Prostituutio

Anonyymi-ap

Jokainen saa itse päättää onko se väärin tai oikein! Minun naapurini mies haluaa ainakin kerran viikossa juoda pissaa suoraan kuumana vitusrani, hän maksaa aina 100 euroa. Tänään kerroin että hinta on tästä eteenpäin 200 euroa kerralta , muuten ei tipu! Mies suuttui ja hyvä niin!

76

1768

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Teet oikein kun nostit hintaa! Tuo naapurisi käyttää sinua hyväkseen vain siksi että maksaa sinulle satasen viikossa!! 200 euroa kuulostaa vähän paremmalta. Mutta älä kuitenkaan jää sen miehen alamaiseksi

    • Anonyymi

      Katso ettei mies ala kiristämään sinua tai uhkailemaan sillä että kertoo siitä mitä olette harrastaneet!! Ensinnäkin mies joutuu myöntämään että on ollut asiakas sinulle ja toiseksi voit aina kertoa että miehellä viiraa! Muista myös ettei ihmisiä yleensä jaksa kiinnostaa jonkun akkalaurin jutut!! Uskon että mies haluaa niinkuin ennenkin mutta tulee harvemmin (joka toinen viikko) Pysy lujana ja sano suoraan että kerran viikossa tai ei ikinä enää!! Jos hänellä ei ole varaa maksaa 200 euroa viikossa niin jätä mies kertakaikkiaan lopullisesti !!

    • Anonyymi

      Hetkinen naapurin neiti! Uskon että tarkoitat minua? Onko pakko kertoa kaikki koko maailmalle? Saat uskoa että suhteemme katkesi tähän lopullisesti! En häiritse enempää.

    • Anonyymi

      Älä ota kovin vakavissasi. Jos miehellä ei kertakaikkiaan ole varaa maksaa palvelustasi 200 euroa joka viikko, voisitteko kumpikin tulla puolitiehen vastaan? 150 euroa kerralta? Uskoisin että se järjestyy kyllä, ei viisikymppinen ole kuitenkaan niin suuri summa. Sehän tekee kuukaudessa vain 200 euron korotusta ja mies tietää saavansa hyvää rahallensa. Muista että hän on niin sanotusti koukussa ja siksi tarvitsee joka viikko annoksensa! Tämä nyt oli vaan minun ehdotus teille!

    • Anonyymi

      Nyt riitti lopullisesti. Aina kun menet istumaan vessan pöntölle niin kukaan ei maksa siitä sinulle! Mutta minä olen maksanut sinulle jo vuosikausia 400-500 euroa joka kuukausi. Ja nyt nostit hintasi kaksinkertaiseksi! En ymmärrä mitä tarkoitit tällä mutta tästä lähtien saat olla ja elää minua ilman. Eikö mieleesi tullut koskaan ajatus että sinun ei tarvitse tehdä mitään ja toimitus kestää yleensä korkeintaan viisi minuuttia? Palkaksi olet aina saanut sata euroa. Mikä pisti sinut nostamaan hintasi kaksinkertaiseksi? Mieti tätä kun huomaat että vakituinen rahantulosi loppui ikuisesti!

      • Anonyymi

        Ei sinun tarvitse heti tuolla tavalla suuttua. Tämä hinnan korotus oli vain ehdotus!!! Tässä joku teki ehdotuksen että tulemme molemmat puolitiehen vastaan, eikö kuulosta reilulta? 150 euroa tästä lähtien ja sinun pitää käydä vähintään kerran viikossa!! Minulla ei ole varaa tulla enempää vastaan hinnassa, ehkä voit ymmärtää? Rehellisesti sanottuna minun on pakko jossain vaiheessa kuitenkin nostettava taksa 200 euroon. Muista että monet veloittavat enemmän! Jos ei tämä sovi herralle niin hyvästi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinun tarvitse heti tuolla tavalla suuttua. Tämä hinnan korotus oli vain ehdotus!!! Tässä joku teki ehdotuksen että tulemme molemmat puolitiehen vastaan, eikö kuulosta reilulta? 150 euroa tästä lähtien ja sinun pitää käydä vähintään kerran viikossa!! Minulla ei ole varaa tulla enempää vastaan hinnassa, ehkä voit ymmärtää? Rehellisesti sanottuna minun on pakko jossain vaiheessa kuitenkin nostettava taksa 200 euroon. Muista että monet veloittavat enemmän! Jos ei tämä sovi herralle niin hyvästi .

        Tiedät että olen eläkkeellä. Ja vaikka eläkkeeni on melko hyvä niin uskon että en vakituisesti pysty kuitenkaan maksamaan sinulle 800-1000 euroa joka kuukausi! Kyllä saisi 100 euroa riittää kuten tähänkin asti. Ajattele toki että pissaat minulle neljä, viisi tai kuusi kertaa kuukaudessa ja ansaitset siitä toista tuhatta euroa joka kuukausi! Kaiken lisäksi se on puhdasta tuloa, ei sinun tarvitse siitä maksaa veroja eikä mikään instanssi tule kysymään mistä hankit joka vuosi 15 000 euroa puhtaana? Muista että et ole ainoa nainen maailmassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät että olen eläkkeellä. Ja vaikka eläkkeeni on melko hyvä niin uskon että en vakituisesti pysty kuitenkaan maksamaan sinulle 800-1000 euroa joka kuukausi! Kyllä saisi 100 euroa riittää kuten tähänkin asti. Ajattele toki että pissaat minulle neljä, viisi tai kuusi kertaa kuukaudessa ja ansaitset siitä toista tuhatta euroa joka kuukausi! Kaiken lisäksi se on puhdasta tuloa, ei sinun tarvitse siitä maksaa veroja eikä mikään instanssi tule kysymään mistä hankit joka vuosi 15 000 euroa puhtaana? Muista että et ole ainoa nainen maailmassa

        Noo niin, tulihan se sieltä! Aivan kuin saisin sinulta rahat ilmaiseksi? Kyllä olet jokaisella kerralla saanut sen mistä maksat, vai oletko jäänyt joskus ilman? Ja esimerkiksi toissa talvella
        sait ilmaiseksi toisen kerran kun olit jo lähdössä pois! Sovimme että saat sillä kerralla ilman rahaa koska minulla oli vielä ja lupasit maksaa myöhemmin!! Olet minulle siis sata euroa velkaa. Seuraavan kerran kun tulet niin maksat 250 euroa, tuliko Herralle selväksi? Muista että hinta nousee pian 200 euroon, ei minulla ole varaa myydä alennuksella! Sinä voisit myydä esimerkiksi volkkaris ja sillä hinnalla voisit maksaa minulle ainakin vuoden! Turha sanoa ettei ole varaa tulla luokseni. Vattulainen mies, satun tietämään että sinulla on pankissa enemmän rahaa kuin tarvitset. Mutta kun olet sellainen kitupiikki että kaikessa pitää säästää!!! Mikä sinua vaivaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noo niin, tulihan se sieltä! Aivan kuin saisin sinulta rahat ilmaiseksi? Kyllä olet jokaisella kerralla saanut sen mistä maksat, vai oletko jäänyt joskus ilman? Ja esimerkiksi toissa talvella
        sait ilmaiseksi toisen kerran kun olit jo lähdössä pois! Sovimme että saat sillä kerralla ilman rahaa koska minulla oli vielä ja lupasit maksaa myöhemmin!! Olet minulle siis sata euroa velkaa. Seuraavan kerran kun tulet niin maksat 250 euroa, tuliko Herralle selväksi? Muista että hinta nousee pian 200 euroon, ei minulla ole varaa myydä alennuksella! Sinä voisit myydä esimerkiksi volkkaris ja sillä hinnalla voisit maksaa minulle ainakin vuoden! Turha sanoa ettei ole varaa tulla luokseni. Vattulainen mies, satun tietämään että sinulla on pankissa enemmän rahaa kuin tarvitset. Mutta kun olet sellainen kitupiikki että kaikessa pitää säästää!!! Mikä sinua vaivaa?

        Sanon lopuksi että saunan päälle juon tästedes kaksi isoa tuoppia kylmää vahvaa olutta. En tarvitse enää palvelujasi, löydät uuden asiakkaan tai montakin kun vain etsit! Tzau !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanon lopuksi että saunan päälle juon tästedes kaksi isoa tuoppia kylmää vahvaa olutta. En tarvitse enää palvelujasi, löydät uuden asiakkaan tai montakin kun vain etsit! Tzau !!

        Tahdon kiittää tästä iltapäivästä sinua. Tunsin kuinka hyvältä tuntui!! Sovitaan että ensi kuussa saat vielä 100 eurolla koska maksoit tänään sovitun 150 euron päälle vanhan sadan euron velkasi! Mutta tästä lähtien taksa on 200 euroa kerralta, eikä mitään selityksiä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tahdon kiittää tästä iltapäivästä sinua. Tunsin kuinka hyvältä tuntui!! Sovitaan että ensi kuussa saat vielä 100 eurolla koska maksoit tänään sovitun 150 euron päälle vanhan sadan euron velkasi! Mutta tästä lähtien taksa on 200 euroa kerralta, eikä mitään selityksiä??

        Ei kuulu mulle mutta mahdottoman kalliilta naiselta tunnut olevan ja mieheltä kehtaat vaatia kaikki hänen omaisuutensa. Minkälainen olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tahdon kiittää tästä iltapäivästä sinua. Tunsin kuinka hyvältä tuntui!! Sovitaan että ensi kuussa saat vielä 100 eurolla koska maksoit tänään sovitun 150 euron päälle vanhan sadan euron velkasi! Mutta tästä lähtien taksa on 200 euroa kerralta, eikä mitään selityksiä??

        Ok sitten. Mutta en voi tulla joka viikko joten ansaitset joka tapauksessa vähemmän kuin tähän asti! Kyseessä ei ole hinnan nousu vaan ei ehdi kuten aiemmin. Tietenkin voisimme sopia kuinka teemme yhdessä Mutta uusi hintasi ja minun kiireet tekee sen että yhden kerran kahdessa viikossa, jooko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok sitten. Mutta en voi tulla joka viikko joten ansaitset joka tapauksessa vähemmän kuin tähän asti! Kyseessä ei ole hinnan nousu vaan ei ehdi kuten aiemmin. Tietenkin voisimme sopia kuinka teemme yhdessä Mutta uusi hintasi ja minun kiireet tekee sen että yhden kerran kahdessa viikossa, jooko?

        Voi veen velttomulkku, myönnä suoraan ettei sinulla ole varaa tähän sinun naiseksi!! Myönnä vain ettei sinulla ole varaa ja kyllä hän sinua ymmärtää! Sinun on pakko myös ymmärtää että nainen ei voi antaa samalla hinnalla koska kaikki muut ympärillä kallistuu!!! Ei ole kysymys että hän haluaa rahastaa sinua enemmän kuin ennen. Jos et tätä ymmärrä niin ei sitten mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok sitten. Mutta en voi tulla joka viikko joten ansaitset joka tapauksessa vähemmän kuin tähän asti! Kyseessä ei ole hinnan nousu vaan ei ehdi kuten aiemmin. Tietenkin voisimme sopia kuinka teemme yhdessä Mutta uusi hintasi ja minun kiireet tekee sen että yhden kerran kahdessa viikossa, jooko?

        Oikeastaan en tarvitse sinua ja sinua. Se että sait minulta tippurin ei pidä paikkaansa. Ja tästä lähtien et saa minulta enää mitään vaikka maksat kuinka paljon tahansa. Ei ole enää kyseessä raha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeastaan en tarvitse sinua ja sinua. Se että sait minulta tippurin ei pidä paikkaansa. Ja tästä lähtien et saa minulta enää mitään vaikka maksat kuinka paljon tahansa. Ei ole enää kyseessä raha

        Anteeksi hyvä nainen, mutta jos sulla on tippuri niin haluaisin saada sen sinulta, voisitko antaa sen minulle?? Olen valmis maksamaan siitä paljon, älä ymmärrä väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeastaan en tarvitse sinua ja sinua. Se että sait minulta tippurin ei pidä paikkaansa. Ja tästä lähtien et saa minulta enää mitään vaikka maksat kuinka paljon tahansa. Ei ole enää kyseessä raha

        Puutun sen verran keskusteluun että jos mies on tähän asti maksanut sata euroa viikossa niin yhtä hyvin hän maksaa myös kaksisataa euroa! Mies maksaa sen aivan varmasti kunhan et anna periksi. Se on hänelle vain järjestelykysymys, kyllä hän sen satasen kaivaa vaikka mistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puutun sen verran keskusteluun että jos mies on tähän asti maksanut sata euroa viikossa niin yhtä hyvin hän maksaa myös kaksisataa euroa! Mies maksaa sen aivan varmasti kunhan et anna periksi. Se on hänelle vain järjestelykysymys, kyllä hän sen satasen kaivaa vaikka mistä.

        Olen samaa mieltä kanssasi. Ymmärsin että miehellä on hieno auto ja hän vaikuttaa oikein varakkaalta!! Mikä siis estää miestä maksamasta hintaa jota pidän kuitenkin kohtuullisena jos verrataan näiden kahden omaisuuden arvoa!! Uskon naisen olevan aivan tavallinen meikäläinen ja hän haluaa ehkä elää joskus vähän leveämmin tai matkustella, ostaa vaatteita... Entäs mitä siinä on väärin tehty? Lopuksi sanon että tämä on näiden kahden henkilön välinen juttu, ei kuulu sivullisille. Mies maksaa siitä mitä saa ja nainen määrää hinnan, ei mies! PISTE.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeastaan en tarvitse sinua ja sinua. Se että sait minulta tippurin ei pidä paikkaansa. Ja tästä lähtien et saa minulta enää mitään vaikka maksat kuinka paljon tahansa. Ei ole enää kyseessä raha

        Anna anteeksi, ei minun ollut tarkoitus kertoa kenellekään. Ok, sovitaan sitten 200 euroa viikossa, mutta et helvetissä ala nostamaan hintaa ykskaks tuplaten niinkuin tällä kerralla????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna anteeksi, ei minun ollut tarkoitus kertoa kenellekään. Ok, sovitaan sitten 200 euroa viikossa, mutta et helvetissä ala nostamaan hintaa ykskaks tuplaten niinkuin tällä kerralla????

        Kerron sinulle herra mister että tämä nainen tarvitsee rahansa!! Ymmärrätkö? Hänellä pitää olla vakituiset ansiot, et sinä niistä päätä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna anteeksi, ei minun ollut tarkoitus kertoa kenellekään. Ok, sovitaan sitten 200 euroa viikossa, mutta et helvetissä ala nostamaan hintaa ykskaks tuplaten niinkuin tällä kerralla????

        Jos olet lukenut viimeiset mielipiteet niin ymmärrät että saat oikeastaan hyvinkin halvalla!!!!! Saattaa olla että joudut maksamaan vielä paljon!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna anteeksi, ei minun ollut tarkoitus kertoa kenellekään. Ok, sovitaan sitten 200 euroa viikossa, mutta et helvetissä ala nostamaan hintaa ykskaks tuplaten niinkuin tällä kerralla????

        Hienoa. Haluan ulkopuolisena kiittää sinua ymmärryksestä tätä tyttöä kohtaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät että olen eläkkeellä. Ja vaikka eläkkeeni on melko hyvä niin uskon että en vakituisesti pysty kuitenkaan maksamaan sinulle 800-1000 euroa joka kuukausi! Kyllä saisi 100 euroa riittää kuten tähänkin asti. Ajattele toki että pissaat minulle neljä, viisi tai kuusi kertaa kuukaudessa ja ansaitset siitä toista tuhatta euroa joka kuukausi! Kaiken lisäksi se on puhdasta tuloa, ei sinun tarvitse siitä maksaa veroja eikä mikään instanssi tule kysymään mistä hankit joka vuosi 15 000 euroa puhtaana? Muista että et ole ainoa nainen maailmassa

        Kuule äijä, jos ei ole varaa maksaa niin ole sitten hiljaa koko asiasta, sopiiko??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok sitten. Mutta en voi tulla joka viikko joten ansaitset joka tapauksessa vähemmän kuin tähän asti! Kyseessä ei ole hinnan nousu vaan ei ehdi kuten aiemmin. Tietenkin voisimme sopia kuinka teemme yhdessä Mutta uusi hintasi ja minun kiireet tekee sen että yhden kerran kahdessa viikossa, jooko?

