Miksi ihastun naisiin jotka ovat lesboja..jotkut ihastukseni kohteet ovat bi-seksuaaleja.
Aina kun esim teeveessä näen mielestäni todella kauniin naisen niin paljastuu että hän on lesbo tai vähintäänkin bi.
Olen jo yli viiskyt vee mies
6
350
Vastaukset
- Anonyymi
Joskus se henkilökohtainen "energia" vaan on sellainen ('energia' lainausmerkeissä ettei tule mitään esoteriajuttuja). Joku mielessä ja olemuksessa oleva hommeli se on ja sitten värisee vääränlaisen kohdalla.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18263346
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ehkäpä tunteesi onkin jonkinlaista "sielunsisaruutta" eli tunnistat muissa ja rakastut muissa sellaisiin ominaisuuksia, mitä itseltäsi itsessäsi peität etkä uskalla tunnistaa. Eli tässä tapauksessa homoseksuaalisuus. Ehkäpä ihastumalla lesboihin etsit itsessäsi rakkautta omaa homoseksuaalisuuttasi kohtaan ja tunnustelet kuinka voisit olla itsesi. Sillä "oikea" rakkauttahan ei mies voi lesbolta saada ja siten uusinnat naisten puolelta tulevaa hyljätyksi tulemisen kokemusta. Se on ns. läheisriippuvuussuhde tai trauma-bonding, ei vastavuoroista rakkautta. Entä jos kokeilisit, voisitko saada vastavuoroista rakkautta mieheltä?
T: myöhään herännyt lesbo, joka ihastui nuorena homopoikiin- Anonyymi
Kyllä olen täysin hetero. En ole koskaan tuntenut mitään vetoa miehiä kohtaan. Inhottaa ajatuskin. Olen ollut avioliitossa jo yli 30 vuotta.
Pidän kauniina lesboja jotka ovat hyvin naisellisia en siis tykkää lesboista mitkä on poikamaisen/miesmäisen näköisiä.
Eli viehättää kovasti naisellisen lesbojen ulkonäkö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olen täysin hetero. En ole koskaan tuntenut mitään vetoa miehiä kohtaan. Inhottaa ajatuskin. Olen ollut avioliitossa jo yli 30 vuotta.
Pidän kauniina lesboja jotka ovat hyvin naisellisia en siis tykkää lesboista mitkä on poikamaisen/miesmäisen näköisiä.
Eli viehättää kovasti naisellisen lesbojen ulkonäkö.Minä olen ollut avioliitossa saman miehen kanssa parikymmentä vuotta. Se ei tee kenestäkään heteroseksuaalia. Mieheni ovat olleet maskuliinihkoja...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen ollut avioliitossa saman miehen kanssa parikymmentä vuotta. Se ei tee kenestäkään heteroseksuaalia. Mieheni ovat olleet maskuliinihkoja...
Ei niin mutta jos inhoaa miesten välistä touhua niin ei sellainen minään homo ole.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo453529Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja2892379- 951465
- 701323
Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1061302Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481290Koirahyökkäys filpuntiellä.
Poliisi määräsi koiran lopetettavaksi välittömästi. Kerrankin selkärankaista toimintaa poliisilta. Toivottavasti hoituu1201227Paavi on kuollut
Suuri humanisti ja kirkollinen johtaja, Paavi Fransiscus on kuollut 88 vuoden iässä. Katolinen maailma (suurin kristill1741115- 451109
- 591083