Presidentin linnan itsenäisyyspäivän vastaanotto on pelastettu. Tämähän oli huomattavalle osalle suomalaisista tärkeä valintaperuste äänestää Stubbia.
Presidentinlinnan itsenäisyyspäivän vastaanotto on pelastettu
9
212
Vastaukset
- Anonyymi
Varmasti olisi jäänyt katsomatta, jos kaksi äijää olisi pitänyt vastaanottoa
- Anonyymi
Surku kun linnan juhlat ei nyt ole natsipride keimit . Aatu parkapupujussi.
- Anonyymi
Se kättelymaraton joutas lopettaa kokonaan,mitä järkeä on katsoa sitä että jengi kättelee??Samalla haukutaan naisten puvut,taivastellaan kuinka kalliiks juhlat tulee veronmaksajalle ja kadehditaan kuka sinne ryysikseen ja hien ja hajuveden sekaan pääsee.
- Anonyymi
Vielä kun saatais se itsenäisyys, niin voisi puhua.
- Anonyymi
Juuri näin. Mitä järkeä on enää juhlia menetettyä itsenäisyyttä veronmaksajien rahoilla?
- Anonyymi
Stubb tulee olemaan moderni presidentti, joka varmaankin lopettaa kättelymaratoonin kokonaan.
Ehdottaisin itse tulevalle presidentille, että kättelyyn itsenäisyyspäivänä kutsutaan ainoastaan korkein poliittinen johto ja diplomaatit. Homma olisi ohitse muutamassa minuutissa. Sitten pistettäisiin pystyyn bileet, jossa rock 'n roll soi. - Anonyymi
Nyt meillä on upea predenttipari. He ovat edustavia ja fiksuja.
- Anonyymi
Ei roskaväki päässyt isännöimään presidentin linnaa ja pitämään kemuja siellä
- Anonyymi
Sausi lopettaa moisen verovarojen turhan ,pukujuhlan.Järjestäisi veteraanit ,ansioituneet muun juhlan.Muu väki pois..Itsenäisyyspäivä oli Suomelle muutenkin raskas.Eikä itsestään selvyys..eikä se ole vieläkään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h403586- 743363
- 1123010
- 1452727
- 1582144
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201988Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa281866- 401609
- 621193
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261095