Iso pylly ja piiska

Anonyymi-ap

Aina kun näen iso pyllyisen naisen, mietin miltä tuntuisi päästä piiskaa maan se oikein kunnolla.

25

865

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä päin olet ja minkä ikäinen

      • Anonyymi

        Sadan kilon siika silliviivalla niuvanniemen suljetulta tietysti


      • Anonyymi

        P. K. Seudulta ja 63v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        P. K. Seudulta ja 63v.

        Hyi saatana kuiva fossiili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sadan kilon siika silliviivalla niuvanniemen suljetulta tietysti

        Nimenomaan mitäs olet buaahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi saatana kuiva fossiili

        Mitäs olet itsesihän sinä parhaiten tiedät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        P. K. Seudulta ja 63v.

        Minä taas 48 ja Turku. Ei mitenkään mahdottoman kaukana siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas 48 ja Turku. Ei mitenkään mahdottoman kaukana siis.

        Ei mikään paha matka.


    • Anonyymi

      Siinä samalla paska haisee ja banjot soi trallallaa

      • Anonyymi

        Mitäs haisette ihan oma vikanne. Voi sääliksi käy banjon soittajaa kun on eksynyt hinureitten porukkaan.


    • Anonyymi

      Minä taas mietin miten pääsis iso persettä nussimaan takaapäin.

    • Anonyymi

      Täytyy myöntää, että kyllä se käy meikäläisellä myös mielessä, kun näkee tukevan takapuolen jossain. Ja joskus on jopa päässyt asian toteuttamaan.

      • Anonyymi

        Anopilla on paras perse, iso muodokas panopuu, kiihottaa katella.


      • Anonyymi

        Sinähän sen nimenomaan itsestäsi tyypiilisen mätisäkin tunnistat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anopilla on paras perse, iso muodokas panopuu, kiihottaa katella.

        Tietääkö, että kattelet? Ja jos tietää, esitteleekö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anopilla on paras perse, iso muodokas panopuu, kiihottaa katella.

        Anna anopille selkäsauna, niin minä tein aikoinaan. Vaimo ei antanut piiskata, mutta anoppi antoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkö, että kattelet? Ja jos tietää, esitteleekö?

        Kyllä tietää ja on hyvin tietoinen, että sitä persettä kattelee moni muukin äijä.
        Käyttää aina piukkoja farkkuja tai legginssejä eli ei tarvi erikseen esitellä persettään.
        Kun ollaan kahden tuntuu pravuuri olevan mustat sukkahousut alla valkoiset alushousut päällä käyskentely, ei tapahdu, kun mun akka mukana eli kait esittelee mulle persettään - ja panisin mielelläni sitä herkkua.


    • Iso pylly on sellainen piiskaajan unelmatyömaa. Paljon ihoa, johon raipalla saa piirtää.
      Vaikka jäljet eivät ole pääasia, kiihottavathan nekin.
      On vastustamattoman kiihottavaa viedä piiskattava matkalle nautintoon.

      • Pitää tietysti lisätä se, että pienikin pylly on kaunis. Sitä vain pitää piiskata hieman eri tavalla. Punoittava, huolella piiskattu perse on kauneinta maailmassa.


    • Anonyymi

      Kun minä näen isopyllyisen naisen, ajattelen miltä tuntuisi. jos se piiskaisi kunnolla minua.

      • Anonyymi

        Minä pyllistän ja pieraisen


    • Anonyymi

      Hiljattain yks isopyllyinen leidi pyysi, että antaisin hänelle hieman kuritusta - luonnollisesti halusin antaa piiskaa pyllylle. Leidi ei ollut kovin kokenut piiskojen kanssa, eikä hän edes tiennyt, miltä ratsupiiska tuntuu pyllyllä. Leidillä olikin hieman totuttelemista ratsupiiskan kanssa, mutta kuritus saatiin annettua ja pyllylle tuli kivat punaiset raidat.

    • Anonyymi

      Kyllä se pylly pitää olla ainakin reilunkokoinen. Ei edes tulisi mieleen antaa selkäsaunaa naiselle, jolla takapuoli on, kuin nuorella pojalla. Sama asia pyörii mielessä mikä aloittajalla, kun näkee naisen, joka on naisellisen näköinen ja jolla on reilunkokoinen ahteri.

    • Anonyymi

      Usein juuri isopyllyiset haluavat piiskaa.

    • Edellinen pitkäaikainen lelu oli hoikka, sitä pientä peppua tuli piiskattua joka kerta kun tapasimme. Niin kämmenellä, vyöllä kuin ratsupiiskalla. Punaista viivaa perse ja takareidet täynnä, usein parin päivän päästä mustelmaksi muuttuneita viivoja.
      Kylläpä kaipaan piiskattavaa ja koulutettavaa, vaikea vain löytää luotettavaa ja kehittämiskelpoista naista tällaiseen. Juuri äsken kaivoin kaapista ratsupiiskan ja mietin, miten sille olisi taas käyttöä ja miten se lävähtäisi tuhdille perseelle.

    Ketjusta on poistettu 68 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2072
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1946
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe