Peitän ikäväni sinulta

Anonyymi-ap

kuten lumi peittää maan. Öisin tunnen jotain polttavaa. En tiedä miksi tähän tunteeseen näin jäin. Joka päivä sitä yritän mielestäni poistaa. Onnistumatta. Ajatuksissani halaan sinua.

n-n

17

540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitkä on yö ilman sinua. Laahaudun hetkestä seuraavaan. Miettien katsettasi, ääntäsi, kaikkea sinussa. Jos uskaltaisin tämän kaiken sinulle ääneen sanoa, se helpottaisi. Vaikka vastaus olisi kielteinen. Nyt kuljen kuin kivisen repun kanssa.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😍 ­­­N­­y­m­­­f­­­o­­m­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18265090

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kunpa et yrittäisi peittää... Meidän kuuluis olla yhdessä 🤗😚🩷

      • Anonyymi

        Pelkään näyttää tunteitani. Millainen sinun hän on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkään näyttää tunteitani. Millainen sinun hän on?

        Maailman ihanin ja minulle sopivin 🤩 Savosta muutti ja teki kodin mun sydämeen ❣️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailman ihanin ja minulle sopivin 🤩 Savosta muutti ja teki kodin mun sydämeen ❣️

        Savostako muutti, hän on onnellinen sitten❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailman ihanin ja minulle sopivin 🤩 Savosta muutti ja teki kodin mun sydämeen ❣️

        Kauniisti hänestä kirjoitit. Minun hän on ihana monella eri tavalla.


    • Anonyymi

      Olet ensimmäisenä aamulla mielessäni. Suljen silmäni ja näen kuvasi. Kuvittelen miltä tuntuisi olla lähelläsi. Kohdatessamme yritän olla luonnollisesti, kuin en tuntisi mitään sinua kohtaan. Päivä päivältä tämä käy raskaammaksi.

    • Anonyymi

      Tunnetko hänet hyvin?Kerro tuo kaikki hänelle

      • Anonyymi

        Asiassa on muutama mutta. Haluaisin kertoa.


    • Anonyymi

      Onko teillä joku kontakti jo,tai onko flirttailua ym.silmäpeliä ollut?

      • Anonyymi

        On kontakti. Kevyt flirttihuumori on helpompaa jos ei ole mitään jännitteitä kuten minun puoleltani on. Pelkään että hän huomaa ja samalla toivoisin että hän tajuaisi. Saatan käyttäytyä päinvastaisella tavalla kuin haluaisin. Jäädyn jotenkin. En pysty olemaan rennosti.


    • Anonyymi

      "N A has always been prickly - proud, swift to anger and slow to forgive. And since the war - since being made High Fae against her will - she's struggled to forget the horrors she endured and find a place for herself within the strange and deadly Night Court. The person who ignites her temper more than any other is C, the battle-scarred, winged warrior who is there at N's every turn. But her temper isn't the only thing C ignites. And when they are forced to train in battle together, sparks become flame. As the threat of war casts its shadow over them once again, N and C must fight monsters from within and without if they are to stand a chance of halting the enemies of their court. But the ultimate risk will be searching for acceptance - and healing - in each other's arms."

      • Anonyymi

        Suurimmat uhkat ovat usein mielen sisällä, ainakin tällaisissa tapauksissa.


    • Anonyymi

      Juuri näin

      • Anonyymi

        Vielä kun saisin joskus sanotuksi nämä asiat. Tällä hetkellä vielä kaukainen haave.


    • Anonyymi

      Kuvittelen sinut viereeni. Muistelen niitä hetkiä jotka olen saanut viettää kanssasi. Ne ovat illan viimeisiä ajatuksia. Jos rohkeuteni riittäisi, tulisin lähemmäs. En halua tunkeilla. Pidän tunteitani yksipuolisina. Mutta tämä kaikki on kipuna minussa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      133
      5320
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3307
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1425
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1316
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1307
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1287
    Aihe