        Oletko yksinkertainen? Taidatpa olla. Jos käyt joka toinen viikko, siinä tapauksessa naisen olisi järkevintä nostaa hintansa 400 euroon kerralta!! Etkä ala kiusaamaan naista koska syyllinen hintaan olet ainoastaan sinä yksin!! Vaikka olen ulkopuolinen niin sanon suoraan että maksat narisematta 200/viikossa tai 400 kahdesta viikosta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi veen velttomulkku, myönnä suoraan ettei sinulla ole varaa tähän sinun naiseksi!! Myönnä vain ettei sinulla ole varaa ja kyllä hän sinua ymmärtää! Sinun on pakko myös ymmärtää että nainen ei voi antaa samalla hinnalla koska kaikki muut ympärillä kallistuu!!! Ei ole kysymys että hän haluaa rahastaa sinua enemmän kuin ennen. Jos et tätä ymmärrä niin ei sitten mitään.

        Kyllä kaikkien pitää ymmärtää että inflaatio laukkaa lujaa, hinnat nousee ja tulotaso nousee!! Nyt tämä nainen nosti hintaa vain niin paljon että myös hänen elintasonsa ei tule laskemaan, yrittäkää nyt ymmärtää tämä? Asiahan ei tietysti minulle kuulu, haluan vain sanoa ettei tämä nainen rikastu sen enempää kuin tähänkään asti!! Alkaa ottaa ohimoon näiden uunojen järjenjuoksu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet lukenut viimeiset mielipiteet niin ymmärrät että saat oikeastaan hyvinkin halvalla!!!!! Saattaa olla että joudut maksamaan vielä paljon!!!!

        Jos tää nainen antaa halvalla, paljonko olisi mielestäsi sopiva hinta??


    • Anonyymi

      Nythän alkoi kiinnostaan! Pissaan myös rahasta! Maksu ainoastaan käteisenä!!!

      • Anonyymi

        Ok, tyttö! Asutko lähellä Lahtea?


    • Anonyymi

      Vittu näitä urhoja. Luulevat että naisilta saa aina mitä tahansa haluaa???? Mielestäni joka jätkä pitäisi SALVATA!! Siis viedä pois munat, eiköhän luulot vähenisi? Tietty multa saa pissaa mutta en anna suoraan

      • Anonyymi

        Tarkoitatko että annat rahaa vastaan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko että annat rahaa vastaan ?

        Just sitä tarkoitan. Tarkoitan myös että se tuntuu edelleen hienolta laskea pissat suoraan suuhun, muista kuitenkin että se ei ole missään mielessä ilmaista!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just sitä tarkoitan. Tarkoitan myös että se tuntuu edelleen hienolta laskea pissat suoraan suuhun, muista kuitenkin että se ei ole missään mielessä ilmaista!!!!

        Entä paljonko pyydät? Litrahinta? Ja mistä saan sinua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä paljonko pyydät? Litrahinta? Ja mistä saan sinua?

        Uskon että et saa minua koskaan? Löydät kyllä jonkun toisen jolta saat? Muista että olisi hyvin kallista juoda minua!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon että et saa minua koskaan? Löydät kyllä jonkun toisen jolta saat? Muista että olisi hyvin kallista juoda minua!!

        Kallista tai halpaa? Saisinko tietää edes kuinka paljon maksaisi yksi kerta? Jos et vastaa niin annetaan sitten olla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kallista tai halpaa? Saisinko tietää edes kuinka paljon maksaisi yksi kerta? Jos et vastaa niin annetaan sitten olla!

        Annan ainoastaan fiksuille ja hyvin varakkaille nuorille jotka osaavat ottaa vastaan


    • Anonyymi

      Mä kyllä tekisin noin 100e:sta. Se on mulle iso raha.

    • Anonyymi

      Eikö tuo ny ole jokaisen omavalinta omistavalinnoista si kannattaa aina muistaa se että niistä on turha syyttää muita olenhan minäkin eläny elämäni niin kuin olen itse halunnu pääosin nukkuen ja töitä tehden empä ole ainakaan itse ollut pahanteossa

    • Anonyymi

      Niin. Että voisin myös pissata suuhun. Kun siitä jopa maksetaan 100€.

    • Anonyymi

      U­u­­si sek­­si­­teatteri avautu­u Suome­­en! Ku­tsu­­­mme kaikki­. Il­­­mo­it­­­tau­­tum­­­ine­­n ryhmä­ämm­­­e tä­­­äl­­­lä 👉 http://alegroup.info/H/E2w3V4

    • Anonyymi

      Haluaisin myös samaa, paljonko pyydät kuukaudessa kaksi kertaa viikossa??

      • Anonyymi

        200 laaki! Ei alennusta


      • Anonyymi

        Oikeastaan voit myös saada, mutta missä päin asut? Muista että et yhtään saa halvemmalla


    • Anonyymi

      En minä suutu. Olen valmis maksamaan järkevän summan. Uskon että sinulla sellainen on? Missä päin Suomea asut?

    • Anonyymi

      H­­­ei! Om­­­a str­­­eam. Sisää­nkäynti k­aiki­­­lle, jotk­­­a haluav­­at pi­­­tää ha­­­uskaa 👉 http://alikuzu.com/H/X3b2J6

    • Anonyymi

      Jos mies suuttui että nostit hintasi kerralla kaksinkertaiseksi niin ymmärän hyvin miestä!! Mitä itse tuumisit jos vaikka kaupassa maksaisit totutun kahdenkympin edestä yhtäkkiä neljäkymppiä? Ehkä mies tunsi itsensä vähän noloksi ja että nainen on päässyt kusettamaan häntä kunnolla? Ja nyt nainen halusi lyödä kaikki peliin ja katsoa oletko valmis maksamaan hänen pissastaan vaikka kaksinkertaisesti? Ja sinähän tunnut maksavan!! Luuletko naisen pitävän sinua täysjärkisenä?

      • Anonyymi

        Älä puhu tuollaista!! Et ymmärrä kuinka paljon neste merkitsee miehelle? Ja naiselle sen antaminen, myynti?


    • Anonyymi

      U­­us­­­i s­­ek­­­si­­tea­­tteri avautu­­­u Su­­­ome­­en! Ku­­­tsu­­mme kai­­kk­­i­­. Ilmo­­­it­tau­tum­ine­­n ryhmä­ämm­­e tääl­­­lä 👉 http://armtown.com/H/Y7u9Y6

    • Anonyymi

      Ei ole mitään pahaa!! Voi vietävä että pitää olla kädestä talutettavia miehiä!! Jos te kerran haluatte pimppaa ja tyttö ei halua antaa kuin rahalla!! Miettikääpä Urpot!

      • Anonyymi

        Navetasta saa hevon kusta halvalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Navetasta saa hevon kusta halvalla

        Ilmaiseksi


    • Anonyymi

      Onko mielestäsi oikein myydä ja vaatia hintaa omasta kusestaan vaikka joku sairas saisikin niistä keksiä?

      • Anonyymi

        Ei se voi olla väärin koska jos toinen haluaa saada välttämättä eikä saa kuin rahalla!! Mieti vähän mitä kirjottelet


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hemmetti sentään. Ymmärrän sekä tätä miestä että myös naista!! En osaa sanoa kumpi on oikeassa? Aivan kuten aloittaja sanoi niin jokainen voi itse päätellä onko oikein myydä rahasta??

    • Anonyymi

      Hei nainen/tyttö, sinä olet täynnä oikeutta kun pyydät mieheltä myös maksun!! Ei kukaan voi odottaa palveluita ilmaiseksi!!

    • Anonyymi

      U­­u­­­si s­­­ek­si­­tea­tteri ava­utuu Su­ome­en! Ku­­tsu­­mme kaikk­­­i­­. Il­mo­it­­­tau­­­tum­­ine­­n ryhmäämme tä­äl­­lä 👉 http://allyak.com/H/A6f1U0

    • Anonyymi

      Kyllä se on jokaisen oma juttu mitä haluaa tehdä ja kuinka tienata, ei siihen voi sivulliset puuttua millään tavoin. Uskon ja tiedänkin että varsinkin nuoret naiset antaa jopa mielellään vanhemmille äijille koska heijille..

    • Anonyymi

      Maistoin äsken pissaa, ei se mitenkään hyvältä tuntunut. Kuinka joku haluaa maksaa siitä? Ehkä jollain naisella saattaa sitten olla ja varmaan onkin kiihottavampaa!!

      • Anonyymi

        Et sinä varmaankaan sitä oikein ymmärrä? Tytön tai naisen pissa maistuu just kiihottaa ja siksi tuo mies on aivan koukussa!!


    • Anonyymi

      Uu­­si sek­­­siteatteri ava­­utu­­u Suome­­en! Kutsu­­­mme kai­­kk­i­­­. Il­moittau­­­tum­­ine­n ry­hmä­ämm­­­e tä­­äl­­l­ä 👉 http://1lingo.com/H/U8m7H6

    • Anonyymi

      7olen jo aika mies mutta siitä huolimatta tarvitsisin naista viererelleni vaikka joskus. No löytyykö sitä pillua vai ei?

    • Anonyymi

      En minä voi tietää miten sinä loppujen lopuksi tunnet? Minä olen saanut sellaisen tunteen että sinun pissa suussani varmaan tekisi hyvää!!

    • Anonyymi

      H­­e­i! Ku­­­tsumme sinu­­­t kä­­ym­­ään u­­­ude­ss­a chatis­­­sa! Meitä on yl­i mil­­­jo­­ona! 👉 http://aesthetist.com/H/M5m2Y1

    • Anonyymi

      Voitaisiin jo lopettaa tästä aiheesta keskustelu vaikka aihe tuntuu kiinnostavan suuresti

    • Anonyymi

      en haluaisi välttis juoda pissaa vaikka katselis kyllä mielelläni pillua josta vuotaa pissaa. En ole varma viittisinkö maksaa pelkästä katsomisesta, mutta jos se sitten on rahasta kiinni niin kyllä kai maksaisin siinä tapauksessa. Mutta vain yhden kerran enkä silloinkaan satoja euroja

    • Anonyymi

      Hetkinen. Minulla olisi varaa niukinnaukin maksaa 400 kuukaudessa, oikeastaan ei centiäkään sen yli! Nainen saa päättää lopusta.

    • Anonyymi

      En usko että kyse on pelkästään rahasta! Molemmat saavat jonkinlaista kielletyn hedelmän tyydytystä koska mies suostuu maksamaan moisesta ja nainen vastaavasti tuntee antaessaan itsensä kuningattareksi yli kaiken!! Mitä muuta tämä tällainen voisi olla? Ja molempien halut tulevat tyydytetyksi aina jos jompi kumpi tai kumpikin haluaa ykskaks taas tuntea sen tunteen ja naiselle tämä on samalla finanssikysymys! No meitä on moneksi ;)

    • Anonyymi

      48 vuotias hoikka pitkä nainen tässä. Olen valmis antamaan pissaa vaikka kuinka paljon tahansa kuukaudessa 1000 euroa ja maksu etukäteen :))))

      • Anonyymi

        Missä päin Suomea asustelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin Suomea asustelet?

        Heh, asun Raahessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, asun Raahessa

        En halua nesteitä, haluan vain katsella ja nuolla sinua! Maksan siitä ilomielin tonnin mutta miten ja missä tapaamme?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua nesteitä, haluan vain katsella ja nuolla sinua! Maksan siitä ilomielin tonnin mutta miten ja missä tapaamme?

        Se tuhat euroa tililleni FI61 3939 0050 4547 43 SBANFIHH niin senjälkeen neuvotellaan missä miten jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tuhat euroa tililleni FI61 3939 0050 4547 43 SBANFIHH niin senjälkeen neuvotellaan missä miten jne

        Hetkinen tyttö Kokkolasta! Ettäkö lähettäisin sinulle tonnin vaikka en sinusta tiedä yhtään mitään??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tuhat euroa tililleni FI61 3939 0050 4547 43 SBANFIHH niin senjälkeen neuvotellaan missä miten jne

        Hei kaikki!! Tuon tilinumeron lähettäjä en ole minä Raahen tyttö. En koskaan rahasta ennen kuin paikalla. Eri juttu jos on kyseessä vakituinen asiakas. Älkää ihmeessä lähettäkö rahaa noin


    • Anonyymi

      Ei tietenkään ole väärin! Emme ryöstä ketään miestä. Olen 35 vuotta ja myyn rahasta mutta ei mitään pissaamisia! Nykyisin on kysyntää vähemmän ja pitäisi osata jotain erikoisuuksia.. Annan mielelläni nuolla itseäni mutta en itse ottaisi "suihin" mistään hinnasta. Tiedän että tyttökaverini tienaa paljon enemmän kuin minä mutta hänen pitää leikkiä pistoilla ja spermat!! Minä en siihen pysty, en edes ajatuksissa! Kerroin että se on oikein jos joku vapaaehtoisesti maksaa pillusta. Ilmaiseksi en anna kenellekään. En anna myöskään rumille, köyhille enkä humalaisille.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 93 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8276
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe