Mikäs on hiihdon kannatus Juuassa? Onko ladut pantu kuntoon ja onko latuhoito kunnossa?
Vastaukset 20
- Anonyymi
Huono ja täytyy mennä Nurmes
- Anonyymi
Surkeaa Nurmeksessa, täytyy mennä Kieppi.
- Anonyymi
Nurmeksen luisto on paska..
- Anonyymi
Pakarat pitää kiilata avonaiseksi että pääsee roiskumaan ja vessa paperia ei tarvita.
- Anonyymi
Kieppi ei ole hyvä täytyy palata Nurmes
- Anonyymi00026
Ei Nurmekseen enää. Juuassa Lampisen kauppaa ei voita mikään.
- Anonyymi
Vetelen kakkoseen hiihto matkoilla ja hiihto hanskat on aivan mällin peittämät.
- Anonyymi00027
Oletetaan että tällä meiningillä on alla tandem sukset?
- Anonyymi
Perinteisellä tyylillä voi pökkiä takaapäin.
- Anonyymi
Juuassa penselillä ripulia levitellään ladun uriin tuomaan liukkautta.
- Anonyymi
Missä se latuaura viipyy kun pitäs hiihellä jänispassiin? EEhän näillä saatana, nykysuksilla mittään tee! Mitä vittuune tyhjään kiekkoo hiihtäät, ja kunnan rahoilla tehhään valmis latu?
- Anonyymi
Onko liukulumikengille latua?
- Anonyymi
Minä ostan kaupasta yleensä 12 pullon six päkin
- Anonyymi
Pillu
- Anonyymi
Miten on kun minulla on nuo armeijan sukset, ja jos hiihdän niillä Taivaanpankon hiihtorataa, niin eikös ne urat silloin väljene ja tekstiilikilpurit kaatuilee väljissä mutkissa?
- Anonyymi
Itse ostan semmoset kitkapohja ripuli pylly sukset joilla voi syödä kuin kiinalaiset.
- Anonyymi
Olisi aika jo säätää höylistä se latu-uran leveys armeijan siteelle ja lunastaa ne sitten puolustusvoimille. Ei sukkahousuissa ryntäilevillä elävillä jäniksenraadoilla ole mitään käyttöä muutenkaan armeijassa ja kaukopartiossa!
- Anonyymi
Halvemmaks tulee terveyssiteet suksissa. Alvays tai libero.
- Anonyymi
Ilman housuja hiihdän. Kannatta sheivata häpykarvat jottei tuulen viima tarraa karvoihin. Kierros aika paranee noin 5 sekunnilla ja testattu taivaanpankolla.
- Anonyymi00028
Kiepissä on telemark hiihto simulaattori.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 69816
- 113769
- 37706
- 130687
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40609- 67589
- 28508
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58493Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142482Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35468- 69445
- 41432
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0422- 45413
Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys70413Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30408- 35408
- 46406
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti30402Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks59395