtaan ja sit ryhtiliike

• Anonyymi

En osaa sitä! Oon aina ollut kunnollinen!

• Kaikki meistä tekee virheitä. Ei muuta kuin kisaa pöydälle, käsittelyyn ja eteenpäin. Joko itsekseen tai toisen kanssa. Tsemppiä!

• Kisaa = kissahan se

• Anonyymi

Pitää olla kova itsekuri.

• Anonyymi

Sekin mulla on, mutta en tiedä mikä nyt vaivaa.

• Anonyymi

Mietin just samaa, että enhän loukannut tänään vahingossa ajattelemattomasti yhtä ihanaa ihmistä avaamalla suuni ja sanomalla mitä sylki suuhun tuo. Vaikka hän ei pitäisi minusta en olisi halunnut aiheuttaa mielipahaa koska hän om oikeasti kiva ajattelevainen empaattinen ahkera ihana ihminen, vaikka minä en kuuluisi lemppari-ihmisiinsä.

Eikä tämä liity Häneen.

Kurjaa miettiä että on ehkä loukannut jotain henkilöä avamalla leukaläpensä.

• Anonyymi

No ihmisiähän me.

• Anonyymi

Loukkaaminen jättää jäljen ja siinä kadottaa luottamuksen siihen ihmiseen jolle on täysin okei loukata sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Loukkaaminen jättää jäljen ja siinä kadottaa luottamuksen siihen ihmiseen jolle on täysin okei loukata sinua.

Mulle ei ole ok loukata muita. Pyrin olemaan loukkaamatta. Aina ei vain mieti tarpeeksi sanomisiaan.
        Luottamus ei voi mennä, koska en toimi salassa vaan kasvotusten. Enkä tahallisesti.

• Anonyymi

Mitä sitten tein jos niin tunnet?

• Anonyymi

Ei vika ole kui minussa

• Anonyymi

No. Kui sää sit teit? Määkin pystysin pahaa tekeen, mutta siitä jää ain kii. Ei se kantsi.
      Jos tahtomattaan loukkaa jotakin osapuolta, sille ei mahda mitään.

• Anonyymi

En pysty puhumaan siitä.

• Anonyymi

No ei kyllä olis ikinä susta uskonut. Kun niin kehuit itseäsi kiltiksi. Mutta ei nää asiat uskosta ole kii. Naiselle

• Anonyymi

Pääasia olisi että oikeudenmukaisuus toteutuisi.

• Anonyymi

Kuuntelen joskus selän takana juttuja, koska en halua olla epäkohtelias ja keskeyttää. Yritän aina kommentoida asiat puheen kohteelle parhain päin. Enkä itse halua puhua pahaa kenenkääm selän takana koska se ei ole reilua eikä oikein ja syö luottamusta ja turvallisuudentunnetta.

• Anonyymi

Juuri näin

• Anonyymi

Eli oot joo joo- mies

• Anonyymi

Luulo ei ole tiedon väärti miksi on hyvä tuntea vähintään itsensä

• Anonyymi

Mä oon kuitenkin aina ollut rehti, reilu ja oikeudenmukainen. Nyt mä sain kuulla, et oon paska ja leikin tunteilla. En mä tee niin! Mutta tyhmä mä olen!

• Anonyymi

Tiedän, et olet paikalla♥️

• Anonyymi

Paikalla missä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paikalla missä

Jossai paskapuheringis?

• Anonyymi

Niin, mutta jos joku tosi tärkee tulee kysyyn, et mitä oot mielipuolta?

• Anonyymi

Ihminen alkaa oireilemaan, kun on paha mieli jostain ja ei saa purettua sitä ja ei saa puhuttua jonkun luotettavan ja ymmärtäväisen ihmisen kanssa niistä tunteistaan. Tunne on niin vahva ja sitä on niin vaikea käsitellä ja siihen tulee "kylkiäiseksi" lieveilmiötä ja käyttäytymistä, mitä ei tunnista omaksi. Sun pitäis selvittää, mikä se juttu on, mikä painaa mieltä.

• Anonyymi

Itseasiassa mä tiedän sen, mutta en anna valtaa. Kaikki tunteet menee joskus ohi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseasiassa mä tiedän sen, mutta en anna valtaa. Kaikki tunteet menee joskus ohi.

Tunteet menevät ohi, mutta tuntuvat musertavilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunteet menevät ohi, mutta tuntuvat musertavilta.

En mä nyt tiiä. Kunnes asiat pohjustaa hyvin!

• Anonyymi

Olet syntinen ja sinun kuuluu uskoa Jeesukseen.

• Anonyymi

Onneksi pystyn tuottamaan puhetta ja tulen vielä puhumaan. Mikään ei saa sitä tunnetta pois, kui puhuminen. Puhdistan ajatukseni sillä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      122
      2593
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      226
      2242
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      61
      1593
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      179
      1435
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      56
      1320
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1086
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      67
      1076
    8. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      36
      1011
    9. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      962
    10. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      914
    Aihe