Mikähän parku nyt tulee, kuin eduskuntavaalistakin, kun väärin äänestetty. Toverit laittaa junat ja bussit seis, paperitehtaakin aikoivat jäähdyttää, vairhaiskasvatuksen.
Ydin ja vesivoimankin aikoivat katkaista osin. Hepakassa AY kommunistit.
Kommunistit ja sosialistit äänesti Haavistoa
23
256
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti tunnet nahoissasi lakkojen vaikutukset. Olet täysi idiootti!
- Anonyymi
Onneksi perussuomalaiset äänestivät liberaalia suomenruotsalaista ehdokasta ja torppasivat kommunistien katalan suunnitelman.
Seuraavan kuuden vuoden aikana ei saa sitten valittaa. Anonyymi kirjoitti:
Onneksi perussuomalaiset äänestivät liberaalia suomenruotsalaista ehdokasta ja torppasivat kommunistien katalan suunnitelman.
Seuraavan kuuden vuoden aikana ei saa sitten valittaa.Äänestitte väärin.
Oisitte vaan kaikki äänestäny halla-ahoa mutta ei se menny nyt
perille.- Anonyymi
Jos Paavon äänestäjiä ei olisi varastettu, niin miten olisikaan käynyt?
- Anonyymi
FlyFish kirjoitti:
Äänestitte väärin.
Oisitte vaan kaikki äänestäny halla-ahoa mutta ei se menny nyt
perille.Halla-Ahoa äänestivät kaikki ne, jotka halusivat Jussista presidentin. Näin se vaaleissa menee.
- Anonyymi
Toivottavasti tunnet nahoissasi lakkojen vaikutukset.
Punikki
- Anonyymi
Muutkin kuin kommunistit ja sosialistit äänestivät Haavistoa, kun vanhastaan kaikkein kepulaisimmissakin kunnissa Haaviston kannatus oli 40 prosentin pinnassa.
Haavisto sai 48,4% annetuista äänistä. 1,6% lisää niin puntit olisivat olleet tasan. Stubbin vaalibudjetti oli huomattavasti suurempi, mikä seikka ei voinut olla vaikuttamatta lopputulokseen.
"Presidentinvaaleissa saa kampanjoida niin hurjilla summilla kuin sielu sietää – riski demokratialle, varoittaa tutkija".
https://yle.fi/a/74-20073128- Anonyymi
Environment kirjoitti:
Haavisto sai 48,4% annetuista äänistä. 1,6% lisää niin puntit olisivat olleet tasan. Stubbin vaalibudjetti oli huomattavasti suurempi, mikä seikka ei voinut olla vaikuttamatta lopputulokseen.
"Presidentinvaaleissa saa kampanjoida niin hurjilla summilla kuin sielu sietää – riski demokratialle, varoittaa tutkija".
https://yle.fi/a/74-20073128No niin, vaikka Haavisto sanoi että pulinat pois niin punikki Environment aloitti pulinat, vai ulinaako tuo nyt on.
- Anonyymi
Environment kirjoitti:
Haavisto sai 48,4% annetuista äänistä. 1,6% lisää niin puntit olisivat olleet tasan. Stubbin vaalibudjetti oli huomattavasti suurempi, mikä seikka ei voinut olla vaikuttamatta lopputulokseen.
"Presidentinvaaleissa saa kampanjoida niin hurjilla summilla kuin sielu sietää – riski demokratialle, varoittaa tutkija".
https://yle.fi/a/74-20073128Vaalibudjettihan se aina ratkaisee, eivät äänestäjät.
- Anonyymi
Pankkomajurin ykkösvalinta presidentiksi!
https://keskusta.fi/eduskuntavaalit-2023/ehdokkaat/uudenmaan-vaalipiiri/markus-kuotesaho/ - Anonyymi
Mutta persutrolli, mites tää paskanheitto liittyy Suomen Keskustaan?
- Anonyymi
Viherpunikeilla mustan hatun päivä?
- Anonyymi
Hesalaisethomot eivät sentään aivan kaikkea päätä tässä maassa.
- Anonyymi
Olen keskustalainen ja äänestin Haavistoa enkä ilettävää kakoa, Stubbia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen keskustalainen ja äänestin Haavistoa enkä ilettävää kakoa, Stubbia.
Tulevan presidentin sanoin tuloksesta: "Vittu, mitä paskaa"!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen keskustalainen ja äänestin Haavistoa enkä ilettävää kakoa, Stubbia.
Sitä on jokunen homo kepussakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä on jokunen homo kepussakin.
Eipä taida isommin olla. Ei tule mieleen. Jos kolme mainitset saat jokaisesta 500 euroa. Siitä yhdestä ei saa mitään.
- Anonyymi
Eikä presidenttikään päätä, mutta se ei liene auennut suurimmalle osalle tänne kirjoittaville. Suomi ei ole diktatuuri.
- Anonyymi
Hepakassa AY kommunistit.
Martti äänesti toistamimiseen Li:tä vaikkei ollut ehdokaskaan. Näin kommunistit pitää yhtä. - Anonyymi
Einmeillä kommareilla ole mitään heteroja vastaan, toisaalta ei homoja ja lesdojakaan. ja nythän saimme persudentiksi vähän kaikkea. ja eihän tuo Stubb mikään aito porvari ole, maailmanmies ja kouluja käynyt, joten jossain määrin liberaali kuitenkin.
Ja köyhiä vihaan varmasti samoin kuin mekaikki muutkin :)- Anonyymi
KELA vihaa köyhiä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1031085
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308842- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614