Onnittelut ! Suomi sai hyvän presidentin...

...vaikka Stubb ei ollutkaan oma ehdokkaani.

31

330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moktar Gubtalta ei ole kysytty mitään-aragoni ja mikä milloinkin

• Anonyymi

mistä ne noita kuvia kaivaa muka omaksi kuvakseen?

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🍒 ­­­N­­y­­­m­­f­­­o­­m­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18265004

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Myös siten, että Stubb sai hyvän kansan mutta kelvottoman hallituksen.
      No, hallitukset kyllä vaihtuu.

• Hallitus toki vaihtuu ja Stubb saa luvan kelvata :-)))))

• Hallitus on tällä kertaa parempi kuin pitkään aikaan. Se on alkanut kunnostamaan Suomea niilden mokien jäljiltä, joita varsinkin ay mafia ja vasemmisto ovat aikaansaaneet.

Menot alas - tulot ylös politiikka on se ainoa, jolla päästään parempaan jos ei hyvinvointiin!

Stubb oli paras ehdokas mutta miten hyvä presidentti, jää nähtäväksi vuosien mittaan!

• Extyökkäri kirjoitti:

Hallitus on tällä kertaa parempi kuin pitkään aikaan. Se on alkanut kunnostamaan Suomea niilden mokien jäljiltä, joita varsinkin ay mafia ja vasemmisto ovat aikaansaaneet.

Menot alas - tulot ylös politiikka on se ainoa, jolla päästään parempaan jos ei hyvinvointiin!

Stubb oli paras ehdokas mutta miten hyvä presidentti, jää nähtäväksi vuosien mittaan!

Höpö höpö.

• Environment kirjoitti:

Höpö höpö.

Olin siis perin oikeassa, koska et kyennyt muuta esittämään!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Olin siis perin oikeassa, koska et kyennyt muuta esittämään!

Pitääkö sinulle hallituksen osalta selittää aina sama tunneittain uudestaan, kun kuitenkin päivystät täällä 24/7? Vai onko muistisi noin lyhyt, kun itsekin samat satusi ainakin kymmenen kertaa päivässä tarinoit? Juu, olen lukenut että olet näiden palstojen maskotti, ja muiden hauskuuttaja.

• Anonyymi kirjoitti:

Pitääkö sinulle hallituksen osalta selittää aina sama tunneittain uudestaan, kun kuitenkin päivystät täällä 24/7? Vai onko muistisi noin lyhyt, kun itsekin samat satusi ainakin kymmenen kertaa päivässä tarinoit? Juu, olen lukenut että olet näiden palstojen maskotti, ja muiden hauskuuttaja.

Jos muuhun et kykene kuin "Höpö höpö." niin se kertoo, jotta et kykene mitään oleelliosta sanomaan/kirjoittamaan jolla osoittaisit mielipiteeni vääräksi!

Olen siis ollut oikeassa ja se sinua kyrsii kunnolla!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Jos muuhun et kykene kuin "Höpö höpö." niin se kertoo, jotta et kykene mitään oleelliosta sanomaan/kirjoittamaan jolla osoittaisit mielipiteeni vääräksi!

No kerrohan meille muille missä ja koska olet ollut oikeassa? Aloita vaikka niistä luuloistasi Kokoomuksen osalta ja Kokoomuksen historiasta päätöksenteossa. Jatketaan sen jälkeen lisää.

Siis tutustu historiaan ja mitä asiantuntijat sanoo sinimustan hallituksen toimista. Google autttaa aika pitkälle sinua, kun kuitenkin kohta kyselet mistä löytyy. Osaatko käyttää nettiä ja Googlea?

• Anonyymi kirjoitti:

No kerrohan meille muille missä ja koska olet ollut oikeassa? Aloita vaikka niistä luuloistasi Kokoomuksen osalta ja Kokoomuksen historiasta päätöksenteossa. Jatketaan sen jälkeen lisää.

Siis tutustu historiaan ja mitä asiantuntijat sanoo sinimustan hallituksen toimista. Google autttaa aika pitkälle sinua, kun kuitenkin kohta kyselet mistä löytyy. Osaatko käyttää nettiä ja Googlea?

Olen aina oikeassa! Jos väität muuta niin osoita se jollain luotettavalla lähteellä joka antaa asiasta toisen kuvan! Tähän mennessä Lyyli parvi on jatkuvasti arvostellut mutta ei koskaan ole kyennyt omaa kantaansa faktisesti osoittamaan oikeaksi!

On ehkä sinun vuorosi Lyyli nyt loistaa! Äläkä tuo asiantuntikoita muutoin kuin ehkä vahvistamaan jo esiintuomasi oman kästyksesi asiasta. Näen kyllä jos kopioit!

• Anonyymi kirjoitti:

Minulla ei ole luukoja ja halliotus on sinivalkoinen, tuossa jo kaksi asiaa jotka menivät sinulta pieleen ja veikkaan pieleenmenon jatkuvan, koska lienet sosialistipösilö!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Siis missä olet ollut oikessa ja milloin? Kerro mitä tatkoitat?

• Anonyymi kirjoitti:

Siis missä olet ollut oikessa ja milloin? Kerro mitä tatkoitat?

Olen aina oikeassa ja jos muuta väität niin myös tuot esiin reaalin fakta todisteen siitä, että olet oikeassa, väittäessäsi minun olevan väärässä!

Meillä demokratiassahan syyttäjä todistaa niin valheen kuin rikoksenkin ja ilman sitä ei ole syyllistä vaan syytön ja oikeassa olija!

Eikö Lyylin lyllerö tajua maailmaa vaan kuvitelee sen sosialistiseksi?

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Olen aina oikeassa ja jos muuta väität niin myös tuot esiin reaalin fakta todisteen siitä, että olet oikeassa, väittäessäsi minun olevan väärässä!

Meillä demokratiassahan syyttäjä todistaa niin valheen kuin rikoksenkin ja ilman sitä ei ole syyllistä vaan syytön ja oikeassa olija!

Eikö Lyylin lyllerö tajua maailmaa vaan kuvitelee sen sosialistiseksi?

Miksi valehtelet?

Sinähän se jäät ihan jomka päivä todella useasti kiinni valehtelusta.

Härskein valeesi on se, että sinä väitit ihan pokalla tehneesi kahdestaan työnantajasi kanssa muka omat työehtosopimukset.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi valehtelet?

Sinähän se jäät ihan jomka päivä todella useasti kiinni valehtelusta.

Härskein valeesi on se, että sinä väitit ihan pokalla tehneesi kahdestaan työnantajasi kanssa muka omat työehtosopimukset.

Mitä valehtelen? Mistä valheesta olen jäänyt kiinni ja mikä on sinun totuutesi siinä asiassa?

Olen sopinut oman työsopimuksen joka siinä on se ehto ollut, jotta teen vaaditut työt ja saan luvatun korvauksen palkkana! Mitä muuta jossain työehtosopimuksessa pitäisi olla?

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Mitä valehtelen? Mistä valheesta olen jäänyt kiinni ja mikä on sinun totuutesi siinä asiassa?

Olen sopinut oman työsopimuksen joka siinä on se ehto ollut, jotta teen vaaditut työt ja saan luvatun korvauksen palkkana! Mitä muuta jossain työehtosopimuksessa pitäisi olla?

Sinä se nyt olet valehdellut täällä että sinä olet tehnyt muka oman virallisen työehtosopimuksen kahdestaan työnantajasi kanssa.
        Tuohan ei ole mitenkään mahdollista yhtään missään. Sillä sinulla ei ole koskaan ollut minkäänlaisia oikeiuksia neuvotella minkäänlaisista virallisista työehtosopimuksista.

Eli sinulla sitä näyttää tiedoissasi olevan todella pahoja puutteita ja aukkoja erottaa esimerkiksi työehtosopimuksen ja työsopimuksen ero.

Mutta onneksi minä nyt neuvoin ja opastin sinua totuuden tielle, niin nyt sinäkin jo ymmärrät että sinä olet tehnyt ihan aina vain sen työspopimuksen työntajasi kanssa kahdestaan.

Ja muista nyt edelleenkin että valehtelustasi sinä edelleenkin jäät ihan joka kerta kiinni.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Minulla ei ole luukoja ja halliotus on sinivalkoinen, tuossa jo kaksi asiaa jotka menivät sinulta pieleen ja veikkaan pieleenmenon jatkuvan, koska lienet sosialistipösilö!

Et siis pysty taaskaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä se nyt olet valehdellut täällä että sinä olet tehnyt muka oman virallisen työehtosopimuksen kahdestaan työnantajasi kanssa.
        Tuohan ei ole mitenkään mahdollista yhtään missään. Sillä sinulla ei ole koskaan ollut minkäänlaisia oikeiuksia neuvotella minkäänlaisista virallisista työehtosopimuksista.

Eli sinulla sitä näyttää tiedoissasi olevan todella pahoja puutteita ja aukkoja erottaa esimerkiksi työehtosopimuksen ja työsopimuksen ero.

Mutta onneksi minä nyt neuvoin ja opastin sinua totuuden tielle, niin nyt sinäkin jo ymmärrät että sinä olet tehnyt ihan aina vain sen työspopimuksen työntajasi kanssa kahdestaan.

Ja muista nyt edelleenkin että valehtelustasi sinä edelleenkin jäät ihan joka kerta kiinni.

Kyllä jokainen voi sopia työnantajan kanssa siitä mitä hommia ja mityen niistä maksetaan. Tuo on fakta! Ei ay mafiaa tarvitse vapaassa maassa kuunnella!!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Kyllä jokainen voi sopia työnantajan kanssa siitä mitä hommia ja mityen niistä maksetaan. Tuo on fakta! Ei ay mafiaa tarvitse vapaassa maassa kuunnella!!

Heh. Olet oikeasti hauska.

• Anonyymi kirjoitti:

Heh. Olet oikeasti hauska.

Se on kuitenkin faktaa, kuten jo kirjoitin!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Totta kai voi jokainen palkansaaja sopia työnantajan kanssa oman kirjallisen työsopimuksen.
        Se on jopa ihan suositeltava asia ainakin kaikkien palkansaajien osalta.

Mutta minkäänlaisia virallisia yleissitovia valtakunnallisia työehtosopimuksia ei kukaan palkansaaja todellakaan pysty sopimaan yhtään missään kahdestaan työnantajan kanssa.

Toivottavasti nyt edes opit jotain, tai aivan sama mulle.

• Anonyymi kirjoitti:

Totta kai voi jokainen palkansaaja sopia työnantajan kanssa oman kirjallisen työsopimuksen.
        Se on jopa ihan suositeltava asia ainakin kaikkien palkansaajien osalta.

Mutta minkäänlaisia virallisia yleissitovia valtakunnallisia työehtosopimuksia ei kukaan palkansaaja todellakaan pysty sopimaan yhtään missään kahdestaan työnantajan kanssa.

Toivottavasti nyt edes opit jotain, tai aivan sama mulle.

Minun sopimukseni ainakin toimi varsin valtakunnallisesti koska työkohteeni sijaitivat Hesa etelässä ja Kemijärvi pohjoisessa ja sillä välillä monessa kohden, niin itä kuin länsikin puolella Suomi neidon varteloa!

Varsin valtakunnallinen sopimus siis!

• Anonyymi

Vasemmiston ja vihreiden yhteiskannatus 36%, Haavisto 48,4%. Todella moni keskustaoikeistolainen petti Stubbin ja vähältä piti ettei tulos olisi ollut toisenöainen.

• Anonyymi

Toivottaan jotta myös tärkein liittolainen muistaa suomea kunhan valtavaihtuu Usassa media on meillä ikävästi halventanut jo vuosia Trumpia ja hän on 99% varmasti pääliittolaisemme seuraava pressa nyt Stub tehdä töitä olisi tärkeää jotta Usa uusi pressa tulisi ensinmäisten maiden joukossa tänne suomeen, ehkä Stu voisi hillitä Saarikoskia ja muita riekkujia siellä Hs konserinssa, sanotaan jotta taivaan isä näkee kaiken ..,mutta kyllä Usan isä kuulee kaiken;-D Toivotaan jottei niin nolosti mene kuin viimeksi Trump oli jopa isällinen Niinnistön kanssa joka tosiaan näytti pieneltä tuossa kohtaamisessa ,vaikka syy oli kyllä suomettuneen Hs median..

• Jaa että Trump Suomeen vierailulle ? Sitten vaan miekkaria kehiin. Demokraattisessa Suomessa on mielenosoitusoikeus ja pysyy. USA ei faktisesti ole demokraattinen eikä edes mikään hyvinvointivaltio. Se liittovaltio voi hyvinkin hajota kahtia. Velkaa sillä on 2. maailmansodan jälkeen aina ollut enemmän kuin omaisuutta. USA sotii jatkuvasti maansa rajojen ulkopuolella tavoitellen omaa ahnasta etuaan. Ei jatkoon. Seuraava raharuhtinas on Kiina, joten ollaan sen kavereita, jookos ?

• Anonyymi

Jos Stubb mokaa monta kertaa, niin sitten varamies Haavisto presidentiksi.

• Ei istuvaa presidenttiä kukaan kampea, mutta jos ryssii liikaa, osannee itse vetää johtopäätökset ja poistua takaoikealla. Luulenpa että hoitaa hommansa hohtuuvella.

• Anonyymi

Suomi sai tyhjänpäiväinen töpön ja kansasta varakkaat sai juoksupojan. Muut ei saaneet mitään muuta kuin historian surkeimmalla äänestyksellä historian suurimman pellen.

• Anonyymi

Aika nayttaa. Ydinaseiden sijoittaminen Suomeen kuulostaa tosi vaaralliselle. Paasisimme ensi iskun kohteeksi.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      86
      3028
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2752
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      109
      2354
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      40
      1734
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      242
      1581
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1547
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      41
      1505
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1300
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1266
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1181
    Aihe