Oletko henkisesti kypsä

vai lapsellinen ihminen? miten se näkyy?
38575
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 38

Vanhimmat

Kyllä. Olen varmasti.

Äänestä

En ole yhtään lapsellinen mutta sinä se aina vaan jaksat pelleillä tullu jo sinusta mitta täyteen olikos mukava pelleillä

Äänestä

Minä olen suorastaan ylikypsä!

Äänestä
  • Juttusi on ainakin täysin lapsellisia. Eikö sinullakaan mitään mielekkäämpää tekemistä ole kun päivystää täällä palstalla aamusta iltaan haukkumassa vanhempia naisia. Sait ilmeisesti jonkun trauman, kun vaimo lähti ja otti eron. Ehkä kannattaisi mennä käsittelemään sitä terapiaan.

Äänestä

Olen henkisesti ylikypsynyt. Liekitetty liikaa.

Äänestä
  • Lisäisin että näkyy kirjoittelussa lapsellisiuutena.

Äänestä

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Lisäisin että näkyy kirjoittelussa lapsellisiuutena.

Tilulilulii oink oik oik sano poro....

Äänestä

• Flambeerattu etanolilla?

Äänestä

• Tuon kyllä nappaan omaksu sloganiksi.
    Kiitos tuosta.

Äänestä

Henkinen kypsyys on mielestäsi sitä että on kanssasi samaa mieltä . Osuinko taas oikeaan ?

1Äänestä
  • Ja myös sitä, että mies tekee kaiken sen mitä ikänainen kulloinkin käskee tekemään, eikä mitään muuta.

-
    Mitä eroa on vaihdevuotisella munasarjakkaalla ja D-koon akulla?

Vastaus: ˙ääd uǝuıʌııʇısod uo ɐssnʞ∀

Äänestä

• Oiskohan sun leveen tunikan helmasynti mitä tulee siihen miten aptrollimiehen kanssa tappelusi pitäisi tulkita tai palkita?

Äänestä

• Kovasti tähtäilet

Äänestä

• Koipireisimies kirjoitti:

Ja myös sitä, että mies tekee kaiken sen mitä ikänainen kulloinkin käskee tekemään, eikä mitään muuta.

-
    Mitä eroa on vaihdevuotisella munasarjakkaalla ja D-koon akulla?

Vastaus: ˙ääd uǝuıʌııʇısod uo ɐssnʞ∀

Sua jalkasyyhymies on joku kypsä aikuinen leidi selvästi vienyt kölin alin hyvin ja näemmä erittöin syystä.

Äänestä

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Sua jalkasyyhymies on joku kypsä aikuinen leidi selvästi vienyt kölin alin hyvin ja näemmä erittöin syystä.

👍👍👍

Äänestä

Varmaan molempia, no näkyyhän se.

Jasu

Äänestä

En kyllä pidä itseäni lapsellisena. Jutut voi olla lapsenmielisiä koska en ole mitenkään tosikko.

Äänestä

Rap- henkinen riimi pst miehen hengessä:
Pst on kuningas,
taistelukenttien valtias,
telamiinat kylkiin hakkaa,
vatutus ei koskaa lakkaa.
Naisia, naisia rakastan mä vaan,
panssarivaunut mua kiihottaa,
ontelokranaatteja niille mä jaan,
aina kun osun,
niin mä saan.

Äänestä
  • Oikea truu pst mies 😄

Äänestä

• Anonyymi00023 kirjoitti:

Oikea truu pst mies 😄

Suoraan Ukrainasta?

Äänestä

Liian arka ja herkkä. Vaikeuksia muodostaa merkityksellisiä ihmissuhteita kun on liian erilainen. Yhteys muihin ihmisiin on kateissa. Mieheltä.

Äänestä
  • Kommenttisi on kamalia. Olisi mukava jos painuisit vttuun täältä kiusaamasta ihmisiä. sivutas

Äänestä

• Anonyymi00030 kirjoitti:

Kommenttisi on kamalia. Olisi mukava jos painuisit vttuun täältä kiusaamasta ihmisiä. sivutas

Näin on, onneksi monilta miehiltä tulee vastapainoksi todella filosofista tekstiä

Äänestä

Kohtu kypsä ruumiilta ja mieleltä.
Ruumis ja sielu parka.

Äänestä

Onneksi on luonto Jumala ja kevät tulossa

Äänestä

Henkisesti kypsymättömyys on omien viettien vitävänä olemista. Eläimellisyyttä. Putkiaivoisuutta. Kykenemättömyyttä asettua toisen ihmisen osaan. Minäminäminää. 💩

Äänestä
  • Korjaan,tai toisen elävän olennon osaan.💩

Äänestä

• Miehiä sanotaan putkiaivoiksi mutta mites sitten putkiaivo nainen? Se on varmaan niin rasittava ettei kukaan katsele sitä hetkeäkään.

Äänestä

• Anonyymi00021 kirjoitti:

Korjaan,tai toisen elävän olennon osaan.💩

Ihminen joka ei ole olemassa eikä millään tavalla tasavertaisessa tilanteessa ei siihen pysty. Ja se aiheuttaa ihmiselle suurta kärsimystä. Että mitä oikein selität)?

Äänestä

• Anonyymi00025 kirjoitti:

Miehiä sanotaan putkiaivoiksi mutta mites sitten putkiaivo nainen? Se on varmaan niin rasittava ettei kukaan katsele sitä hetkeäkään.

No jos esim joka lause päättys kakin turahdukseen, kuten esim tällä nettimiehellä

Äänestä

Riippuu mitä se kellekkin tarkottaa.

Äänestä

Valehteleva kysymys.

Äänestä

Kysytkö tätä oikeasti ihmiseltä joka ei ole olemassa? Missä on moraalisi? Missä on muut ihmiset?

Äänestä

Miksen mä saa olla oma itseni? On kulunut liian kauan

Äänestä

Tule elämääni ja ota selvää. Pskaako sitä tänne anonyymina kertomaan.

Äänestä

Pidän itseäni kypsänä ihmisenä. Ajoittain olen kuitenkin sellaisella hyväntahtoisella huumorimielellä liikenteessä ja hauskuutan lähinnä itseäni keksimällä älyvapaita juttuja. Noihin asioihin ei kuulu toisten ihmisten kiusaaminen, vaikka muuta yritetään joskus väittää. Kiusattu ihminen harvoin tarkoituksellisesti kiusaa muita tai silloin täytyy olla jotain päässä vialla.

Äänestä

Kyllä olen apaattinen vakoilija en ymmärrä realiteetteja ja minun ja muutaman muun koko elämä on parista emävaleesta kiinni. Vingumme myös apua ns verkkoasiantuntijoilta, mutta en malta olla sohlaamatta väliin, sillä järjenkäyttöni on lapsen tasolla ja minun on hallittava kaikkea t gollum

Äänestä

Riippuu tilanteesta ja tarpeesta

Äänestä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

vai lapsellinen ihminen? miten se näkyy?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu