Aina pitää pelata jotain ihme pelejä ja pelleillä toisten tunteilla.
Tai sitten venkoillaan. Halutaan aina tavata kovin, mutta ei anneta kuulua itsestään koskaan.
Jos siinä on joku ihme halu että heitä saalistetaan, niin menkööt savannille juoksemaan.
Jos toinen ei anna merkkiä kiinnostuksesta, niin jätän omaan arvoonsa. Itkeköön sitten yksinään. Eipä mua kiinnosta teinimäinen säätäminen.
Miksi naiset pelleilee ja venkoilee?
30
588
Vastaukset
- Anonyymi
epävarmoja ihmisiä
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18265914
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Muita suhteita samaan aikaan
- Anonyymi
Jos mies kertoo ettei ole viestiä saanut joka lähetetty ihan henk.koht. niin eipä siinä enempää ole tehtävissä. Asia on harvinaisen selvä. En sitten ole toivottu.
- Anonyymi
Sehän näkyy todisteena sinun lähetetyissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän näkyy todisteena sinun lähetetyissä
Sitten kysymys kuuluukin että miksi mies väittää toista!? Voisi hyvin sanoa ettei kiinnosta ja that's it!
En ole erehtynyt edes henkilöstä.
No enpä ota enää yhteyttä, asia loppuun käsitelty minun osaltani.
Hyvää loppuelämää teelle.
- Se eka vokaali - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten kysymys kuuluukin että miksi mies väittää toista!? Voisi hyvin sanoa ettei kiinnosta ja that's it!
En ole erehtynyt edes henkilöstä.
No enpä ota enää yhteyttä, asia loppuun käsitelty minun osaltani.
Hyvää loppuelämää teelle.
- Se eka vokaaliJos ei nåy miehen puhelimessa niin voi olla että se vaihtelee sim kortteja eri puhelimissa tai vain poistaa jostain syystä kaikki todisteet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei nåy miehen puhelimessa niin voi olla että se vaihtelee sim kortteja eri puhelimissa tai vain poistaa jostain syystä kaikki todisteet
Jaa näitä prepaidhommiako ätmi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa näitä prepaidhommiako ätmi?
Kyllä täältä töitä löytyy ku osaa vaan ettiä t supertukari
- Anonyymi
Ayiii! tulipa tuosta kova halu juosta vapaana savannilla, mutta mieluusti ilman ketään perässä roikkuvaa!
- Anonyymi
Nainen on kuin joulukuusi. Kun saa yhden kumoon, on näkösällä kauniimpi.
- Anonyymi
Oli aika hyvä vertailu. Joulukuusihan se on vasta siinä omassa olkkarissa täynnä glitteriä ja muistoesineitä. Siihen asti teet vaan jotain junttia metsänraivaustyötä.
- Anonyymi
Mul on naisena täysin sama kokemus miehistä. Että mikä siinä on. Menköön savannille munasilleen hillumaan.. ihan pöljiä muutenkin.
- Anonyymi
Eivät yksinkertaisesti ole kiinnostuneita. Se sen kummempaa ole. Jos joku kiinnostaa se osoitetaan kyllä.
- Anonyymi
Ei ne halua, että heitä saalistetaan, vaan että jätät heidät rauhaan. Eivät vaan uskalla suoraan sanoa, kun pelkäävät vihaista reaktiota. Mutta sinä poloinen et vihjettä ymmärrä.
- Anonyymi
Ku ei kaikki ymmärrä suoraa puhettakaan edes toistettuna, että ei tule romanttisia piirteitä
- Anonyymi
venkoilla
kieroilla, vilpistellä, irvailla, virnuilla, leukailla, pilailla.
https://www.suomisanakirja.fi/amp/venkoilla- Anonyymi
Tykkäisiks sää jos puhuisin sulle lappia?
- Anonyymi
Siis mitä nyt itseeni ajattelen niin ko. Käytökseen syynä on joko:
A) ei vtttuakaan kiinnosta koko vtun mies, mut ei viitsi sanoo suoraan sille kurkku suorana huutaen et painu oksettava lääppiä siitä vttuun mua ahdistelemasta. Koska sit mies katkeroituu et onpa naiset tökeröjä ja jotenkin itseään täynnä. Kylmiä ja koppavia. Kato miehelle ei voi antaa pakkeja niin että mies ei katkeroituis. Yleensä se on sano asian miten vain niin aina väärin sanottu!
B) olen liian ujo ja arka. Jos miehestä ei kuulu ajattelen et se nyt sano vaan niin mut ei tarkottanu ja kokee roikkujaksi jos nyt alan ahdisteleen
Ps: miehet hommatkaa tunteet ja aivot, niin kyllä tekin ymmärtäisitte erilaisia syitä käytöksen takana ilman er pitää alkaa naisvihaa kehittään suojaksi kun luulee et on viallinen ja kelpaamaton naisille.
Ette tekään kuitenkaan kaikkiin rakastu! Miks vaaditti multirakastumista naisilta sitten?
T: Karoliina- Anonyymi
Kerro mies vielä tämän tuki- ja turvahahmosi taustatarina, miksi loit karoliinan? Yhden kiusaksi kysyn mm tätä☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro mies vielä tämän tuki- ja turvahahmosi taustatarina, miksi loit karoliinan? Yhden kiusaksi kysyn mm tätä☺️
Kerro mulle rakas et miksi olet puhellut mulle täällä kuin olisimme parisuhteessa?
Kai ymmärrät ettei vieraan palstalaisen kanssa voi olla suhteessa suomi24:n keskustelupalstalla?
Tiiän et tykkäät lirkutella ja hänipööpötellä ja lepertää täällä vieraille kuin olisit seksi ja rakkaussuhteessa heihin mut kai tajuat et meistä muista tuntuu kuin oisit kaistapää ja seksuaalisesti ahdisteleva takertuja?m
Ps: en ole parisuhteessa kanssasi nainen! Hei nainen nainen nainen! Hänipöö nainen nainen pusipusi plääplää hiljaiset sillat plööö plööö ja sitä rataa sekoilua epätodellisuudessa
T: Karoliina
- Anonyymi
Itku-potku- raivari? Oletko itse tehnyt mitään?
- Anonyymi
Joku komeampi osaa kerätä ne talteen, kun et tee mitään.
- Anonyymi
Varmaan ihan samoista syistä kuin miehetkin tekevät tuota, kun ei varsinaisesti niin hirveästi kiinnosta. Äöä tuhlaa aikaasi venkoilijoihin ja pelailijoihin. Pidä kuitenkin huoli, että kykenet erottamaan venkoilun ja pelailemisen siitä, että toinen ei ole täysin varma ja tietoinen siitä, että sinuakin kiinnostaisi. Epävarmuus kiinnostuksen aitoiudesta ja molemminpuolisuudesta voi myös näyttäytyä "venkoiluna", vaikka se todellisuudessa onkin vain epävarmuutta.
- Anonyymi
Ehkä kaikki on vaan sun omassa päässä? Ei sen väliä joku peesaa silti misogyyniaa
Ai naiset vai? Miehethän eivät koskaan sellaista harrasta, kun nyt lähdetään tälle yrjöyleistyksen linjalle.
Minun mielestä paras tapa on hoitaa asiat aina kasvotusten, mutta siihen tarvitaan molempien halu ja ylipäätään kiinnostus toista kohtaan.Naiset vihaavat valehtelua
Miehet vihaa pettämistä
Ja he molemmat hallitsevat sen , mitä vihaavat- Anonyymi
Niinpä samaa mieltä olen pellejä ne jotkut on naiset ovat
- Anonyymi
En toimi ikinä noin. Yksin olen silti.
- Anonyymi
Onneksi kaikki eivät ole samanlaisia...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161998Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1571477Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551347- 551118
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1551097Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75966Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36867- 52864
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62852- 56811