Olen pannut, pannut monasti, pannut monasti merkille, että täällä eräs multipersoona elää itse luomissaan rinnakkaistodellisuuksissa. Pankkomajurihahmossaan hän reissaa paljon ja tietää, että kommunisteja on joka paikassa, Putin on lakkojemme takana ja ay-liike lopetetaan kohta. Hänen muilla nikeillään onkin sitten jokaisella oma rinnakkaistodellisuutensa.
Teleportaatiotutkinnon suorittaneena osaan sulkea rinnakkaistodellisuuksia yhdistäviä madonreikiä ja niin ajattelin nyt tehdäkin tuon hassuttelevan multipersoonan kohdalla. Tilulilulii, nyt se on auki ja nyt se on kii.
https://www.youtube.com/watch?v=EZbGhhT01jY
Päivää taas kaikille
7
201
Vastaukset
Mutta nyt minun täytyykin käydä ensin houkuttelemassa hänet pois kaivamastaan ajan epäjatkuvuusmontusta 1917-1918.
- Anonyymi
Ihan tulee mieleen Lewis Carrolin Sirkka-Liisa Anttilan seikkailut ihmemaassa.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/fi/0/0f/Liisan_seikkailut_ihmemaailmassa.jpg
- Anonyymi
Turhaa kommunisti selittelet. Onhan jo näkyvillä tomintanne, maan haitta. Meille tulisi vilu ja nälkä jos kaikki laiskoteltaisiin teidän tapaan.
- Anonyymi
Kimmiä puuppaa Pankkomajuri?
Onko natsilla tukka sekasin ja kampa hukassa, vai mikä mättää ? Lainaan toki täikampaani jos vaivaudut hakemaan.
Kerro lisää "toiminnastamme", ihanko "maan haitta" ja silleen ? Menehän nyt taas kiltisti sinne eteisen kissanhiekkalaatikolle ja taputtele hyviä hiekkakakkuja, jookosta ? Älä tule kakka tule kakku :-)))))))- Anonyymi
Environment kirjoitti:
Onko natsilla tukka sekasin ja kampa hukassa, vai mikä mättää ? Lainaan toki täikampaani jos vaivaudut hakemaan.
Kerro lisää "toiminnastamme", ihanko "maan haitta" ja silleen ? Menehän nyt taas kiltisti sinne eteisen kissanhiekkalaatikolle ja taputtele hyviä hiekkakakkuja, jookosta ? Älä tule kakka tule kakku :-)))))))Pankkomajurin palstatuotannon määrästä ja laadusta (vai pitäisikö sanoa pikemminkin laadun puutteesta) päätellen ei voi välttyä ajatukselta itse Pankkomajurin henkilökohtaisesta tilanteesta?
https://www.mankeli.com/kuvat/mauri28.jpg
- Anonyymi
Martin Niemi, tuo lääketieteen Väyrynen, mutta Niemellä oli myös huumorintajua..
Toivottavasti multipersoona ei jää aikapoimuun, on vauhtia kuin Väyrysellä ja intoa selkeästi enemmän, kuin ymmärrystä. Mutta tässä todellisuudessa Väyrynen ei olekaan ehdokkaana, the truth is out there..
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368