Kommunistit ja sosialistit äänesti Haavistoa

Anonyymi-ap

Mikähän parku nyt tulee, kuin eduskuntavaalistakin, kun väärin äänestetty. Toverit laittaa junat ja bussit seis, paperitehtaakin aikoivat jäähdyttää, vairhaiskasvatuksen.
Ydin ja vesivoimankin aikoivat katkaista osin. Hepakassa AY kommunistit.

23

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toivottavasti tunnet nahoissasi lakkojen vaikutukset. Olet täysi idiootti!

      • Anonyymi

        Onneksi perussuomalaiset äänestivät liberaalia suomenruotsalaista ehdokasta ja torppasivat kommunistien katalan suunnitelman.

        Seuraavan kuuden vuoden aikana ei saa sitten valittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi perussuomalaiset äänestivät liberaalia suomenruotsalaista ehdokasta ja torppasivat kommunistien katalan suunnitelman.

        Seuraavan kuuden vuoden aikana ei saa sitten valittaa.

        Äänestitte väärin.
        Oisitte vaan kaikki äänestäny halla-ahoa mutta ei se menny nyt
        perille.


      • Anonyymi

        Jos Paavon äänestäjiä ei olisi varastettu, niin miten olisikaan käynyt?


      • Anonyymi
        FlyFish kirjoitti:

        Äänestitte väärin.
        Oisitte vaan kaikki äänestäny halla-ahoa mutta ei se menny nyt
        perille.

        Halla-Ahoa äänestivät kaikki ne, jotka halusivat Jussista presidentin. Näin se vaaleissa menee.


      • Anonyymi

        Toivottavasti tunnet nahoissasi lakkojen vaikutukset.

        Punikki


    • Anonyymi

      Muutkin kuin kommunistit ja sosialistit äänestivät Haavistoa, kun vanhastaan kaikkein kepulaisimmissakin kunnissa Haaviston kannatus oli 40 prosentin pinnassa.

      • Haavisto sai 48,4% annetuista äänistä. 1,6% lisää niin puntit olisivat olleet tasan. Stubbin vaalibudjetti oli huomattavasti suurempi, mikä seikka ei voinut olla vaikuttamatta lopputulokseen.

        "Presidentinvaaleissa saa kampanjoida niin hurjilla summilla kuin sielu sietää – riski demokratialle, varoittaa tutkija".

        https://yle.fi/a/74-20073128


      • Anonyymi
        Environment kirjoitti:

        Haavisto sai 48,4% annetuista äänistä. 1,6% lisää niin puntit olisivat olleet tasan. Stubbin vaalibudjetti oli huomattavasti suurempi, mikä seikka ei voinut olla vaikuttamatta lopputulokseen.

        "Presidentinvaaleissa saa kampanjoida niin hurjilla summilla kuin sielu sietää – riski demokratialle, varoittaa tutkija".

        https://yle.fi/a/74-20073128

        No niin, vaikka Haavisto sanoi että pulinat pois niin punikki Environment aloitti pulinat, vai ulinaako tuo nyt on.


      • Anonyymi
        Environment kirjoitti:

        Haavisto sai 48,4% annetuista äänistä. 1,6% lisää niin puntit olisivat olleet tasan. Stubbin vaalibudjetti oli huomattavasti suurempi, mikä seikka ei voinut olla vaikuttamatta lopputulokseen.

        "Presidentinvaaleissa saa kampanjoida niin hurjilla summilla kuin sielu sietää – riski demokratialle, varoittaa tutkija".

        https://yle.fi/a/74-20073128

        Vaalibudjettihan se aina ratkaisee, eivät äänestäjät.


    • Anonyymi
      • Tuonhan me jo tiesimmekin.


    • Anonyymi

      Mutta persutrolli, mites tää paskanheitto liittyy Suomen Keskustaan?

    • Anonyymi

      Viherpunikeilla mustan hatun päivä?

    • Anonyymi

      Hesalaisethomot eivät sentään aivan kaikkea päätä tässä maassa.

      • Anonyymi

        Olen keskustalainen ja äänestin Haavistoa enkä ilettävää kakoa, Stubbia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen keskustalainen ja äänestin Haavistoa enkä ilettävää kakoa, Stubbia.

        Tulevan presidentin sanoin tuloksesta: "Vittu, mitä paskaa"!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen keskustalainen ja äänestin Haavistoa enkä ilettävää kakoa, Stubbia.

        Sitä on jokunen homo kepussakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä on jokunen homo kepussakin.

        Eipä taida isommin olla. Ei tule mieleen. Jos kolme mainitset saat jokaisesta 500 euroa. Siitä yhdestä ei saa mitään.


      • Anonyymi

        Eikä presidenttikään päätä, mutta se ei liene auennut suurimmalle osalle tänne kirjoittaville. Suomi ei ole diktatuuri.


    • Anonyymi

      Hepakassa AY kommunistit.

      Martti äänesti toistamimiseen Li:tä vaikkei ollut ehdokaskaan. Näin kommunistit pitää yhtä.

    • Anonyymi

      Einmeillä kommareilla ole mitään heteroja vastaan, toisaalta ei homoja ja lesdojakaan. ja nythän saimme persudentiksi vähän kaikkea. ja eihän tuo Stubb mikään aito porvari ole, maailmanmies ja kouluja käynyt, joten jossain määrin liberaali kuitenkin.

      Ja köyhiä vihaan varmasti samoin kuin mekaikki muutkin :)

      • Anonyymi

        KELA vihaa köyhiä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe