Näin Onlyfansista että Mr Lotharinakin tunnettu Anssi Viskari on kuvannut videon Miss Titaniumin eli Laura Paloheimon kanssa, löytäisköhän tuota videota mistään ilmaiseksi?
Mr Lothar & Miss Titanium teki videon
7
5987
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi näyttelijöiden teosten pitäisi olla tarjolla ilmaiseksi? Jos taideteos kiinnostaa niin osta ihmeessä oma kopiosi. Eihän kirjojakaan ole tarkoitus kopioida kopiokoneella omaksi halpakopioksi. Taiteilijoille kuuluu rehti korvaus heidän työstään.
- Anonyymi
Onks kukaan nähnyt kyseistä videota?
- Anonyymi
Että oikee näyttelijöitä…😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että oikee näyttelijöitä…😂😂😂
Hienoja viihdetaiteilijoita molemmat. Eipä kaikista ole astumaan jokaiselle estradille. Mr. L ja MissT. hoitavat omat roolinsa uskottavasti ja näyttävästi. Siitä heille täysi tunnustus.
- Anonyymi
Lotharin rumiluksen videoita ei voi kyllä yksikään terve katsoa.
- Anonyymi
Mies joka kuuluu selvästi parhaaseen A-sarjaan. Siis mikä upea vartalo ja vastustamaton katse. Hän on mies meidän Suomineitojen makuun.
- Anonyymi
Olen tilannut tuon kun ilmaiseksi ei löydy. Mies tunnetaan taidoistaan Japanissa ja Venezuelassa asti, pakko on moinen taitaja nähdä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412