Asunto Huijari
Rääkkylän saha
14
1116
Vastaukset
- Anonyymi
Ajatelkaa miten paljon saa aikaan positiivisella asenteella..
- Anonyymi
PP asuntoHuijari isolla a lla
- Anonyymi
Ja yhteen
- Anonyymi
PP monitoimi asuntoHuijari
- Anonyymi
Nyt laajentuu jo muihin kuntiin
- Anonyymi
En jaksa enää!!!!
- Anonyymi
BOOOOOOOOOOOOOOOOO BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BOO
- Anonyymi
Rääkkylän saha
https://www.vastavalo.net/albums/userpics/11180/normal_12nk120708165522.jpg - Anonyymi
Huijari mikä huijari
- Anonyymi
Sama ilmeisesti kellä Joensuussa rahtikadulla toimitilat. Poliisit jo pari päivää ratsannut hallia ja pihamaata.
- Anonyymi
Sama henkilö kyseessä taitaa olla poliisin hallussa
- Anonyymi
Nyt vain kaikki tekemään rikosilmoitus henkilöstä ja antakaa kaikki tiedot julki
- Anonyymi
Tämä pelle on poliisin suojissa.
- Anonyymi
Ympäristö rikos rääkkylässä ja tämä polttoaine pote samassa pelissä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956798- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551208Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991035Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41899