Kumpi olisi valintanne, Hitler vaiko Stalin..?

Anonyymi-ap

Samanlaisen ongelman edessä ovat nyt sadat tuhannet suomalaiset valitessaan maallemme uutta presidenttiä.

Tehkää valintanne.

13

193

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Väyrynen. Otetaan niistä kahdesta vaihtoehdosta se kolmas.

      • Anonyymi

        Väyrynen olisikin ollut viisas ehdokas, lähinnä viisain tuohon muuhun porukkaan verrattuna. Mutta tällä kertaa vasemmistolainen Suomen Posti kait "kadotti" hänen kannatuskorttejaan, estäen näin pääsyn yhdeksi vaihtoehdoksi.

        Ainakin viimeisimmissä EU- ja eduskuntavaaleissammehan vasemmiston omat vahtimestarit useissa kaupungeissa estivät väärän (= perSun-) näköisiä) äänestäjiä pääsemästä vaaliuurnille. Tämä tiedettiin, mutta rinneläisten demarien laiton vaalivoitto ja talousrikollisen Marinin pääsy pm:n virkaan taattiin näin.

        Olisin nyt tod. näk. äänestänyt Väyrystä, jos Suomen kansalle olisi sallittu vapaat ja rehelliset vaalit.


    • Anonyymi

      Aloitus eksyttää. Sillä asiassa viattomien ei ole pakko valita kumpaakaan. Kyse on aina kunkin henkilökohtaisesta teosta ja valinnasta. Ihminen voi myös jättää tekemättä väärin.

      Itse en enää äänestä. Nippanappa äänestin ekallakaan kierroksella, mutta tähän isänmaamme vastaiseen, avoimeen pilkkaan en aio osallistua. Valitkoon nuo, lähinnä omansa ja koko Suomen pettäneet, setalaiset demarit. Heille tärkeintä oli saada presidentiksi homo, presidentillistä taidoista ja olemuksesta ei väliä. Vastuu tulevasta on henkilökohtaisesti kunkin heidän.

      Omalla henkilökortillamme meistä kukin astuu vaalihuoneeseen. Kukin meistä yksilönä valitsee näistä jommankumman pahan. Tai jättää valitsematta.

      Sillä jokainen voisi myös pestä omat kätensä näistä rikollisista seta-vaaleista, hirveästä tilanteesta. Myöskään perSujen ei tarvitse "valita Stubbia". Suomi on tarkoituksella ajettu tähän tilanteeseen, WEFin (Schwab, Rothschild, Soros, Zelenskyi...) johtamat vähemmistöt, seks.rikolliset nauravat kansamme enemmistöille.

      Perseelleen menee, tulee ruskeanreiän "persedentiksi" kumpi tahansa. Kummastakin on enemmän vahinkoa kuin hyötyä omalle kansallemme. Nämä ovat näennäisesti "Suomen tasavallan presidentin vaalit", eli jokaisen suomalaisen tulisi ajatella asiaa vain tästä näkökulmasta.
      - Haavistosta on vahinkoa omalla tavallaan: suomalaisvastainen islamismi, väestönvaihto, terrorismi...
      - Stubbista myös. = Rasistinen, brittiläinen maailmanvalta, joka onkin muutamissa vuosisadoissa jo tuhonnut koko Afrikan, Kaukoidän, Pohjois-Amerikan mantereen, Australian lähisaarineen. Nyt on kristinuskoisen Suomen ja Euroopan vuoro. Näiden juutalais-satanistien suorana vihollisina edelleen kristitty Venäjä.

      Valitkoon homot ja bit, kumpi näistä paremmin edustaa heidän vähemmistöään Suomessa. On tullut jo täysin selväksi, että kyseessä ei ole Suomen tp:n, vaan kahden homon välinen kamppailu. Heitä WEF-medioissakin mitataan vain homomittarilla.

      Toinen joukkio, joka yksin on vastuussa omista, henkilökohtaisista valinnoistaan, ohi Suomen koko kansan edun, ovat nämä sotaa ja vihaa lietsovat eri firmat:

      https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010217018.html :

      <<Venäjän suurlähettiläs Pavel Kuznetsov listasi vaikeuksiaan elää Suomessa: ”Olo on kuin piiritetyssä linnakkeessa”.
      Pavel Kuznetsovin mukaan Suomen venäläisvastaisuus on johtanut siihen, että Venäjän Helsingin-suurlähetystö ei ole saanut esimerkiksi jätehuollon, autohuollon eikä sairaanhoidon palveluita.<<

      Noista kolmesta ainakin jätehuolto ja sairaanhoito kuuluvat jokaisen Suomessa asuvan palveluihin. Yksityisellä autohuollolla ehkä on jonkinlainen oikeus valita asiakkaansa, mutta noilla kahdella varmasti ei.

      Tämä toiminta todistaa aukottomasti, että Suomen tietyt yksilöt, russofoobit, natottajat, joilla on ollut mahdollisuus väärinkäyttää valtaansa ohi koko kansan vallan, ovat käyneet omaa henkilökohtaista hyökkäyssotaansa Venäjän federaatiota ja venäläistä kansaa vastaan Suomessa. He ovat näin itse ojentaneet Venäjälle oikeuden tulla muuttamaan tilanne itselleen oikeudenmukaisemmaksi.

      Heillä on tähän oikeus. Nämä ovat tosiasioita, joilla on todistusvoima mm. tulevissa sotaoikeudenkäynneissä, jossa Suomi, näiden muutamien omista, rasistisista valinnoista johtuen, on jälleen tuominnut itse itsensä, koko isänmaamme häviäjän puolelle.

      Vain sodassa voivat ihmiset valita valtioiden välisen puolensa. Suomen viranomaisten oma toiminta todistaa, että Suomi käy hyökkäyssotaa.

      Vastuu sodasta ja rauhasta on yksin mm. näiden firmojen sekä viranomaisten, jotka eivät ole tähän rasismirikokseen puuttuneet. "Keiden joukoissa seisoit? Keiden lippua kannoit?" Sodan, vai rauhan?

      Itse olen nk. Suomen sekä rauhan puolella. "Suomella" tarkoitan tässä itse Suomen historiallista maata ja kansaa, en rikollisten päättäjiemme omia valintoja. Eikä minulla ole mitään itse venäläistä kansaakaan vastan, kunnioitan heitä. Suuri osa maailmasta onkin jo heidät tavalla tai toisella hylänneet, joten jokainen ystävä on tarpeen, molemmin puolisen rauhan puolesta.

      On turha yrittää kusettaa suomalaisia puhumalla "Venäjän hyökkäyksestä Suomeen", sillä se ei ole tänne hyökännyt. Suomi itse, viranomaisten puuttumatta asiaan on jo n. 2 vuotta käynyt aseellista, Venäjän vastaista hyökkäyssotaansa.
      - Venäjä / NL:lta saimme itsenäisyyden ja kaiken tuen 80 vuoden ajan.
      - 2 ms:ssa NL ajautui puolustamaan itse itseään, Suomen petettyä luottamuksen heti kättelyssä ja Suur-Suomi valloitus-pyrkimyksissään liittoutui Hitlerin kanssa.

      Tässä neuvostoliittolainen, eräänlainen patrioottinen juomalaulu "Volhovilainen pöytä" / Волховская застольная, tarkoittaen heidän viime sodan aikaista Leningradin itäpuolista puolustuslinjaa, natsi-Saksaa ja sen kumppania, natsi-Suomea vastaan.
      https://www.youtube.com/watch?v=-E9R66_tJ7g

      Olisin laittanut tähän myös tietyn videon, "julkaisemattomia kuvia Stalingradin taisteluista", mutta Länsi-sensuuri on jo ehtinyt senkin totuuden poistamaan.

      Rauhan ja ystävyyden puolesta. 🌷 За мир и дружбу.

      • Anonyymi

        Itse saan patrioottista voimaa ja rohkeutta näistä venäläisistä lauluista, heidän kansanmusiikistaan, hengellisestä musiikistaan, kuin myös sotalauluista.

        Tässä tietoa tuosta ed. laulusta "Volhovilainen pöytä", sivu kääntyy myös suomeksi. Laulusta on lukuisia eri sanoituksia, tässä yksi:
        https://ru.wikipedia.org/wiki/Волховская_застольная

        Tämä on upea, täynnä voimaa: "Meni kasakka kauas vieraalle maalle":
        https://www.youtube.com/watch?v=ApW5JcpABY8

        Largo - Usko ikuinen:
        https://www.youtube.com/watch?v=ErhSGaiapF0

        Vanha venäläinen romanssi, häälaulu: "Kuunvalossa sinisessä lumi hopeoi":
        https://www.youtube.com/watch?v=emPpnV3-Cpw

        Vain ihminen, jolla on sydän tallella voi näitä lauluja ymmärtää. 💛

        Olen käynyt muutaman kerran Venäjällä ja olisin halunnut vielä kokea troikan kyydin, jossain syvällä Venäjän maalla, kuutamossa sinisessä. Niinistö, Haavisto ja Marin ovat pitäneet huolen, ettei haaveeni (enää tässä maailmassa) ilmeisesti koskaan toteudu.

        Тройка - Posti-troika ~ Pyatnitsky State Russian Folk Choir:
        https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=N1B_sRBwSfU

        Upeaa. Kohti laulun loppuhuipennusta... 💛
        *


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse saan patrioottista voimaa ja rohkeutta näistä venäläisistä lauluista, heidän kansanmusiikistaan, hengellisestä musiikistaan, kuin myös sotalauluista.

        Tässä tietoa tuosta ed. laulusta "Volhovilainen pöytä", sivu kääntyy myös suomeksi. Laulusta on lukuisia eri sanoituksia, tässä yksi:
        https://ru.wikipedia.org/wiki/Волховская_застольная

        Tämä on upea, täynnä voimaa: "Meni kasakka kauas vieraalle maalle":
        https://www.youtube.com/watch?v=ApW5JcpABY8

        Largo - Usko ikuinen:
        https://www.youtube.com/watch?v=ErhSGaiapF0

        Vanha venäläinen romanssi, häälaulu: "Kuunvalossa sinisessä lumi hopeoi":
        https://www.youtube.com/watch?v=emPpnV3-Cpw

        Vain ihminen, jolla on sydän tallella voi näitä lauluja ymmärtää. 💛

        Olen käynyt muutaman kerran Venäjällä ja olisin halunnut vielä kokea troikan kyydin, jossain syvällä Venäjän maalla, kuutamossa sinisessä. Niinistö, Haavisto ja Marin ovat pitäneet huolen, ettei haaveeni (enää tässä maailmassa) ilmeisesti koskaan toteudu.

        Тройка - Posti-troika ~ Pyatnitsky State Russian Folk Choir:
        https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=N1B_sRBwSfU

        Upeaa. Kohti laulun loppuhuipennusta... 💛
        *

        "a olisin halunnut vielä kokea troikan kyydin, jossain syvällä Venäjän maalla, kuutamossa sinisessä. Niinistö, Haavisto ja Marin ovat pitäneet huolen, ettei haaveeni (enää tässä maailmassa) ilmeisesti koskaan toteudu." Eli siis em. syytä Venäjän aloittama sota kaikkine seurauksineen ? Ovatpa kovaa porukkaa kun siihen kykenivät.


    • Anonyymi

      Stalin.

      Tappoi enemmän Venäläisiä kuin Hitler.

      • Anonyymi

        Joo vaiks.
        Sotahulluja ne on nämä meijänkin äijät. Toivon mukaan saavat mitä haluavat.


      • Anonyymi

        Venäjän alkuperäiskansojen kansanmurhan takana oli juutalainen nk. kagaali. Tappoivat n. 30 miljoonaa venäläistä, suomalaisugrilaista ym. NL:n etnistä alkuperäisväestöä.

        Stalin itse oli gruusi. Lenin taas juutal./ ruotsalainen. Suomea vastaan sotivat Stalinin ukrainalaisjoukot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Venäjän alkuperäiskansojen kansanmurhan takana oli juutalainen nk. kagaali. Tappoivat n. 30 miljoonaa venäläistä, suomalaisugrilaista ym. NL:n etnistä alkuperäisväestöä.

        Stalin itse oli gruusi. Lenin taas juutal./ ruotsalainen. Suomea vastaan sotivat Stalinin ukrainalaisjoukot.

        Kerro tämän kansanmurhan tietolähde, josta tietosi olet saanut. Useampaa historioitsijaa moinen asia kiinnostaa.


    • Anonyymi

      Otsikon valinta olisi yhtä vaikea kuin tämänpäiväinen.
      En siis äänestä, sehän olisi hullua koska vihaan molempia.

      • Anonyymi

        Itse en vihaa kumpaakaan, mutta näen heidän lävitseen, eivät ole pettäneet minua.

        En äänestä. Yhdentekevää, kumpi tulee. Ei ole minun presidenttini, eikä koko Suomen. Homot valitsevat kumpi järjestää kivemmat drag showt linnan lattioille. Jos nyt edes ensimmäisiäkään ehditään viettää.

        Putin kun saattaa ottaa tönön vaikka kesähuvilakseen.

        Noista kahdesta Stubb on vaarallisempi, todellinen susi lampaan vaatteissa.

        Haavisto on vain tyhmä. Mutta: "tyhmyydellä ja "hyvää tarkoittamalla" on saatu maailmassa eniten pahaa aikaan".

        Hyvien aikeiden pitäisi olla myös viisaita. Tämä viisaus on naiiveilta, herkkäuskoisilta suomalaisilta aina puuttunut.

        Hyväsydämisiä ja ajattelemattomia typeryksiä on ne viisaat, mutta pahat ihmiset, aina käyttäneet hyväksi.

        Ei "tarkoitus" vaan lopputulos määrittää oliko teko ja sen tekijä hyvä vai paha.


    • Anonyymi

      Sama kaava toistuu.

      Hitler & Stalin

      Putin & Trump

    • No kumpi tuli valittua?
      Hitler vaiko Stalin?
      Kumpaa äänestit?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      181
      1673
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      60
      1170
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      55
      937
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      69
      829
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      134
      806
    6. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      38
      761
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      758
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      699
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      674
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      308
      643
    Aihe