Presidentin vaalin, vaikkei nyt kumpikaan ollut kommunistein ehdokas.
Stubb kuitenkin hallituspuolueesta, riittänee lakkoihin.
Vastaako AY-liike kostoksi lisälakoilla
15
206
Vastaukset
- Anonyymi
Pankon pää se lakkoilee. Joko kohta peräti hajoaa tuohon kommunismin ja lakkojen hokemiseen?
- Anonyymi
Hajonnut jo. Tulos näkyy päivittäin palstalla.
Järkensä on se turjake menettänyt jo aikaa sitten. Menisi vailla Öllölänjärvelle pilkkimään kiiskiä. Se elää jotain hevonketun sisällissotaa päänsä sisuksissa, vieläpä yli 100 vuotta ajastaan jäljessä.
- Anonyymi
Environment kirjoitti:
Järkensä on se turjake menettänyt jo aikaa sitten. Menisi vailla Öllölänjärvelle pilkkimään kiiskiä. Se elää jotain hevonketun sisällissotaa päänsä sisuksissa, vieläpä yli 100 vuotta ajastaan jäljessä.
Vaikuttaa siltä, että hänellä on ollut ankea lapsuus, tiukka pipo, venäläisiä leluja ja nekin poikittain seinän ja patterin välissä. Sekä muutama puupalikka, jotka kotoväki oli kiusallaan naulannut lattiaan kiinni.
Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että hänellä on ollut ankea lapsuus, tiukka pipo, venäläisiä leluja ja nekin poikittain seinän ja patterin välissä. Sekä muutama puupalikka, jotka kotoväki oli kiusallaan naulannut lattiaan kiinni.
Juu ei käy katteeks.
https://www.youtube.com/watch?v=ylGBzz9pRxI- Anonyymi
Environment kirjoitti:
Järkensä on se turjake menettänyt jo aikaa sitten. Menisi vailla Öllölänjärvelle pilkkimään kiiskiä. Se elää jotain hevonketun sisällissotaa päänsä sisuksissa, vieläpä yli 100 vuotta ajastaan jäljessä.
Mitä kommunisti sönkötät.
- Anonyymi
Eihän Stubb ole mitään uutta orjalakia esittänyt . Orpo kyl yrittää uusii orjalakeja tuoda .
Mut Suomi ei tule natsi diktatuuriin , ay liike pelastaa Suomen . - Anonyymi
Ei Ay liike ole missään vaaleissa ollut ja hävinnyt . Kaksi oikeisto heppua oli pressa vaaleissa joita ihmiset äänesti , ei liikkeillä ole yhtäkään ääntä .
- Anonyymi
Silti toverit lakkoilevat kuin kostoksi eduskuntavaaliinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti toverit lakkoilevat kuin kostoksi eduskuntavaaliinkin.
Oletko sinä lyönyt pääsi kovinkin pahasti jossakin vaiheessa, kun et pääse eroon noista toveri-, kommunisti-, Putin ay-liike-salaliittoteorioistasi? Ei tuollainen päivittäinen aamusta iltaan möliseminen viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen ole tervepäisen ihmisen tuotantoa. Mene lanttumaakariin, jos muu ei auta.
- Anonyymi
Tottakait vastaa kun ei onnistunut vasemiston kanssa presitenttipelissä. Nyt tuli kintulle toistamiseen.
- Anonyymi
Mutta persutrolli, mites tää liittyy palstan aiheeseen?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581