Viihdyt sitten kai liian hyvin itseksesi

Anonyymi-ap

Et halua ketään sotkemaan mukavaa elämääsi. Olisin niin halunnut sinut. Mitä minä oikein teen tälle rakkaudelle? Ei se mene pois.

58

1768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      sellaistako se olisi jokapäiväisessä elämässä joutuisin ottamaan vastaan hellyyttä ja huomiota

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍑 ­N­­­y­­­m­f­­o­­­m­­a­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍒 ­N­y­m­­­f­­o­m­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18262381

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Miksi sitten lyttäät minua? Eihän sellainen ihminen välitä joka haluaa aiheuttaa pahaa mieltä ja satuttaa. En ole kuullut suustasi myöskään kauniita sanoja minusta etkä ole tehnyt mitään konkreettista sen eteen että tapailisimme toisin kuin minä olen yrittänyt. Järkytti vihdoin tajuta miten olet tosiasiassa kohdellut minua ja hyvä niin.

      • Anonyymi

        Kumpikin toistaan pahempia. Eiköhän olla lytätty toisiamme tarpeeksi


    • Anonyymi

      Rakasta lähimmäistäsi. Älä pilvilinnoja.

    • Anonyymi

      Oliko se aitoa rakkautta?

      • Anonyymi

        On, edelleen.


    • Anonyymi

      Ootko sellanen vanha nainen hunningolla?

      • Anonyymi

        En ole.


    • Anonyymi

      Kenelle tämä onko naiselle?
      Jos on A-mieheltä, on ikävä sinua🥺
      T. Nainen

      • Anonyymi

        Naiselta miehelle.


      • Anonyymi

        A mies kaipaa R naista.


    • Anonyymi

      Olisin minäkin halunnut sinut. Odotin että olisit ottanut yhteyttä. Minä en sitä voi tehdä.

      • Anonyymi

        Miksi et voi?


    • Anonyymi

      Sivusta.Jos ottaa yhteyttä tämän ulkopuolella olet sankari.
      T.n
      Ps. oli kaikille tuo neuvoksi.

    • Anonyymi

      Mikä nyt on ongelma, kerro tarkemmin.

    • Anonyymi

      Yksi voi tulla muut ei.

    • Anonyymi

      Nytkin haluaisin hoivaa ja huolenpitoa ja tuntea että rakas rakastaa minua. Mutta olen liian rikki. En pysty niin läheisiin suhteisiin. En osaa. Hyvästi nainen sitten.

      • Anonyymi

        Voi, vatun vattu :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi, vatun vattu :(

        …jos olet hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        …jos olet hän.

        Tajua, en ole.


    • Anonyymi

      Olisi se sun kanssa jos haluaisi, eikä olisi mitään ylitse pääsemättömiä esteitä. Yksipuolista rakkautta siis. Unohda ja jatka matkaasi.

      • Anonyymi

        Teillä niitä esteitä riittää.


      • Anonyymi

        Miksi käyt jakamassa näitä tänne? Onko sinulta pois, jos joku mies rakastuukin tuohon ap;hen. Olet jotenkin nolo!


    • Anonyymi

      Voi kun peräcilmää pakottaa.

    • Anonyymi

      Heitä roskikseen.

    • Anonyymi

      Viihdyn kyllä itseksenikin, kun on pakko, mutta haluan parisuhteen-olen siihen ollut valmis jo jonkin aikaa, ei vaan kaikki aina suju niin kuin haluaisi.

    • Anonyymi

      Kannattaa varmaan kysyä toiselta.

    • Anonyymi

      Ei elämäni ole mitään jatkuvaa ruusuilla tanssimista, mutta silti tiedän mistä periaatteistani pidän kiinni. Fwb ei edelleenkään käy.

    • Anonyymi

      toivottavasti menetätte rahaa ja saatte paskoja ihmisiä elämäänne, ettekä saa juuri mitään pilaamatinta elämäänne. toivottavasti elämänne täyttyy kaikesta pahasta ja saatte demonit kaikkeen elämässänne. toivottavasti psinutte helvettuinnpuan ja sitä ennen kärsitte helvetisti.

    • Anonyymi

      meidän elämä on täällä ja se on jo nyt parempaa kuin vuosiin kun ootte kaukana. hävitty pian kokonaan vainoamasta, se on skumppapäivä!! toivottavasti vaikka helvettiin, ikinä meidlnvelömiö tai meitä ei teihin sidota eikä elämää yhdessä rakenneta. ei mitään yhteusjuttua, ei mitään hyötyä teille. se kelle se sovi voi lähteä muutenkin elämästämme.

    • Anonyymi

      Tule tänne tarkastelemaan!

    • Anonyymi

      Kiss me

    • Anonyymi

      Olisihan se oikea kiva jos löytyisi, ikävää olla yksin:(

    • Anonyymi

      Ei täällä olevat saa toisiaan. Sama juttu Live-elämässä, ei se siitä muuksi muutu. Harmillista, miten moni rakkaus valuu hukkaan. Pohjattomaan viemäriin.

      • Anonyymi

        Live-elämässä onnistuu ja rakastavaiset saavat toisensa, siihen uskon ja niin tulee tapahtumaan,
        ennemmin tai myöhemmin, ehkä jo huomenna..
        Rakkaus voittaa.


    • Anonyymi

      KISS MY ASS

      • Anonyymi

        Tunnistan... 🧙‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnistan... 🧙‍♂️

        Mielellään naisen jos mahdollista?


    • Anonyymi

      Miehen täytyy olla sille kaivatullesi perus jamppaa parempi (ei vanhempi) ettei sen naisen oma elämä tunnu mukavammalta. Jos miehellä on esimerkiksi alko ongelmaa niin mitä luulet et kaivattusi valitsee mukavan oman elämän vai ympäri kämpää oksentelevan alkoholistin?

      Tässäpä podittavaa itse kullekkin.

    • Anonyymi

      Jos onki niin päin ettei halua sotkea toisen elämää ja on tuosta syystä mielummin yksin.
      Monet valikoi mielummin yksin olon, koska elämässä voi olla niin paljon sotkua ettei halua sotkea toista ihmistä sotkea niihin sotkuihin.

      • Anonyymi

        En oikein ymmärrä tuollaista, ainahan voi pyrkiä parempaan elämässä. Sotkut voi selvittää parhaan kykynsä mukaan, kun elämää joutuu kuitenkin elämään.


    • Anonyymi

      Ei se viihteestä käykään. Tarina on tosi, jos joskus kuulet jotain tuttua.

    • Anonyymi

      Mieluummin yksin kuin huonon kumppanin kanssa. Asia joka jokaisen pitäisi sisäistää niin olisi vähemmän pahoinvointia maailmassa.

    • Anonyymi

      Ehkä odotan sinun yhteydenottoa edelleen.

    • Anonyymi

      Rakkaudesta on maailmassa puutetta, jaa se ympärillesi niin se loppuu pikemmi kuin uskotkaan.

      • Anonyymi

        Mä huudan apua että saisin olla oma itseni!


    • Anonyymi

      Minua ei ole ilmeisesti tarkoitettu rakkauteen, ja elämäniki, kuten olet huomannut, olen jo ehtinyt muovata omanlaiseksekseni. Miten onnistuitkin valitsemaan näin onnettoman. Olin silloin vahingossa tuossa itselleni niin kovin epätyypillisessä ympäristössä missä en ollut aivan oma itseni kun osuit eteeni tuolla mitä onnettomimmalla tavalla. Sen jälkeen mikään ei ole ollut entisellään ja se on ollut suuri koettelemus. Olet varmasti hyvä jollekulle joka osaa arvostaa tuota kaikkea mitä pidät sisälläsi. Toivon kaikesta sydämestäni että löydät enemmän itsesi tapaisen jolla on kyky ja tahto rakastaa. Onnea etsintääsi.

      • Anonyymi

        LOPETA VALEHTELU


    • Anonyymi

      Ei vaan rakastuin ihmiseen, joka et ole sinä. Haluan olla hänen kanssaan yhdessä, en yksin.

    • Anonyymi

      Oletko ilmaissut henkilölle asian selkeästi niin että hän tajuaa?

    • Anonyymi

      Viihdyn joo, kun paremmasta ei ole tietoa. Huomannut omaksi heikkoudekseni sen, että minun on todella vaikea luottaa toiseen. Ympärilläni on ollut monenlaista vipeltäjää ja välillä miettinut sitäkin, että onkohan minulla kaikki ok, koen olevani tasapainoinen ihminen, mut onko se totta vai harhaa vain? En kohtaa sellaista, joka tuntuisi siltä oikealta minulle ja minä hänelle?

      • Anonyymi

        Se on se luottamuksen puute. Jos ei opi yhtään luottamaan, ei voi kokea mitään hyviä asioita toisen ihmisen kanssa. Vielä jos tapaa jonkun samankaltaisen joka ei osaa luottaa, soppa on valmis. Mutta kyllä kai sille toiselle voi olla sen verran armollinen, että kertoo ettei pysty mihinkään läheisempään suhteeseen. Se olisi hyvä teko.


    • Anonyymi

      Annan nyt lopullisesti periksi ystävänpäivänä 2024 go kanada go loppu.

    • Anonyymi

      Ei se menekkään.


      Ei sen tarvitse mennä.

      Oota kun tulee seuraava syksy tai kevät.

      Voidaan nähdäkkin.

    • Anonyymi

      Annan keväällä viikon

    • Anonyymi

      miestä miehelle

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe