näistä unelmista ja tunteista. En ole enää kuukausiin kuvitellut sinun kommentoivan tänne yhtään mitään. Itsekin käynyt koko ajan harvemmin. Aloin vaan ajatella että sinä et halua minua ja siitä se sitten lähti. Minä unohdan sinut kokonaan ennen pitkää.
Hyvää jatkoa sinulle ja paljon rakkautta elämääsi. Jokaiselle tarpeen mukaan, kuten jossain laulussa sanotaan...
Minä vaan yksinkertaisesti päästän irti
69
566
Vastaukset
- Anonyymi
Juurikin näin. Ja mieheltä ei tarpeet eikä halut lopu. 😄
- Anonyymi
Kommenttisi on lapsellinen. En usko että sinä ymmärrät yhtään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommenttisi on lapsellinen. En usko että sinä ymmärrät yhtään mitään.
Itse olet lapsellinen. 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olet lapsellinen. 😄
En halua jutella kanssasi. Aloitus ei liity sinuun joten heippa vaan. En tullut tänne keskustelemaan sinun kanssasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua jutella kanssasi. Aloitus ei liity sinuun joten heippa vaan. En tullut tänne keskustelemaan sinun kanssasi.
Mutta minäpä keskustelen ja sillä siisti. Aloitus on tyhjänpäiväinen. 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on tyhjänpäiväinen sinulle mutta ei sen kirjoittajalle. Kaikki ei ole täällä miellyttämässä juuri sinua. Teille narsisteille pitäisi laittaa omat sivustot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on tyhjänpäiväinen sinulle mutta ei sen kirjoittajalle. Kaikki ei ole täällä miellyttämässä juuri sinua. Teille narsisteille pitäisi laittaa omat sivustot.
Jokaiselle tarpeen mukaan jne. Pitää jonkun näitä ojentaa oikeaan.. 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ymmärtänyt aloitusta. En tarkoittanut että kuvittelen jonkun palstahahmon häneksi. Et selvästi ymmärrä mitä täällä kuvittelu rakastuneena tarkoittaa, joten en lähde selittämään. Huomasin heti että ollaan eri aallon pituudella. Sen huomaa joskus vähästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokaiselle tarpeen mukaan jne. Pitää jonkun näitä ojentaa oikeaan.. 😄
Et oikeasti ymmärtänyt aloitusta, joten turha vaiva. Minä olin oikeasti rakastunut ihmiseen. kyse ei ole palstasta. Nyt en enää vastaa sinulle.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18266024
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Olet siis unelmoinut ja haaveillut jostakin palstahahmosta, joka ei ole tänne enää kirjoitellut? Vaiko oikeasta ihmisestä, jonka olet kuvitellut kirjoittavan tänne?
- Anonyymi
Tyhjäpäitä harhailijoita riittää. 😄
- Anonyymi
Ei vaan oikeasta ihmisestä oikeassa elämässä. Kuvittelin hänet joskus rakastuneena tännekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhjäpäitä harhailijoita riittää. 😄
Tiedät itsekin että aloitus on fiksumpi kuin sinun näppikseltä koskaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan oikeasta ihmisestä oikeassa elämässä. Kuvittelin hänet joskus rakastuneena tännekin.
Eli haluat unohtaa sen ihmisen oikeassa elämässä, koska kuvittelit hänen kirjoittaneen tänne, eikä ole enää kirjoitellut. Selkis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli haluat unohtaa sen ihmisen oikeassa elämässä, koska kuvittelit hänen kirjoittaneen tänne, eikä ole enää kirjoitellut. Selkis.
Niin kuin sanoin, tyhjäpäitä toiveikkaita riittää. 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan haluan unohtaa sen ihmisen oikeassa elämässä, koska aloin ajatella että hän ei halua minua. Niinhän tuossa aloituksessa lukee. Se tänne kuvittelu oli vaan esimerkki siitä miten päästän irti hänestä. Ette ihan ymmärtäneet aloitusta nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaan olevani sinua fiksumpi joten hukkaat aikaasi 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaan olevani sinua fiksumpi joten hukkaat aikaasi 😁
Mutta me muut emme huomaa sitä joten tuskin 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta me muut emme huomaa sitä joten tuskin 😄
Niin koska ette ymmärtäneet aloitusta.
Takerruitte tähän: En ole enää kuukausiin kuvitellut sinun kommentoivan tänne yhtään mitään. Itsekin käynyt koko ajan harvemmin.
Se ei ollut irti päästämisen syy vaan seuraus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin koska ette ymmärtäneet aloitusta.
Takerruitte tähän: En ole enää kuukausiin kuvitellut sinun kommentoivan tänne yhtään mitään. Itsekin käynyt koko ajan harvemmin.
Se ei ollut irti päästämisen syy vaan seuraus.Miksi loukkaannut kun sulle kommentoidaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähä se näpsäkkä ätmin tunteiden tulkki olet, saatko rahnaakin tosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi loukkaannut kun sulle kommentoidaan?
Ilkeilyähän tuo on. Tuo yksihän haukkuu aloittajaa suoraan. Pelkkää kiusaamista. Lue tämä ketju jos et ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi loukkaannut kun sulle kommentoidaan?
Onko tämä sinun mielestä asiallista kommentointia?
"Niin kuin sanoin, tyhjäpäitä toiveikkaita riittää. 😄"
Palstan taso on pskat housuissa ivailemista. Kukaan terve ei jää vastailemaan tuollaiseen vttuiluun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan haluan unohtaa sen ihmisen oikeassa elämässä, koska aloin ajatella että hän ei halua minua. Niinhän tuossa aloituksessa lukee. Se tänne kuvittelu oli vaan esimerkki siitä miten päästän irti hänestä. Ette ihan ymmärtäneet aloitusta nyt.
Kyllä hän haluaa
Anonyymi kirjoitti:
Normaalisti toivon ihmisille pelkkää hyvää, mutta sinulle sanon, että toivottavasti saat elämässäsi kokea sen miltä tuntuu ihastua yksipuolisesti.
- Anonyymi
Minä en pysty unohtamaan häntä naista ihanaa, vaikka en ole tänäänkään nähnyt. 🥹
- Anonyymi
Näette ilmeisesti usein. Onnea teille rakkauteenne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näette ilmeisesti usein. Onnea teille rakkauteenne.
No ei nähdä. Mutta aina sitä odottaa ja sitten pettyy.
- Anonyymi
Voi,toivon että näet hänet.🥹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei nähdä. Mutta aina sitä odottaa ja sitten pettyy.
Miksi petyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi,toivon että näet hänet.🥹
Kiitos sinulle. Sitä toivon, mutta hänellä ei taida olla syytä haluta nähdä, kuten minulla. En silti halua päästää irti unelmistani häntä kohtaan, saan niistä voimaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos sinulle. Sitä toivon, mutta hänellä ei taida olla syytä haluta nähdä, kuten minulla. En silti halua päästää irti unelmistani häntä kohtaan, saan niistä voimaa.
Et voi olla varma siitä mitä hän haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi olla varma siitä mitä hän haluaa.
Kiitos tästäkin, mutta tunteita joko on tai sitten ei ole. Ja jos on yksipuoliset, niin sitten pitää vaan peitellä ja haaveilla yksikseen.
- Anonyymi
Pillunkuviasi haluan
- Anonyymi
Usein nähdään
- Anonyymi
Milloin viimeksi?
- Anonyymi
En aio kertoa. En kuvittele häntä enää tänne vastailemaan kuten jo sanoin. Pari tuossa ei sitä ymmärtänyt, mitä se tarkoittaa tunteiden tasolla, joten turha yrittää selittää. En usko että täällä lukijat ymmärtää. He luulivat minun ihastuneen palstahahmoon. Yksinkertaista ajattelua...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En aio kertoa. En kuvittele häntä enää tänne vastailemaan kuten jo sanoin. Pari tuossa ei sitä ymmärtänyt, mitä se tarkoittaa tunteiden tasolla, joten turha yrittää selittää. En usko että täällä lukijat ymmärtää. He luulivat minun ihastuneen palstahahmoon. Yksinkertaista ajattelua...
Sinun tarinallisuudet ei mies muuhun perustukaan kuin palstahahmoihin vailla pohjaa reaaliin
- Anonyymi
Viikko sitten
- Anonyymi
1992 hihtolomalla nähtiin sinä kojulla piste.
- Anonyymi
Ja nyt JO päästät irti
- Anonyymi
Muutama numero ehkä oikein mutta nekin väärässä järjestyksessä. Kakkonen ainakin oikein. Kyse on tästä vuosituhannesta.
- Anonyymi
Että hyvin on pitetty yhteyttä aamen
- Anonyymi
Irl yhteydenpito on jäissä enkä aio sitä enää herätellä. Tuskin hänkään. Tämä on ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Irl yhteydenpito on jäissä enkä aio sitä enää herätellä. Tuskin hänkään. Tämä on ohi.
Niinno jos ei vastaa edes viesteihin niin se on selvä merkki ettei kiinnosta 😐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinno jos ei vastaa edes viesteihin niin se on selvä merkki ettei kiinnosta 😐
Hän on aina vastannut viesteihini. Mitä ihmettä te kuvittelette., Vaikutanko minä mielestäsi vajaaälyiseltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on aina vastannut viesteihini. Mitä ihmettä te kuvittelette., Vaikutanko minä mielestäsi vajaaälyiseltä?
Sun ulosanti on ainakin todella outoa. Yhteydenpito on jäissä, mutta hän aina vastaa sulle? Eli ongelma olet sitten sinä kun et vastaile hänelle?
- Anonyymi
Nii tohtiiko tuollaiselta edes kysyä mitä näin korkealentoinen huomio pitää sisällään mitä tänne miehen monologiin pistelet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun ulosanti on ainakin todella outoa. Yhteydenpito on jäissä, mutta hän aina vastaa sulle? Eli ongelma olet sitten sinä kun et vastaile hänelle?
Niin ...just.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirveästi te läpinäkyvät pätijät aina yritätte saada tolkkua yksinpuhuvasta ja trollaavalta miehestä, vaikka hönö tapa on called out ja monta kertaa, tuleeko siitä sitten paine olka oikeassa näinkin ”tuikitärkeässä” asiassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko koskaan yrittänyt herätellä?
- Anonyymi
Ootko vähän turhan herkkä? Puhu hänelle suoraan 😊
Naiselta- Anonyymi
Herkkis-mörkkis tahtoo pästää IRTI, omista kuvitelmistaan vieläpä, älkää nyt dissatko.
- Anonyymi
Tämä on 🦄 taas se itselleen vastaileva mies, ei tämä psykoottisen kateuden kohde
- Anonyymi
Aloittaja poistuu. En jatka keskustelua kun taso on se, mikä tuolla ensimmäisellä kommentoijalla. Ihan tarpeetonta nälvimistä. Keskustelun taso täällä on todella matala. En lue enkä vastaa enää. Hyvästi.
- Anonyymi
Olet mies kirjoitellut aloituksesi täyteen vain keskenäsi, mutta hyvä kun irtisanoudut ns
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet mies kirjoitellut aloituksesi täyteen vain keskenäsi, mutta hyvä kun irtisanoudut ns
Sinä olet narsisti. Ymmärrä jo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet narsisti. Ymmärrä jo!
En varmasti ole, olen mulkero vain takaisinpäin, en ikinä aloita, mut kieltämättä perusteellinen ku alkaa nyppiä
- Anonyymi
kiitos samoin
- Anonyymi
Kannattaisiko ottaa yhteyttä ihan oikeasti? Ehkä sillä toisella ei ole mitään käryä että olet kirjoittanut tänne.
- Anonyymi
Siitä se sitten lähti.
Kaiken se kestää, rakkaus,
lupasi hän hymyillen.
Nyt on huone hiljainen,
hän ei tunne enää,
koskettelee varoen
poskia ja nenää.
Missähän me tavattiin?
Äänesi on tuttu.
Tartun häntä kravattiin,
väärinpäin on nuttu.
Mitenkä se olikaan?
Laita kahvi tippumaan,
kastetaan se pullaan.
Nenäliinapakkaus,
pitäskö niistää,
rekkaus, rakkaus.
Kaiken se kestää,
minkä aika riistää. - Anonyymi
En oikeasti lue tätä enää. En tullut tänne turhautuneiden kiusaajien maalitauluksi. Muut kommentoi jatkossa, en minä aloittaja.
- Anonyymi
Nonii nettimies ny etsit jonkun tukiryhmän sosiopaateille voitte sadatella yhdessä maailman epäoikeudenmukaisuutta kun ei mene ku strömsöös
- Anonyymi
Life outside Finland is as glorious as the moon, and so is the country.
- Anonyymi
Mene sinä sinne jumalanhylkäämään paikkaan mistä olet tullutkin !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitää sanoa noin ilkeesti toiselle🥹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Once you go lap it’s all land
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1162018Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1581494Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551357- 551138
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1601110Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75966Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36867- 52864
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62852- 56811