Miesimetys

Anonyymi-ap

Tahtoisin niin imeä miehen nisää samalla kun mua runkataan. Toisilla miehillä paistaa paidanläpi varsinkin kesäisin pitkät jöpöttävät nännit, silloin alkaa niin mieli päästä miestisulle, vielä jos sitä tarjotaan imetysliivin luukusta, huh.

70

2155

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Liian vähän kiinnitetään huomiota miehen nänneihin. Ovat todella herkät ja saa aika monen kaverin kovaksi, kun alkaa imemään niitä. Itse tykkään imeä ihan kunnon miestissejä. Vieläpä niin, että mies laittaa itse minulle tissin suuhun, kuin imettäisi minua pitkään ja rauhallisesti. Samalla hän voisi masturboida minun penistä, kunnes laukean.

      • Anonyymi

        Juuri tätä tarkoitin itsekkin, rauhassa olla nisällä pitkään. Aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tätä tarkoitin itsekkin, rauhassa olla nisällä pitkään. Aloittaja.

        Mee navettaan siellä niitä utareita riittää vajakki


    • Anonyymi

      Tuntuu niin hyvältä. Itselläni läpinäkyvä paita ja muita latex asuja. Ihanaa kun imetään ja suudellaan joka paikasta. Itsekin Tykkään imeä isoja mies tissejä

    • Anonyymi

      Mulla yksi ukkomies käy imettämässä miestissejään. Ottaa mut syliin ja aukaisee paidan ja laittaa tissinsä mulle suuhun. Silittelee mun päätä ja poskia samalla kun minä imen nänniä. Jos on reilummin aikaa, niin saan myös imeä toista tissiäkin. On tosi rauhallinen hetki molemmille. Yleensä myös imen miehen kalun loppuun asti kiitokseksi.

      • Voi tuo on kaunista. Upea hetki molemmille.


    • Anonyymi

      Imetän aika usein nännejä, kesällä paidan läpi pullottaa nännini. Aluksi häpesin en viittinyt kulkee paitasillaan, nykyään jopa nautin katseista kauppa reissulla. Hämeenlinnassa olen jos imijä mies luet viestini. M 58v

      • Anonyymi

        Painu pelle sirkukseen.


      • Anonyymi

        Olis kiimasta saada imeä nännejäsi, hyväillä rintaasi...imeä munaasi, nuolla joka paikasta.
        M50V


    • Anonyymi

      Minua sais myös imeä.Olen Joensuusta ukm.

    • Anonyymi

      Minusta olis kiva jos joku imis ja puristelis mun tissejä(n. c kokoset)voisin "palkaks" imee kulliasi ja niellä spermat.

    • Anonyymi

      Eilen olin taas ukkomiehen sylissä ja imin sen miestissejä. Imetti molempia tissejään pitkään. Lopuksi kaivoin hänen kovan kullin housuista ja imin loppuun asti ja nielin lastin.

      • Anonyymi

        Kokemusta imettämisestä hyvät nännit. M 65


      • Voi kunpa saisi rauhassa imeskellä pitkään miestissiä. Unelma. Vain muutama kokemus. Palkkioksi imen toki kullin, jos imettäjä löytyisi


      • Anonyymi
        JoneTampereelta kirjoitti:

        Voi kunpa saisi rauhassa imeskellä pitkään miestissiä. Unelma. Vain muutama kokemus. Palkkioksi imen toki kullin, jos imettäjä löytyisi

        Kanta Hämeessä olen voitais tavata jossain. M 65 Ps Hyvät nisät helppo imeä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kanta Hämeessä olen voitais tavata jossain. M 65 Ps Hyvät nisät helppo imeä.

        Se olis kyllä upeeta. Siitä on pitkä kun olen mieheltä nisää saanut.


      • Anonyymi
        JoneTampereelta kirjoitti:

        Se olis kyllä upeeta. Siitä on pitkä kun olen mieheltä nisää saanut.

        Voisin ajella puoli väliin vastaan, rauhallinen parkki etsittäis ja ilman kiirettä saisit imeä. Tulee kirkasta nestettä kun imee pidempään. M 65


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisin ajella puoli väliin vastaan, rauhallinen parkki etsittäis ja ilman kiirettä saisit imeä. Tulee kirkasta nestettä kun imee pidempään. M 65

        Miesnisää pitääkin imeä rauhallisesti ja kauan. Laita mulle viestiä: joonassalonen19 ja hotmail ja fi


    • Anonyymi

      Mulla on kokemusta omien miestissien imettämisestä. Käyn yhden vanhan papan luona, joka ottaa tekohampaat pois ja alkaa ikenillä imemään nänniä. Mahtava tunne. Nautin siitä, kun pappa ottaa niin paljon kun pystyy tissiä suuhun ja imee, joskus taas pelkästään puree ikenillä mun nänniä. Lopuksi pappa aina imee mun kullin ja nielee lastin.

    • Anonyymi

      Pääsispä joskus miehen nisälle. Heti alkoi seisoon.

      • Anonyymi

        Minulla hyvät nisät saisit imeä. M 62v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla hyvät nisät saisit imeä. M 62v

        Missäpäin vaikutat? Terv. Nisän imijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin vaikutat? Terv. Nisän imijä.

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin vaikutat? Terv. Nisän imijä.

        Kanta Hämeessä olen. M 62v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kanta Hämeessä olen. M 62v

        Imisin sun nisää jos käyt Kuopiossa. M 67


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Imisin sun nisää jos käyt Kuopiossa. M 67

        Harvoin käyn kesällä lomalla kumppanin kanssa asunto autolla. Nisät kyllä kiinnittää paidankin läpi huomion josta kuulen kumppanilta kommenteja lähinnä kesä aikaan. M 62v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin

        Sä taidat oikeesti tykätä viihtyä siellä buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin

        Voisko sulle parempaa paikkaa löytyäkkään buaahaa


    • Anonyymi

      Mä sain imeä miestissejä siten, että kaveri oli nelinkontin ja mä menin alle ja imin sieltä tissejä. Leivoin samalla miehen kookasta vatsaa.

      • Anonyymi

        Kaveri tuossa asennossa nelinkontin, itse alta ottamaan siltä kyrpää kuin joltain hevoselta, aahh


    • Anonyymi

      Löytyykö PKS imijää. Juuri tuota haluaisin, että joku imisi nisiäni hitaasti ja rauhallisesti sylissäni.

    • Anonyymi

      Olisi kiva löytää joku nuorempi puhdas 20-30v kaveri joka antaisi ensimmäistä kertaa vanhemman +60ukm imeä nännit kovaksi, samalla voisin runkata ja sormettaa poikapillua, voisin kyllä ottaa ja antaa suuhoitoa ja pannakin? eteläsuomesta. t.ekaa kertaa.

      • Anonyymi

        Ikäni sovi haarukkaasi olen hyvä kroppainen 184 82 17 nuorekas. Terv. M 54v


    • Anonyymi

      Eilen tapasin yhden ukkomiehen tuolla runkkukartan paikalla ja sain imeä se ihania tissejä. Auton takapenkillä mies nosti paitaa ja laittoi tissin mulle suuhun, mä imin ja lutkutin. Mies kehui samalla mua kunnon pojaksi ja silitteli hiuksia. Lopuksi pyysin, että saisin imeä kullin ja niellä spermat. Kun oli lauennut mun suuhun, imetti vielä toista tissiään jonkin aikaa.

      • Anonyymi

        Tykkäisin samanlaisesta käsittelystä. M 62


    • Anonyymi

      Olis kyllä kiva päästä touhuamaan pullukan miehen tissien kanssa;) Ei nyt ehkä mitään imetysjuttuja, mutta puristelua ja hyväilyä, ja ehkä pienen kullin imemistä, heh;))

      MBi46

      • Anonyymi

        Kyllä sellainen imetystilanne on parasta. Mies hyväilee poskea ja hiuksia samalla kun on miestissien toisella suussa ja hiljakseen lutkuttaa sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sellainen imetystilanne on parasta. Mies hyväilee poskea ja hiuksia samalla kun on miestissien toisella suussa ja hiljakseen lutkuttaa sitä.

        Aivan, juurikin näin. Pää miehen sylissä ja pitkänänninen tissi suussa ja samalla mies runkkais ja hieroisi sun kalua ja kiveksiä. Voisin tuossa tissillä levätä vaikka monta tuntia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sellainen imetystilanne on parasta. Mies hyväilee poskea ja hiuksia samalla kun on miestissien toisella suussa ja hiljakseen lutkuttaa sitä.

        Hml:nssa tänään imettäisin autossani, sovitaan mihin aikaan. Hyvät nännit helppo imeä, erittää myös nestettä. M 60v


    • Hei mitä jos on karv miestisut 100 b kuppi ois ihanaa jos kelpais jollekkin paikka Vantaalla

    • Anonyymi

      Oon päässyt kerran tuollaiseen imetystilanteeseen. Oltiin juteltu chatissa yhden tukevan kaverin kanssa ja hän kysyi olisinko kiinnostunut hänen tissien imemisestä, imetys tyyliin. Vastasin, että kokeillaan ja tavattiin hänen mökillä. Siellä sitten kävin päää miehen sylissä imemään tissejä. Mies piti mun päästä kiinni, että sain hyvin tissin pysymään suussa, silitti mun hiuksia ja poskia, samalla jutellen, kuinka hyvää teki hänelle. Välillä mies suuteli mua ja laittoi tissin takaisin suuhun. Kun olin imenyt molempia tissejä jonkin aikaan, laukaistiin toisemme 69ssä. Oli kyllä mukava sessio.

      • Anonyymi

        Imettänyt muutaman kerran nännejä, samalla runkannut imijän kalua. Päätyneet 69ssä tyhjentämään toisemme. M 60v


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tuntui ihanalta kun nuori kaveri imi nännejä ja välillä imi muutaman fritsun rintaani, runkkasi kulliani samalla, seisokki oli tosi kova! lopuksi tunsin että nyt tulen ja työnsin pojan päätä kulliani kohti, laukesin voimalla sen kasvoille ja otti se lopuksi vielä kullini suuhun ja imi sen puhtaaksi.

      • Anonyymi

        Tiedän tunteen. M 60v


    • Anonyymi

      Kyllä tuollainen imetystilanne on parasta. Olen itse imettänyt tissiä ukkomiehellä, samalla runkaten sen kullia. Orgasmin tultua kaveri puraisi nänniä aika kovaa ja spermasi mun käden. Nuoletin hänellä käden puhtaaksi.

      • Anonyymi

        Orgasmihan rajumpaa kun imee runkkaajan nännejä samaan aikaan. Nam..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orgasmihan rajumpaa kun imee runkkaajan nännejä samaan aikaan. Nam..

        Hml:nassa runkkaisin vaikka levarilla autossa kun mies imisi samalla nännejäni, voin ottaa myös suuhun vähän ennen laukeemista, nielen kaiken ja imen puhtaaksi kalun. M 60v


    • Anonyymi

      H­­­ei! Om­a str­­­eam. Sisää­nkäynti kaiki­lle, jotk­a haluavat pi­­tää ha­­­uskaa 👉 http://armtown.com/H/M8h9I4

    • Anonyymi

      Mullakin on kokemus miehen tissien imemisestä. Levareilla yksi tukeva rekkamies kyseli tulisinko rekan hyttiin imemään hänen kyrpää. Tottakai suostuin, siksi minä siellä olinkin. Hytissä hän otti paidan pois ja pyysi, että alkuun imisin hänen tissejään ja lopuksi saisin kalun ja spermat suuhun. Ahnaasti otin tissin käteen ja ohjasin nännin suuhun. Imin ja lutkutin miehen nänniä ja samalla kourin toista tissiä. Pian mies ilmoitti, ettei pysty pidättelemään enää kauempaa vaan laukeaa kohta. Nopeasti otin kullin suuhun ja sain paksua spermaa suuhun. Nielin kaiken ja lopuksi vielä imin äijän toista tissiä, kunnes oli orgasmin kokonaan ohi.

      • Anonyymi

        Välttämättä kaluun tartte koskee tissien imemisen aikaan, imettäjä ilmoittaa nyt tulee silloin kalu suuhun, imettäjä purkaa koko lastin imijälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välttämättä kaluun tartte koskee tissien imemisen aikaan, imettäjä ilmoittaa nyt tulee silloin kalu suuhun, imettäjä purkaa koko lastin imijälle.

        Joo. En edes runkannut miestä tai se itseään. Kiihottui niin valtavasti tissin imemisestä, että laukesi. Kertoi imemisen ja orkun jälkeen, että hänellä on aina ollut himo imettää tissejään miehellä, mutta olin eka, joko lopulta suostui tekemään sitä hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. En edes runkannut miestä tai se itseään. Kiihottui niin valtavasti tissin imemisestä, että laukesi. Kertoi imemisen ja orkun jälkeen, että hänellä on aina ollut himo imettää tissejään miehellä, mutta olin eka, joko lopulta suostui tekemään sitä hänelle.

        Samoin laukeen kun imetän, nopeimmillaan 10 minuuttia kun spermat imijä saa suuhunsa. Eilen autossa imetin ukkomiestä tunnin ja laukesin hänen suuhun. Nännit vieläkin arat ja rinnat myös, puristeli imiessä tosi hyvin. M 60v


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mulla on yksi vakipappa, jonka luona saan toteuttaa miehen tissien imemistä. Pappa ottaa mun pään syliin ja kyselee, että onko poju tissiä vailla. Vähän aikaa kiusaa mua, ennen kuin nostaa t-paitaa ja ottaa tissinsä käteen ja laittaa sen mun suuhun. Hiljakseen juttelee mulle samalla, kuin mä imen rauhallisesti ihanaa miestissiä. Välillä pyydän, että saisin imeä toistakin tissiä, johon pappa aina sanoo, että olenpa reipas poika, kun tissi
      maistuu. Joskus menee tuntikin näissä meidän imetysleikeissä. Lopuksi pappa antaa aina kielisuudelman ja pyytää imemään häneltä spermat.

    • Anonyymi

      Tuleeko helposti

    • Anonyymi

      Eilen sain saunassa imeä miehen tissejä. Oli mahtavaa ottaa vatsakkaan miehen hikinen ja liukas tissi suuhun. Ensin imin nännejä, sitten nuolin tissit. Lopuksi nussin tissien väliin ja roiskin lastin äijän naamalle. Ensi viikolla uudestaan, kun kaverin muija on työmatkalla.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eilen sain imeä miehen tissiä samalla kun runkkasin sen kullin. Hyvin laukesi mun käteen.

      • Anonyymi

        Hml: sa antaisin imeskellä mulla kunnon napakat rinnat ja hyvät nännit. M 60v


      • Anonyymi

        Hyvinkäältä etsin nännin imijää! Hyvät nännit jotka erittävät nestettä myös rinnat turpoo imiessä. Suihinkin annan ottaa lopuksi tulee hyvin spermaa. T. M 64


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvinkäältä etsin nännin imijää! Hyvät nännit jotka erittävät nestettä myös rinnat turpoo imiessä. Suihinkin annan ottaa lopuksi tulee hyvin spermaa. T. M 64

        Sulla nais hormoonia keho tuottaa normi enemman silloin rinnat erittää maitoa. Aika hyvä..


    • Anonyymi

      H­­­ei! Om­­­a str­­­eam. Sisää­­­nkäynti kaiki­­­lle, jotka haluav­­­at pi­tää ha­uskaa 👉 http://arara-ik.com/H/S7d6G9

    • Anonyymi

      Tänään on miestissiä tiedossa. Naapurin ukkomies tulee saunomaan mun luo. Molemmat on imetystilanteesta kiihottuvia. Tänään on mun vuoro imettää mun tissejä miehellä ja nauttia pitkästä imusta. Nännit punottaa kunnolla, kun kaveri lopettaa. Sen jälkeen yleensä naidaan.

      • Anonyymi

        Kuulostaa hyvältä


    • Anonyymi

      Mulla rouva imee minun tissejä, kun nussitaan. Se tuntuu kyllä hyvälle.

    • Anonyymi

      U­u­­­s­i s­ek­si­­­tea­­­tteri ava­utu­­­u Suome­en! Ku­­­tsu­­­mme kai­­­kk­i­. Ilmo­ittautumine­n ryhmä­ämm­­e tä­­­äll­­ä 👉 http://armtown.com/H/F6j4A3

    • Anonyymi

      Onko noissa kokemuksissa kyse melko reippaan löysistä miesrinnoista, joita voi käsitellä melkein kuin naisen pieniä rintoja ja imeä kovettuvia nännejä.

      Miesten nännien miehelle antamaa nautintoa usein aliarvioidaan, miehet itsekin usein ohittavat omat nänninsä. Pelkkä nännien kiireetön imeminen voi antaa vahvan stondiksen.

      Entäs jos urheilullisella miehellä onkin rintalihakset suht timmisä kunnossa, mutta napakat huulien väliin otettavat nännit.

    • Anonyymi

      Uu­­si s­­­ek­si­­tea­tteri avautu­u Su­ome­­­en! Kutsu­­mme kai­kki­­. Il­­­moittautum­­ine­­n ry­­hmä­ämm­­­e tä­äll­­ä 👉 http://alegroup.info/H/U9c6U4

    • Anonyymi

      Kunpa joku imisi minun tissejäni ja hyväilisi joka paikasta. Ihon myötäiset wetlook housut ja tiukka nahkatakki jonka alla en pidä mitään paitoja. Tampereen seudun levareilla voidaan nähdä? Mitkä paikat on parhaat toteuttaa fantasiat. Olen rock henkinen mies bootseissa ja naisten ihoa nuolevissa wetlook pvc ym housuissa ajeleva mies. On isot tissit joita en peittele tiukassa nahkatakissa. Miten on?

    Ketjusta on poistettu 56 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5519
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3405
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1709
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1336
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      22
      1305
    Aihe