sim kortti asennettu

Anonyymi-ap

Dell Precision 7730 ja käyttis win11 ollut käytössä useamman vuoden ja
nyt ensikertaa asensin sim-kortin sisään (muutoin netti ollut wifillä), niin ohjeitten mukaan pitäis laittaa matkapuhelinverkon pika-asennuksesta se päälle, mutta en löydä koko käyttiksestä tuollaista matkapuhelinverkkoa vaikka kuinka haen ja pyöriny kaikki verkkoasetukset läpite monta kertaa.

Olen voinut poistaa koko matkapuhelinverkon käytön tästä käyttiksestä silloin kun olen sen ensikertaa asentanut, kun en ole sitä tarvinnut... ehkäpä ?

miten saan tuon sim-kortin nyt käyttöön ?

11

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Dell Precision 7730 ei ole sim kortti paikaa eikä 4G-5G modeemia!

      • Anonyymi

        Siksi laitoinkin Ubuntu, se ei vakoile ja se ei saastu ja se toimii.


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😋 ­N­­y­m­­­f­o­m­a­­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Kyseisessä konemallissa ei ole sisäänrakennettua 4G-modeemia. Ainoa korttipaikka on SD-kortille varattu.

    • Anonyymi

      Mistä olet saanut mielikuvan että tuossa koneessa olisi mobile-modemi?

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ohjeesta tsiikasin:

        https://www.dell.com/support/manuals/fi-fi/precision-17-7730-laptop/precision_7730_sm/sim-kortin-asentaminen?guid=guid-a5a0e423-b10a-4d94-8505-c57f84db948b&lang=fi-fi

        No ilmeisesti osassa koneissa on mobile-modemi. sen pitäsi silloin myös näkyä.
        Ja voihan sen sinne asentaa jos ei ole, se maksaa 20-150€ modemi kortti.
        Helppo lisätä jos koneessa on antennit valmiina. Antennien liääminen on hankalampaa.

        Koneessa varmaan windows. Ubuntu kertosi heti oikeen yläkulman palkissa jos koneessa on mobile-modemi ja sieltä pääsee sen asettamaan oikeelle operaattorille.

        Windowsissa ei niin simmpeli, tarkasta se laitehallinsta löytyykö?
        Dellin sivuilta ajuri. MS ei tuskin tarjoa sitä suoraan! Jos on ajuri ja kortti se näkyy laitehallinnassa ja sen jälkeen verkoissakin. sieltä asettamaan sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ilmeisesti osassa koneissa on mobile-modemi. sen pitäsi silloin myös näkyä.
        Ja voihan sen sinne asentaa jos ei ole, se maksaa 20-150€ modemi kortti.
        Helppo lisätä jos koneessa on antennit valmiina. Antennien liääminen on hankalampaa.

        Koneessa varmaan windows. Ubuntu kertosi heti oikeen yläkulman palkissa jos koneessa on mobile-modemi ja sieltä pääsee sen asettamaan oikeelle operaattorille.

        Windowsissa ei niin simmpeli, tarkasta se laitehallinsta löytyykö?
        Dellin sivuilta ajuri. MS ei tuskin tarjoa sitä suoraan! Jos on ajuri ja kortti se näkyy laitehallinnassa ja sen jälkeen verkoissakin. sieltä asettamaan sitten.

        Kiitos neuvoista, enpä tiennyt että tuon saa jälkeenpäinkin lisättyä, että edes vielä mahtuu tuone sisään.

        Mutta oon käyttäny kännykkän jaettua wifiä nettinä tässä ja ihmeen hyvin on sekin toiminut. Ja taidanpa jatkaan noin jatkossakin....


    • Anonyymi

      Tungitko SIM kortin muistikorttipaikkaan? Paikka voi nyt olla sokö.
      Tuossa mallissa ei ole mobiilinettiä, joudut hankkimaan erillisen mokkulan tai matkareitittimen.
      Tunge se simkortti sitten siihen. Reitittimellä saat useita laitteita nettiin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      113
      8690
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2346
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1986
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1734
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      7
      1219
    Aihe