Monet haluavat taksikuskiksi, työ on mukavaa, palkka on hyvä ja saa ajella Mersulla. Tietenkään Skoda, VW ja Tojofirmoihin ei kukaan halua, eikä rampakaappikuskiksi, ne jääköön omaan arvoonsa.
Useimmat hakijoista eivät kuitenkaan osaa ammattia. Kuinka paljon työharjoittelijalta olisi sopivaa laskuttaa koulutuksesta, jos haluaa kuljettajaksi. Meillä on ajateltu, että 250€/työvuoro olisi kohtuullinen ja halpuudellaan iso kädenojennus työntekijälle. Normaali laskutus on 70€/h + alv 24%, joka pitäisi koulutettavalta periä. Hyvää työnhakijaa kohtaan voisi tulla hinnassa vastaan ja opettaa edullisesti.
Paljonko peritte harjoittelijoilta koulutusmaksuja
6
276
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä on annettu opiskella toistaiseksi ilman maksuja. Kuukausi on palkaton harjoittelujakso, taksinkuljettajan ajoluvan saamisen jälkeen. Sen aikana osoitetaan, että selviää kaikista tehtävistä. Työsopimus tehdään, jos osaa työssä tarvittavat asiat. Opiskelija maksaa itse ajolupaa varten viranomaismaksut ja lääkärintodistukset.
- Anonyymi
10000€ on sopiva kynnysraha, jos haluaa tulla työhön. Ei työntekijöitä voi ilman korvausta opettaa.
- Anonyymi
Mina pane tyo tekija
- Anonyymi
Minä olen ostanut kolme taksia joista ajaa kuljjettaja. Minä otan rahat niin on oikein.
- Anonyymi
sama kuin ensitreffit alttarilla on kuin kuljettaja nökee minu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892