Haavisto on Vihreiden edustaja, joiden vuoksi Suomen talous on kuralla. Labradorinnoutajakin on parempi presidentti kuin Haavisto. Valinta on selvä, se on Stubb.
Mieluummin labradorinnoutaja kuin Haavisto
8
226
Vastaukset
- Anonyymi
Stubb on koko kansan presidentti. Täytyy vain muistaa että koko on vain lyhenne kokoomuksesta. Suomennettuna jos tienaat yli 12000€ kuukaudessa schrubb on sinun presidenttisi. Jos olet ollut koulukiusaaja, snubb on sinun presidenttisi.
- Anonyymi
Jos kannattaa kaksinkertaista byrokratiakustannuksia /pakkoruotsia. Jos impulsiivista 4000 miehen Hinku Natopresidenttiä. Kuusi vuotta on tuulinen pitkä aika tuuliviiri presidentille. Koulukiusaajalle. Sori siitä.
- Anonyymi
Mitä helvettiä
- Anonyymi
Haavisto harkitseva. Stubb säntäilevä. Haavisto pystyy ottamaan kantaa mm. Orpon EK hallituksen järjettömään lainanottoon/rikkaiden verohelpotuksiin. Stubbia ei kiinnosta.
- Anonyymi
Stubbia ei kiinnosta esim. Väestönkasvun aleneminen. Hän on tehnyt kaksi lasta. Ei kiinnosta muiden asiat. ( suora lainaus)
- Anonyymi
Mietin Ylen kaveri juttu dokumenttia. Koulukiusaajallakin on kaveri. Harvoin vain yksi kiusaaja.
- Anonyymi
Suomen talous on pitkälti Kokoomuksen takia kuralla Holkeri 90 luvun lama. Katainen otti kansalaisten piikkiin valtavan uuden lainan. Antoi rahat Saksan ja Ranskan pankeille vastikkeettomasti. Myi Carunan energiayhtiön. Leikkasi armeijan budjettia lopettamalla varuskuntia. Hyppäsi itse laivasta komissaariksi. Orpo toistamassa 90 luvun laman.
- Anonyymi
Vihreät on itselle inhokkipuolue. Nyt vain valittava harkitsevampi. Äänestämättä jättämisellä antaa äänensä harkitsemattomalle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1116916KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3886577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653317Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521282869Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082460Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään351940- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257