Miksi ihastun naisiin jotka ovat lesboja..jotkut ihastukseni kohteet ovat bi-seksuaaleja.
Aina kun esim teeveessä näen mielestäni todella kauniin naisen niin paljastuu että hän on lesbo tai vähintäänkin bi.
Olen jo yli viiskyt vee mies
6
338
Vastaukset
- Anonyymi
Joskus se henkilökohtainen "energia" vaan on sellainen ('energia' lainausmerkeissä ettei tule mitään esoteriajuttuja). Joku mielessä ja olemuksessa oleva hommeli se on ja sitten värisee vääränlaisen kohdalla.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18263346
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ehkäpä tunteesi onkin jonkinlaista "sielunsisaruutta" eli tunnistat muissa ja rakastut muissa sellaisiin ominaisuuksia, mitä itseltäsi itsessäsi peität etkä uskalla tunnistaa. Eli tässä tapauksessa homoseksuaalisuus. Ehkäpä ihastumalla lesboihin etsit itsessäsi rakkautta omaa homoseksuaalisuuttasi kohtaan ja tunnustelet kuinka voisit olla itsesi. Sillä "oikea" rakkauttahan ei mies voi lesbolta saada ja siten uusinnat naisten puolelta tulevaa hyljätyksi tulemisen kokemusta. Se on ns. läheisriippuvuussuhde tai trauma-bonding, ei vastavuoroista rakkautta. Entä jos kokeilisit, voisitko saada vastavuoroista rakkautta mieheltä?
T: myöhään herännyt lesbo, joka ihastui nuorena homopoikiin- Anonyymi
Kyllä olen täysin hetero. En ole koskaan tuntenut mitään vetoa miehiä kohtaan. Inhottaa ajatuskin. Olen ollut avioliitossa jo yli 30 vuotta.
Pidän kauniina lesboja jotka ovat hyvin naisellisia en siis tykkää lesboista mitkä on poikamaisen/miesmäisen näköisiä.
Eli viehättää kovasti naisellisen lesbojen ulkonäkö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olen täysin hetero. En ole koskaan tuntenut mitään vetoa miehiä kohtaan. Inhottaa ajatuskin. Olen ollut avioliitossa jo yli 30 vuotta.
Pidän kauniina lesboja jotka ovat hyvin naisellisia en siis tykkää lesboista mitkä on poikamaisen/miesmäisen näköisiä.
Eli viehättää kovasti naisellisen lesbojen ulkonäkö.Minä olen ollut avioliitossa saman miehen kanssa parikymmentä vuotta. Se ei tee kenestäkään heteroseksuaalia. Mieheni ovat olleet maskuliinihkoja...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen ollut avioliitossa saman miehen kanssa parikymmentä vuotta. Se ei tee kenestäkään heteroseksuaalia. Mieheni ovat olleet maskuliinihkoja...
Ei niin mutta jos inhoaa miesten välistä touhua niin ei sellainen minään homo ole.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071009- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4899Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812