Mies varo mitä toivot..

Anonyymi-ap

..voit saada sen.

Ei mulla muuta. ❤️❤️

99

1511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos. Kaveriksi mies

      • Anonyymi

        Päästäsi sairas olet kun et tajua että sinua ei kaivata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päästäsi sairas olet kun et tajua että sinua ei kaivata.

        Miten koet, että tällaisten aika abstraktien ajatusten jankutus tuntemattomille edistää henkistä hyvinvointiasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten koet, että tällaisten aika abstraktien ajatusten jankutus tuntemattomille edistää henkistä hyvinvointiasi?

        Olet vuosia suoltanut sairaita juttujasi tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päästäsi sairas olet kun et tajua että sinua ei kaivata.

        Mielisairaan hoidon tarve näkyy tosiaan näillä palstoilla, olisko 24 mahdollisuus antaa terveydenhoitoon ohjaukselle tilaisuus tämäntapaiset kirjoittajat saattaa olla hyvin suuressa psykoosiriskissä ja noissa kuoleisuus on todella korkea yli 50%


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielisairaan hoidon tarve näkyy tosiaan näillä palstoilla, olisko 24 mahdollisuus antaa terveydenhoitoon ohjaukselle tilaisuus tämäntapaiset kirjoittajat saattaa olla hyvin suuressa psykoosiriskissä ja noissa kuoleisuus on todella korkea yli 50%

        Sairastuneet eivät itse tietenkään tiedosta että sairastavat , ja ovat lääkehoitoa vaativissa mielenterveysongelmissa. He uskovat vahvasti omiin hallusinaatioihin ja harhoihin. Psykoosi yleensä kohdistuu muutamaan kohteeseen, ja psykoosipotilaat voivat muissa tilanteissa käyttäytyä normaalisti. Psykoosi vaatii yleensä aina lääkehoidon, ilman sitä se etenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairastuneet eivät itse tietenkään tiedosta että sairastavat , ja ovat lääkehoitoa vaativissa mielenterveysongelmissa. He uskovat vahvasti omiin hallusinaatioihin ja harhoihin. Psykoosi yleensä kohdistuu muutamaan kohteeseen, ja psykoosipotilaat voivat muissa tilanteissa käyttäytyä normaalisti. Psykoosi vaatii yleensä aina lääkehoidon, ilman sitä se etenee.

        En ole lääkäri, mutta mieliairauden hoidosta on kokemusta, tämä "nainen" mikä täällä on näissä tlloissaan saattaisi olla hyvin likellä psykoositilaa jossa käydään kuviteltua kommunikointia jonkun kanssa...Päivystyksestä lähtisi kyllä osastolle tämä tapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet vuosia suoltanut sairaita juttujasi tänne.

        En se minä ole ollut, mutta on tiedossa että olet näiden juttujen pohjalta suoltanut sairaita juttujasi irl ja nyt vissiin vähän lepäämässä, eli Sapatilla kuten teillä saigonia kutsutaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole lääkäri, mutta mieliairauden hoidosta on kokemusta, tämä "nainen" mikä täällä on näissä tlloissaan saattaisi olla hyvin likellä psykoositilaa jossa käydään kuviteltua kommunikointia jonkun kanssa...Päivystyksestä lähtisi kyllä osastolle tämä tapaus.

        Sä oot vissiin pitkäänkin diagnosoinut tätä ihmistä yksiksesi horisten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En se minä ole ollut, mutta on tiedossa että olet näiden juttujen pohjalta suoltanut sairaita juttujasi irl ja nyt vissiin vähän lepäämässä, eli Sapatilla kuten teillä saigonia kutsutaan

        Varmaan jo puol vuotta täynnä, niin joutuu akavan kassalta kelalle ku tavikset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot vissiin pitkäänkin diagnosoinut tätä ihmistä yksiksesi horisten?

        Päivystyksestä ja ”häkepuhelusta” osastolle, dynaaminen on ykssarvisen maailma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot vissiin pitkäänkin diagnosoinut tätä ihmistä yksiksesi horisten?

        En ole, sattui vain silmään olen joutunut omakohtaisesti hyvin läheltä seuraamaan mielisairauden ongelmia ja psykosin ilmenemistä, uskallan sanoa jotta ei ole leikin tai kiusaunteon paikka, vaikka taitaa olla näillä palstoilla yleistä.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍑 ­­­N­­­y­m­­­f­­o­m­­­a­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        💋 ­­N­­y­­m­­f­o­m­­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18262627

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Minä toivon että olisin sen naisen oma ja että olisimme aina yhdessä. Mutta en tiedä miten niin voisi olla.

      • Anonyymi

        Lähesty häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähesty häntä.

        Mitäs miehesi sanoo tästä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs miehesi sanoo tästä ?

        Sinulle, että ota ne lääkkeet. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs miehesi sanoo tästä ?

        Et kai sitä sille sano? Oletan, et mulle vaan 🤭 Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs miehesi sanoo tästä ?

        Eisitä kiinnosta.


    • Anonyymi

      Toiveena on löytää jämerä nainen. T.roteva mies

      • Anonyymi

        Miten pitkä ja painava on roteva mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten pitkä ja painava on roteva mies?

        Pituutta on sen verran että yletyn kaupassa ylähyllylle vaivatta ja painoa on että ei tuulet riepottele liiaksi🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pituutta on sen verran että yletyn kaupassa ylähyllylle vaivatta ja painoa on että ei tuulet riepottele liiaksi🤗

        Saako kysyä ikää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako kysyä ikää?

        Niin miksi, jos saan kysyä🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pituutta on sen verran että yletyn kaupassa ylähyllylle vaivatta ja painoa on että ei tuulet riepottele liiaksi🤗

        Löski


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löski

        Miltä tuntuu kulkea tuulen vietävänä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löski

        Kas vain .. joku ei kestä että langoilla on pitkä mies. Haastaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten pitkä ja painava on roteva mies?

        Pituus 167 cm
        Paino 115 kg.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pituus 167 cm
        Paino 115 kg.

        Munkaa naimisiin😍🙏 ????


    • Anonyymi

      Herpeksen?

      • Anonyymi

        No jos sitä toivot, voithan sen joltain saada, mutta et multa ainakaan.


      • Anonyymi

        Onko tässä järkeä ääntäkään Haloo


    • Anonyymi

      Toisoisin että saisin edes nähdä kultaiseni, mutta hän on kadonnut johkin totaalisesti

      • Anonyymi

        Enkä oo

        Täällähän minä

        Sinua kyttäilen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä oo

        Täällähän minä

        Sinua kyttäilen

        no ei ole lokakuun jälkeen näkynyt


    • Anonyymi

      Turhaan koo uhkailet tiiät mitä käy sulle jos tuut kimppuun

      • Anonyymi

        Nii ilmeisesti toiset rupee herättämään vähä kaikkien mielenkiinnon ku vihjaukset lavenee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii ilmeisesti toiset rupee herättämään vähä kaikkien mielenkiinnon ku vihjaukset lavenee

        Vähän joka puolelle, että jos ei tuu tai oo tukea, niin repee kaaret ns


    • Anonyymi

      Tuumasta toimeen vaan. En muuta toivokaan!
      Laitatko viestin vai nähdäänkö pian? ❤️

      • Anonyymi

        Heti tänään?💗 Ei ole numeroa, joten toivon, et nähdään pian. Tänään 🤞☺️


    • Anonyymi

      Ulos ja lenkille,voidaan tavata.

    • Anonyymi

      en oo saanut marbellan huvilaa vaikka olen kuinka toivonut. Kai se pitää sitten omalla rahalla ostaa jonkinlainen murju.

    • Anonyymi

      Toivottavasti saat Marbellan huvilan, =)

      N

      • Anonyymi

        Saan mitä haluan, epäiletkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saan mitä haluan, epäiletkö?

        Kuoleman?


    • Anonyymi

      Sä oot se ilkivallan tekijä ja kieroilija. Sut tunnistaa kyllä

      • Anonyymi

        Kerrotko vähän lisää tästä ilkivallasta oletko keksinyt uusia piirteitä, esim halkeama betoniporsaassa tai muuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko vähän lisää tästä ilkivallasta oletko keksinyt uusia piirteitä, esim halkeama betoniporsaassa tai muuta?

        Tai siis uusia elementtejä, kuten naapurin tahallaan vinoon leikattu nurmikko ym erittäin looginen tapahtumasarja


    • Anonyymi

      Hatea ei ikävä

      • Anonyymi

        V**** v**** hyvä v****


    • Anonyymi

      Jäikö takaportti auki?

    • Anonyymi

      Lottovoittoa toivoin.
      Rapsodian videolla oli tänään, että Jumala haluaa ihmisille hyvää. Myös maallista hyvää.
      FBissa oli että tänään saapuu runsautta.
      Luxoniassa luki että toimii kuin junan vessa.
      Samalla kun luin näitä, radiosta soi veikkauksen mainos.

    • Anonyymi

      Toivon ruoka paketti ,voisitko nyt tuoda kun ajattelin.

      • Anonyymi

        Laita osoite niin tuon.


    • Anonyymi

      Tämä loppui tähän.

    • Anonyymi

      Löydän kyllä itselleni uuden naisen, älä huoli.

      • Anonyymi

        Sullahan onkin monta naista, ei ne taida roisistaan tietääkkään... Ja monta kaikkee muutakin.. taxeja puhelimia.. mitä viel?


    • Anonyymi

      Kyllä löydät hyvä niin

    • Anonyymi

      Jos on hyviä asioita, aina voi haaveilla ja toivoa. Pahoja tai epänormaaleja asioita ei yleensä toivota, niitä ehkä pelätään ennemminkin. No toivotaan, ettei mitään pahaa kenellekään tulisi eteen.

    • Anonyymi

      minä toivon oikeutta näille jotka ovat tehneet hirveitä juttuja ja jos toivoo hyvää väärin tasoin, se on pahempaa kuin toivoisi pahaa pahan tekijöille.

      • Anonyymi

        on eri asia toivoa hyvää hyvällä, kun toivoa hyvää niin että se "kidutetaan ja hakataan" muilta ja pidetään muita "vankeina ja orjina" jotta hyvää saadaan muille. kyllä toivon tälle porukalle vähän pahaakin. en toivo ettei kellekään tulisi pahaa eteen. niin hirveitä tekoja ja toimintaa. että kyllä toivon tekijöille rangaistusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on eri asia toivoa hyvää hyvällä, kun toivoa hyvää niin että se "kidutetaan ja hakataan" muilta ja pidetään muita "vankeina ja orjina" jotta hyvää saadaan muille. kyllä toivon tälle porukalle vähän pahaakin. en toivo ettei kellekään tulisi pahaa eteen. niin hirveitä tekoja ja toimintaa. että kyllä toivon tekijöille rangaistusta.

        elämän rangaistusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        elämän rangaistusta.

        näille ihmisille jotka ovat muille tehneet vökisi vaikka mitä pahaa ja tuottaneet huonoa elämään, toivottavasti saavat kaikkea pahaa, ja huonoa itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        näille ihmisille jotka ovat muille tehneet vökisi vaikka mitä pahaa ja tuottaneet huonoa elämään, toivottavasti saavat kaikkea pahaa, ja huonoa itse.

        ja niin he saavatkin, yhtäpaljon väkivaltaa, varkauksia, vainoa ja psykopaattista toimintaa, niin maailma menee. se miten paha on se tuo pahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja niin he saavatkin, yhtäpaljon väkivaltaa, varkauksia, vainoa ja psykopaattista toimintaa, niin maailma menee. se miten paha on se tuo pahaa.

        ei tuommoinen psykopaattinen porukka ikinä lopeta ennen kuin saavat hekvetistibomaa toimintaansa ja kaikkea huonoa ja kiusaa elämäänsä. ja kelle vievät se tuo heille pahaa, hyvä niin. noin hirveä ja psykopaattinen ja pirullinen toiminta pitää kitkeä kokonaan pois. hyi helvetti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei tuommoinen psykopaattinen porukka ikinä lopeta ennen kuin saavat hekvetistibomaa toimintaansa ja kaikkea huonoa ja kiusaa elämäänsä. ja kelle vievät se tuo heille pahaa, hyvä niin. noin hirveä ja psykopaattinen ja pirullinen toiminta pitää kitkeä kokonaan pois. hyi helvetti.

        jokaisesta minulle tehdystä jutusta toivon teille pahaa. täysin syyttömälle ihmiselle teitte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jokaisesta minulle tehdystä jutusta toivon teille pahaa. täysin syyttömälle ihmiselle teitte.

        mitä karmeimpia juttuja, toivottavasti jokainen kerta tuo teille helvetisti pahaa, kärsimystä ja huonoutta elämään. en ole missään nähnyt yhtä pahoja ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja niin he saavatkin, yhtäpaljon väkivaltaa, varkauksia, vainoa ja psykopaattista toimintaa, niin maailma menee. se miten paha on se tuo pahaa.

        Sanooitse hullu vainoaja, ei itse sitä ymmärrä, toivottavasti olet pois ihmisten ilmoilta!


      • Anonyymi

        Oot aika sekasin? Toivot pahantekijöille hyvää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        näille ihmisille jotka ovat muille tehneet vökisi vaikka mitä pahaa ja tuottaneet huonoa elämään, toivottavasti saavat kaikkea pahaa, ja huonoa itse.

        Samoin🙏


    • Anonyymi

      toivottavasti tuommoiset satanistit kärsivät vielä ja kovaa. hyi helvetti minkälaisia ihmisiä, tai voiko heitä edes ihmisiksi kutsua. jotain demonien eläimien ja syömisensä elävien ja kuolleiden ihmisten sekoituksia.

    • Anonyymi

      Voi Vide 🍓

    • Anonyymi

      nämä henkilöt jotka toteuttaa muiden toiveita muilla lsotetaan polvilleen. osa niistä uskoo että tekee piilossa asioita ja pystyy mihin vaan ja olän vahvempi. paska puhetta, ne voidaan lyödä alas koska vaan eivätkä saa yhtään mitä tekevät. tuommoiset mitä ovat vuosia tehneet ansaitsevat vain "kunnilla turpaan". ja sitä todella saavat, tai kokevat kaiken itse. eivät ehkä jää henkiin mutta sen ovat esim minulle tehneet. joten ei kuule kiinnosta.

    • Anonyymi

      "toimintaan" tuodaan koko ajan kunnon "hakkaajia" ja ämmät ja nilkit laitetaan polvilleen. eivät enää harjoita toimintaansa tai leiki muiden elämillö ja järjestä ihmisten elämiä. se on ihan helvetin oikein!!!

      • Anonyymi

        Nii o!


    • Anonyymi

      eivät sen jälkeen tule estämään ja tuomaan muiden paskoja toisille. kärsivät itse ja pysyvät poissa.

    • Anonyymi

      aina kun täällä tuntuu jonkin muun tunteita tai olemusta tai teette mitä tahansa. "hakkaan ja lähetän teidän porukkaan". niille "työtä" jotka ovat saaneet jotakin ja"toiminnasta" tykkäävät.

    • Anonyymi

      nyt tai ei koskaan, muuten oma elämä menee.

    • Anonyymi

      aina kun tulevat "syömään, viemään tai vaikuttavat". "hakkaa niin paljon kuin irti lähtee".

      • Anonyymi

        Minigolffiako oot mies käyny kokeileen?


    • Anonyymi

      Toivoin isoa lemmen sauvaa perjantaisin saunoessa... Sit aloin vetää hormooneita saadakseni isot haiukset nii samalla kasvoi peniskin. Naisia saa eri tahtiin ja on kivaa.

      • Anonyymi

        Myyppä sinäkin tuota ajatustasi komissiolla niin kylä lähtee 👍


    • Anonyymi

      Toteutunut haave on aina menetetty . Kuka sellaista haluaisi ?

    • Anonyymi

      Älä tule mulle selittään teoriassakaan käytänössä vielä vähempi. Luovutusvoitto
      Peli hävitty 0-6 faktaa tietoa.
      Häppy bööthday nähty on.

    • Anonyymi

      Toivon että kuntaani ei tule yhtäkään tuulivoimalaa ja että saan elää terveenä vielä ainakin 30 vuotta ja että saan hyvän luotettavan vaimon ja perheen ja voimme asua kotonani loppuelämän.kiitos😇

    • Anonyymi

      hyvä syväkurkku toiveissa

    • Anonyymi

      Toivon mutta epäilen.

      • Anonyymi

        Miksi epäilet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi epäilet?

        Koska luulen että kaikki on vain turhaa haaveilua.


    • Anonyymi

      Jaetaanko laskiaspullat

    • Anonyymi

      Lottovoittoa toivon, se monen toive onkin.

    • Anonyymi

      Olet oikeasti sairas ihminen ap.

    • Anonyymi

      Lisää näitä aloituksia niin saa höyrypäät näpytellä viestejään,

    • Anonyymi

      Onkin valvottava ettei jää niinkuin nukkuneenrukous👋

    • Anonyymi

      Sä on Hyvä

    • Anonyymi

      Sä on Hyvä

    • Anonyymi

      Onko kirjaimet K.T ? vai M.N ?

    • Anonyymi

      Ei aikomustakaan varoa jos tilaisuus tulee jossain muualla kuin... ❤️

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16685
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      22
      2098
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1930
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      187
      1700
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      952
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      210
      722
    Aihe