Surun ja murheen päivä suomelle.

Anonyymi-ap

Luultavasti kaikki tajuaa mitä tarkoitan,tulevaisuus voi olla ikävää aikaa vielä kun kokoomus on täytetty kaikilla tärkeimmillä viroilla.

23

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Stubb ei ole kohta enää kokoomuslainen vaan hänen pitää edustaa koko kansaa, olla koko kansan presidentti ja joutuu jättämään puoluekirjansa pois! Joten puhut sontaa.

      • Anonyymi

        "joutuu jättämään puoluekirjansa pois"

        Mikään ei pakota uutta presidenttiä luopumaan puolueensa jäsenyydestä, mutta todennäköisesti Stubb kuitenkin siitä luopuu.


      • Anonyymi

        Uusi presidenttihän ei ikinä kuulunut kokoomukseen, eihän?


      • Anonyymi

        Itse puhut sontaa. Puoluekirjan voi heittää hitoille, mutta kokoomusta et saa Stubista pois. Patamusta porvari Stubbi on kuten Salekin. Porvareita hyödyttävä taustavaikuttaja on presidenttikin. Taidat olla hyväuskoinen hölmö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse puhut sontaa. Puoluekirjan voi heittää hitoille, mutta kokoomusta et saa Stubista pois. Patamusta porvari Stubbi on kuten Salekin. Porvareita hyödyttävä taustavaikuttaja on presidenttikin. Taidat olla hyväuskoinen hölmö

        Ja sinä taatusti olet joku vatun kommunisti joka toivoo venäjän alle paluuta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä taatusti olet joku vatun kommunisti joka toivoo venäjän alle paluuta!

        Taidat olla se kuuluisa vänkääjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla se kuuluisa vänkääjä.

        Sinä taas olet Abrahammin perseennuolija?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä taatusti olet joku vatun kommunisti joka toivoo venäjän alle paluuta!

        Sinähän varsinainen älykääpiö olet. Suomen ja kansalaisten etua tässä ajatellaan, eikä kokoomuksen tai kommunistien pelkästään. Menehän lukemaan jotain sivistävää jos vaikka ymmärryksesi kasvaisi edes vähän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän varsinainen älykääpiö olet. Suomen ja kansalaisten etua tässä ajatellaan, eikä kokoomuksen tai kommunistien pelkästään. Menehän lukemaan jotain sivistävää jos vaikka ymmärryksesi kasvaisi edes vähän

        Sen napa paukkuu joka toista haukkuu eli älykääpiö olet itse! Stubbin valinta presidentiksi tuskin heikentää suomalaisten etua, vaan hän yrittää toimia suomalaisten EDUKSI!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä taas olet Abrahammin perseennuolija?

        Tuo on muuten loukkaus,sinähän olet välillä kehunut ilmoittaneesi poliisille toisten kommenteista,haluatko että sinustakin ilmoitetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on muuten loukkaus,sinähän olet välillä kehunut ilmoittaneesi poliisille toisten kommenteista,haluatko että sinustakin ilmoitetaan.

        Ai mikä loukkaus? Ja mitä minä muka olen ilmoittanut? Sitäpaitsi meidän anonyymien sanomisia ei poliisit edes vaivaudu tutkimaan! Sinäkin olet loukannut sitäpaitsi minua, sanoen minua älykääpiöksi tuossa ylempänä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai mikä loukkaus? Ja mitä minä muka olen ilmoittanut? Sitäpaitsi meidän anonyymien sanomisia ei poliisit edes vaivaudu tutkimaan! Sinäkin olet loukannut sitäpaitsi minua, sanoen minua älykääpiöksi tuossa ylempänä!

        En se muuten minä ollut.


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🔞 ­N­y­­m­f­­o­­m­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18265018

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Muutos on välttämätön.
      SKDL.

    • Anonyymi

      Ilon päivä kansalle, vain vihervassarit pettyi vaalitulokseen!

      • Anonyymi

        Alexander Stubb on Suomen 13. presidentti.Tuo numero 13 kertoo kaiken tulevasta huonosta ja pahasta.neuvon varautumaan.


      • Anonyymi

        Persut pettyivät jo pari viikkoa sitten, kun Suomen kansa äänesti Mestarin roskikseen.


    • Anonyymi

      Ilon päivä Suomelle. Stubb oli ainut oikea vaihtoehto. Pekka on ikuinen kakkonen .. ja "kakkoseen" on tyydyttävä.

    • Anonyymi

      Ilon päivä. Kerrankin värisuora ja vihervassarit on potkittu ulos ja hävinneet kaikki vaalinsa. 😅 Suomella on vihdoin valoa tunnelin päässä.

    • Anonyymi

      Yle hehkuttaa uutta presidenttiä ja esittelee nyt hänen perheensä. Eilen päivällä Stubbin itse järjestämä tiedotustilaisuus televisioitiin suoraan Ylellä etukäteen ilmoitettu ohjelma sivuuttaen.

      • Anonyymi

        Onkohan stubbilla eläimiä joita joutuu lopettamaan kansalaisten painostuksen takia niinkuin Sauli teki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan stubbilla eläimiä joita joutuu lopettamaan kansalaisten painostuksen takia niinkuin Sauli teki.

        Siis ei Sauli lopettanut mitään, vaan se koira sairastui ja siksi lopetettiin! Ei siis minkään kansalaisten painostuksen takia vaan sairastumisen takia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ei Sauli lopettanut mitään, vaan se koira sairastui ja siksi lopetettiin! Ei siis minkään kansalaisten painostuksen takia vaan sairastumisen takia!

        Mikä sairaus koiralla oli jos ei lasketa rodullista sairautta,eli syy lopettamiseen?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2860
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2420
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2200
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2002
    5. 171
      1842
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1836
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe