Onko jollain muulla tälläistä että keinuttaa ja tuntuu että olisi vähän humalassa.
ollut noin viikon. yleensä kestää pari vk. mut meinaa tulla hulluksi,
oon käynyt naprapaatilla,kiropratikolla, lääkärissä.
käsittely vähän auttaa hetkellisesti mutta ei lopeta huimausta.
Nyt en tarkoita pyörivää tasapainoelimestä johtuvaa vaan keinuvaa/ heijaavaa oloa.
ent tuliko nyt oikeelle osastolle mutta kuitenkin.
Niskaperäinen huimaus
7
445
Vastaukset
- Anonyymi
Youtubessa on hyviä ohjelmia tästä, myös suomalaisia.
esim. eroonjumeista- Anonyymi
Ok. Kiitti vinkistä.
Tarvitsee tutustua - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Kiitti vinkistä.
Tarvitsee tutustuaMinulla on todettu paha niskajumi. Ajoittain tulee huimaavaa oloa, ja tiedän, että niskasta johtuu. Jos esim olen pitemmän aikaa tietokoneella tai selaan kännykkää niska jäykkänä, alkaa huimata, ensin hutera olo. Netissä hyviä ohjeita , joita itse voi tehdä, mutta kaulan etuosaa ei saa hieroa!
- Anonyymi
Minulla on todettu niskanikamien madaltuneisuutta ja jos esimerkiksi hieroja hieroo niskaa, en pysy pystyssä sen jälkeen (voi kestää muutamasta minuutista lähes tuntiin).
- Anonyymi
Okei. Varmaan samantyyppistä vaivaa ku mulla mut itselläni kestää 2 vk vähintään.
Sit jotenkin se korjaantuu hetkeksi ja uusiutuu taas puolen vuoden- vuoden jälk.
Mitä niskan etuosaa ei saa hieroa? - Anonyymi
Itsellä ollut jo vuodenpäivät. Huimaa, tekee myös pahoinvointia. Normaali olo ei ole ollut kuukausiin. Kuin kävelisi pehmeällä joustavalla alustalla. Olen myös kokeillut kiropraktikot, osteopaatit ja naprapaatit.. lihasrelaksantit eivät auta, tai vie tätä outoa oloa pois. Todella ikävä vaiva (ja tämän saman toteavat lääkärit kun yrität saada apua). Jumpat eivät auta myöskään. Kaipa tämä on joku krooninen niskavaiva..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä831601Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691531Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2661252Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56857
- 65834
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64827Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40811- 40797
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44771