Oletko henkisesti kypsä

Anonyymi-ap

vai lapsellinen ihminen? miten se näkyy?

40

445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä. Olen varmasti.

    • Anonyymi

      En ole yhtään lapsellinen mutta sinä se aina vaan jaksat pelleillä tullu jo sinusta mitta täyteen olikos mukava pelleillä

    • Minä olen suorastaan ylikypsä!

      • Anonyymi

        Juttusi on ainakin täysin lapsellisia. Eikö sinullakaan mitään mielekkäämpää tekemistä ole kun päivystää täällä palstalla aamusta iltaan haukkumassa vanhempia naisia. Sait ilmeisesti jonkun trauman, kun vaimo lähti ja otti eron. Ehkä kannattaisi mennä käsittelemään sitä terapiaan.


    • Anonyymi

      Olen henkisesti ylikypsynyt. Liekitetty liikaa.

      • Anonyymi

        Lisäisin että näkyy kirjoittelussa lapsellisiuutena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäisin että näkyy kirjoittelussa lapsellisiuutena.

        Tilulilulii oink oik oik sano poro....


      • Anonyymi

        Flambeerattu etanolilla?


      • Anonyymi

        Tuon kyllä nappaan omaksu sloganiksi.
        Kiitos tuosta.


    • Anonyymi

      Henkinen kypsyys on mielestäsi sitä että on kanssasi samaa mieltä . Osuinko taas oikeaan ?

      • Ja myös sitä, että mies tekee kaiken sen mitä ikänainen kulloinkin käskee tekemään, eikä mitään muuta.

        -
        Mitä eroa on vaihdevuotisella munasarjakkaalla ja D-koon akulla?

        Vastaus: ˙ääd uǝuıʌııʇısod uo ɐssnʞ∀


      • Anonyymi

        Oiskohan sun leveen tunikan helmasynti mitä tulee siihen miten aptrollimiehen kanssa tappelusi pitäisi tulkita tai palkita?


      • Anonyymi

        Kovasti tähtäilet


      • Anonyymi
        Koipireisimies kirjoitti:

        Ja myös sitä, että mies tekee kaiken sen mitä ikänainen kulloinkin käskee tekemään, eikä mitään muuta.

        -
        Mitä eroa on vaihdevuotisella munasarjakkaalla ja D-koon akulla?

        Vastaus: ˙ääd uǝuıʌııʇısod uo ɐssnʞ∀

        Sua jalkasyyhymies on joku kypsä aikuinen leidi selvästi vienyt kölin alin hyvin ja näemmä erittöin syystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sua jalkasyyhymies on joku kypsä aikuinen leidi selvästi vienyt kölin alin hyvin ja näemmä erittöin syystä.

        👍👍👍


    • Anonyymi

      Varmaan molempia, no näkyyhän se.

      Jasu

    • Anonyymi

      En kyllä pidä itseäni lapsellisena. Jutut voi olla lapsenmielisiä koska en ole mitenkään tosikko.

    • Anonyymi

      Rap- henkinen riimi pst miehen hengessä:
      Pst on kuningas,
      taistelukenttien valtias,
      telamiinat kylkiin hakkaa,
      vatutus ei koskaa lakkaa.
      Naisia, naisia rakastan mä vaan,
      panssarivaunut mua kiihottaa,
      ontelokranaatteja niille mä jaan,
      aina kun osun,
      niin mä saan.

      • Anonyymi

        Oikea truu pst mies 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea truu pst mies 😄

        Suoraan Ukrainasta?


    • Anonyymi

      Liian arka ja herkkä. Vaikeuksia muodostaa merkityksellisiä ihmissuhteita kun on liian erilainen. Yhteys muihin ihmisiin on kateissa. Mieheltä.

      • Anonyymi

        Kommenttisi on kamalia. Olisi mukava jos painuisit vttuun täältä kiusaamasta ihmisiä. sivutas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommenttisi on kamalia. Olisi mukava jos painuisit vttuun täältä kiusaamasta ihmisiä. sivutas

        Näin on, onneksi monilta miehiltä tulee vastapainoksi todella filosofista tekstiä


    • Anonyymi

      Kohtu kypsä ruumiilta ja mieleltä.
      Ruumis ja sielu parka.

    • Anonyymi

      Onneksi on luonto Jumala ja kevät tulossa

    • Anonyymi

      Henkisesti kypsymättömyys on omien viettien vitävänä olemista. Eläimellisyyttä. Putkiaivoisuutta. Kykenemättömyyttä asettua toisen ihmisen osaan. Minäminäminää. 💩

      • Anonyymi

        Korjaan,tai toisen elävän olennon osaan.💩


      • Anonyymi

        Miehiä sanotaan putkiaivoiksi mutta mites sitten putkiaivo nainen? Se on varmaan niin rasittava ettei kukaan katsele sitä hetkeäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaan,tai toisen elävän olennon osaan.💩

        Ihminen joka ei ole olemassa eikä millään tavalla tasavertaisessa tilanteessa ei siihen pysty. Ja se aiheuttaa ihmiselle suurta kärsimystä. Että mitä oikein selität)?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehiä sanotaan putkiaivoiksi mutta mites sitten putkiaivo nainen? Se on varmaan niin rasittava ettei kukaan katsele sitä hetkeäkään.

        No jos esim joka lause päättys kakin turahdukseen, kuten esim tällä nettimiehellä


    • Anonyymi

      Riippuu mitä se kellekkin tarkottaa.

    • Anonyymi

      Valehteleva kysymys.

    • Anonyymi

      Kysytkö tätä oikeasti ihmiseltä joka ei ole olemassa? Missä on moraalisi? Missä on muut ihmiset?

    • Anonyymi

      Miksen mä saa olla oma itseni? On kulunut liian kauan

    • Anonyymi

      Tule elämääni ja ota selvää. Pskaako sitä tänne anonyymina kertomaan.

    • Pidän itseäni kypsänä ihmisenä. Ajoittain olen kuitenkin sellaisella hyväntahtoisella huumorimielellä liikenteessä ja hauskuutan lähinnä itseäni keksimällä älyvapaita juttuja. Noihin asioihin ei kuulu toisten ihmisten kiusaaminen, vaikka muuta yritetään joskus väittää. Kiusattu ihminen harvoin tarkoituksellisesti kiusaa muita tai silloin täytyy olla jotain päässä vialla.

    • Anonyymi

      Kyllä olen apaattinen vakoilija en ymmärrä realiteetteja ja minun ja muutaman muun koko elämä on parista emävaleesta kiinni. Vingumme myös apua ns verkkoasiantuntijoilta, mutta en malta olla sohlaamatta väliin, sillä järjenkäyttöni on lapsen tasolla ja minun on hallittava kaikkea t gollum

    • Anonyymi

      Riippuu tilanteesta ja tarpeesta

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16750
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1720
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe