No voi hitto...

Anonyymi-ap

Nyt se sit kävi. Tajusin, et oon ihastunut mun työkaveriin, joka on naimisissa miehen kanssa. Tää on aivan hirveetä. Nään häntä suht usein. En pysty katsoo enää silmiin häntä ja pysymään järkevänä hänen seurassaan. On liian ihana ja tuntuu tutulta ja luonnolliselta lähestyä ja oikeasti siltä, kuin kuuluttais yhteen. Harmittaa, että miks just nyt piti käydä näin, että retkahdan varattuun. En ole pitkään aikaan ihastunut ja sitten nyt tapahtuu näin. En tiedä mitä teen, kun en voi vältelläkään häntä, enkä oikeastaan edes sisimmässä haluaiskaan. Pitäiskö vaihtaa työpaikkaa etten sekoa? Tai äkkiä pistää deittisovellukset, et alkais tapailee muita lesboi? Useempi vuos jo edellisist treffeist. Pelkään, että lähestyn häntä vielä jotenki. Sitten ainakin satutan itseni. Apua, mitä mä teen?

85

1290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jäitä hattuun. Minimoi aika minkä vietät hänen kanssaan, hanki projekteja joihin uppoutua. Pura energiaa lenkkipolulla. Ihastus loppuu kyllä aikanaan.

    • Anonyymi

      Millä alalla työskentelette?

      • Anonyymi

        Mitä väliä sillä on? Ei mulla ole tässä mitään tarkoitusta kellekään kenties tutulle tunteistani kertoa. Vaan ihan puhtaasti etin keinoi, et nää mun tunteet loppuis, koska tää aivan älyttömän ihana nainen ei oo saatavilla. Jos tilanne muuttuis, että saisinkinkin kuulla, että on ja hän vaik mulle sanois niin, niin ei mua sit mikään pidättelis livenäkään. Mutta tätä tuskin tulee tapahtumaan.


    • Anonyymi

      Työpaikalla ihastuminen on todella yleistä, koska siellä vietetään paljon aikaa ja tehdään yhdessä jotain merkityksellistä. Kokemusta on.

      Harmillista, että hän on naimisissa. Onko ihastuminen muuten molemminpuolista? Oli miten oli, et voi oikein muuta kuin yrittää ottaa etäisyyttä jos enää pystyt siihen. Vältä kaikkea ylimääräistä kanssakäymistä. Pysy asiallisena, älä flirttaile tai juttele henkilökohtaisia asioita. Työpaikkaa ei kuitenkaan kannata vaihtaa ihastumisen takia.

      • Anonyymi

        Liian myöhästä olla kertomatta henk.koht. juttuja. En tiedä mitä hän tuntee, mutta tulee lähelle, koskettaa, kulkee välillä yhteisiä työmatkoja, kuiskaa korvaan niin läheltä joskus, että ääärh. Tänään otin vähän etäisyyttä ja olin jopa tyly ja se teki pahaa. Äh... en haluaisi, mutta en haluu hajotakaan. Ei tässä pysty ottaa etäisyyttä oikein työn puolesta. Me tullaan viettää aikaa yhessä ja varmaanki joskus öitäki samoissa paikoissa, halusin tai en.

        Toi lenkkipolku vois olla jees, mut jäässä maa ja vihaan talvee. Tänään mietin potkunyrkkeilyy tms. jotain missä vois vaa purkaa, mut ei tarttis ottaa köniin niinku siin potkunyrkkeilys. Oisko idiksiä? Ehkä pistän sen her:n ja alan deittailee tai käyn baarista ettii seuraa. Hemmetti tätä. Mä en valinnu näin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian myöhästä olla kertomatta henk.koht. juttuja. En tiedä mitä hän tuntee, mutta tulee lähelle, koskettaa, kulkee välillä yhteisiä työmatkoja, kuiskaa korvaan niin läheltä joskus, että ääärh. Tänään otin vähän etäisyyttä ja olin jopa tyly ja se teki pahaa. Äh... en haluaisi, mutta en haluu hajotakaan. Ei tässä pysty ottaa etäisyyttä oikein työn puolesta. Me tullaan viettää aikaa yhessä ja varmaanki joskus öitäki samoissa paikoissa, halusin tai en.

        Toi lenkkipolku vois olla jees, mut jäässä maa ja vihaan talvee. Tänään mietin potkunyrkkeilyy tms. jotain missä vois vaa purkaa, mut ei tarttis ottaa köniin niinku siin potkunyrkkeilys. Oisko idiksiä? Ehkä pistän sen her:n ja alan deittailee tai käyn baarista ettii seuraa. Hemmetti tätä. Mä en valinnu näin!

        Ota henkinen etäisyys, vaikka fyysinen ei olekaan mahdollista. Ei tarvitse olla tyly, et vain päästä koskettamaan itseäsi henkisesti. Olet ikään kuin paikalla, mutta et kuitenkaan. Se olennaisempaa kuin fyysinen kosketus. Miksi hän ylipäätään koskee sinua, jos ei ole edes kiinnostunut?

        Sillä tuskin on väliä oletteko töissä yöllä vai päivällä, kun työstä on kuitenkin kyse. Konkreettisilla puitteilla ei juuri ole merkitystä, ne voi ohittaa tavalla tai toisella. Ongelma on olemassa, jos tunteesi ovat jo niin syvät, että et pysty enää ottamaan niissä takapakkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota henkinen etäisyys, vaikka fyysinen ei olekaan mahdollista. Ei tarvitse olla tyly, et vain päästä koskettamaan itseäsi henkisesti. Olet ikään kuin paikalla, mutta et kuitenkaan. Se olennaisempaa kuin fyysinen kosketus. Miksi hän ylipäätään koskee sinua, jos ei ole edes kiinnostunut?

        Sillä tuskin on väliä oletteko töissä yöllä vai päivällä, kun työstä on kuitenkin kyse. Konkreettisilla puitteilla ei juuri ole merkitystä, ne voi ohittaa tavalla tai toisella. Ongelma on olemassa, jos tunteesi ovat jo niin syvät, että et pysty enää ottamaan niissä takapakkia.

        Kiitti tästä. Kokeilen tätä seuraavan kerran ku nähään. Hän koskettaa ehkä kaikkia, voi olla. On hyvin lämmin persoona.


    • Anonyymi

      Unohda deittisovellukset, jos olet ihastunut. Et muita huomaakaan.

      Parasta sun kannalta olisi, että ihastuksesi tokaisisi päin naamaa ettei ole kiinnostunut. Sillä pääsisit tunteista. Luultavasti ei tule tapahtumaan, joten joudut kärsimään kunnes tunteet kuihtuvat pois.

      • Anonyymi

        No just! En aio jäädä vuosiksi mitään kärsimään. Jotain täytyy tehdä muuta kuin odottaa, mutta mitä. Alan kai katsoo uutta työpaikkaa, jos ei muu auta. Oon liian tunteellinen ja herkkä ihastuu yksipuolisesti. Mä oikeasti hajoan siihen. Eikä mun ihastukset käänny ja haalistu ku ne vaihtuu rakkauteen ja sehän ei käy, koska hän ei oo saatavilla. Tää on nyt vakava paikka.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No just! En aio jäädä vuosiksi mitään kärsimään. Jotain täytyy tehdä muuta kuin odottaa, mutta mitä. Alan kai katsoo uutta työpaikkaa, jos ei muu auta. Oon liian tunteellinen ja herkkä ihastuu yksipuolisesti. Mä oikeasti hajoan siihen. Eikä mun ihastukset käänny ja haalistu ku ne vaihtuu rakkauteen ja sehän ei käy, koska hän ei oo saatavilla. Tää on nyt vakava paikka.

        No, sanotaanko näin, jotta ei taida muu toimia kuin se poissa silmistä, poissa mielestä. Tai no, toimii sekin varmaan aika tehokkaasti jos toinen heittäytyy ihan kauhea käytöksiseksi taikka tylyksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No just! En aio jäädä vuosiksi mitään kärsimään. Jotain täytyy tehdä muuta kuin odottaa, mutta mitä. Alan kai katsoo uutta työpaikkaa, jos ei muu auta. Oon liian tunteellinen ja herkkä ihastuu yksipuolisesti. Mä oikeasti hajoan siihen. Eikä mun ihastukset käänny ja haalistu ku ne vaihtuu rakkauteen ja sehän ei käy, koska hän ei oo saatavilla. Tää on nyt vakava paikka.

        Vaihda työpaikkaa , ihminen joka on aviossa on hetero , ja vaikka olisi vapaa niin ei siitä sittenkään varmasti tulisi mitään suhdetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No just! En aio jäädä vuosiksi mitään kärsimään. Jotain täytyy tehdä muuta kuin odottaa, mutta mitä. Alan kai katsoo uutta työpaikkaa, jos ei muu auta. Oon liian tunteellinen ja herkkä ihastuu yksipuolisesti. Mä oikeasti hajoan siihen. Eikä mun ihastukset käänny ja haalistu ku ne vaihtuu rakkauteen ja sehän ei käy, koska hän ei oo saatavilla. Tää on nyt vakava paikka.

        Ai sun ihastus vaihtuu rakkauteen, vaikka toinen sanoisi päin naamaa ettei kiinnosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sun ihastus vaihtuu rakkauteen, vaikka toinen sanoisi päin naamaa ettei kiinnosta?

        Ei nyt sentään noin, mutta en nyt usko, että hän sanoisi niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihda työpaikkaa , ihminen joka on aviossa on hetero , ja vaikka olisi vapaa niin ei siitä sittenkään varmasti tulisi mitään suhdetta.

        Mä luulen, että hän ei ole hetero.


    • Anonyymi

      Äh... mä tänään halusin ottaa hänet vaan syliin, viereen, ottaa jonkun surun hänen sisältään pois. En tiedä mistä se on, mutta aistin sen, vaikka hymileekin. Tahtoisin vaan olla hänelle niin paljon enemmän ja pitää huolta. Mietin tänään, kun puhui, että aivan kuin se ääni olisi valunut sydämestä mun sieluun saakka ja sielu olisi hykertänyt ilosta, kun tunnistaisi omansa. Mutta joo ymmärrän, että hän ei oo mua varten. Taoin itselleni, että hän on naimisissa, älä, hän on naimisissa ja huomasin kerta toisensa jälkeen, että vain tuijotin häntä. Joku hänen katseessaan... se joku vetää niin vahvan avoimesti, intohimoisesti, lämpimästi, kutsuvasti, tutusti ja niin rakastavasti mua puoleensa. En tiedä voiko tätä enää kauaa pysäyttää. Tarviin nyt äkkii niit deittei.

      • Anonyymi

        Oletko varma, että on naimisissa? Pelkkä sormus ei siitä aina kerro.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko varma, että on naimisissa? Pelkkä sormus ei siitä aina kerro.

        No kyllä oon sen kuvan saanut, että on naimisissa. Miksikäs hän muuten pitäisi sormusta ja jakaisi elämää miehen kanssa.

        Tosi hölmöjä tälläset tunteet minulla, mutta enhän minä niitä valinnut. Ihana ihminen hän on. Liiankin ihana. Toivottavasti hänen mies on hänelle hyvä ja pitää oikeasti hyvää huolta. Kyllä nämä tunteet ehkä haalistuu, jos mietin häntä parina miehensä vieressä jakamassa samaa sänkyä ja seksuaalisuutta. Heille kaunista, mutta minulle ehkä hieman sydäntäpistävää ajattelua. Toivon vain, että hän oisi onnellinen ja voi hyvin. Ehkäpä löysin nyt siis keinon tukahduttaa nämä tunteet pikkuhiljaa. Muistutan itseä tuosta mielikuvasta jatkossa. Siitä, että hän olisi onnellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä oon sen kuvan saanut, että on naimisissa. Miksikäs hän muuten pitäisi sormusta ja jakaisi elämää miehen kanssa.

        Tosi hölmöjä tälläset tunteet minulla, mutta enhän minä niitä valinnut. Ihana ihminen hän on. Liiankin ihana. Toivottavasti hänen mies on hänelle hyvä ja pitää oikeasti hyvää huolta. Kyllä nämä tunteet ehkä haalistuu, jos mietin häntä parina miehensä vieressä jakamassa samaa sänkyä ja seksuaalisuutta. Heille kaunista, mutta minulle ehkä hieman sydäntäpistävää ajattelua. Toivon vain, että hän oisi onnellinen ja voi hyvin. Ehkäpä löysin nyt siis keinon tukahduttaa nämä tunteet pikkuhiljaa. Muistutan itseä tuosta mielikuvasta jatkossa. Siitä, että hän olisi onnellinen.

        Kuinka tuoreita työkavereita olette? Työskentelettekö ihan samassa paikassa tai tilassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka tuoreita työkavereita olette? Työskentelettekö ihan samassa paikassa tai tilassa?

        Ai mietit, että tunnetko? No ei noilla asioilla ole väliä. Pääpointti, että keksin keinon millä pitää omat ihastumisen tunteet kurissa tuon ihanan naisen lähellä ja muutenkin. Tuntuu toimivan toi mielikuva- keino. Taidan selvitä vaihtamatta työpaikkaa sittenki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai mietit, että tunnetko? No ei noilla asioilla ole väliä. Pääpointti, että keksin keinon millä pitää omat ihastumisen tunteet kurissa tuon ihanan naisen lähellä ja muutenkin. Tuntuu toimivan toi mielikuva- keino. Taidan selvitä vaihtamatta työpaikkaa sittenki.

        Ei se sormuskaan aina mahdottomuutta tarkoita. Voin näin yhtenä sormustettuna sanoa. 😉


    • Anonyymi

      Koita miettiä jotain muuta ja ota etäisyyttä aina kun pystyt. Aika auttaa ja järkeistäminen. Jos joku on liian ihana ollakseen totta, se tuskin on totta. Ihastuneena vaan helposti maalailee överinä.

      Jasu

    • Anonyymi

      Jokin sai mut kirjoittaan.. Olen parisuhteessa miehen kanssa ja työpaikalla on yks aivan ihan nainen, sen kanssa voisin tehdä kaikkea kiellettyä, upottaa sormet hiuksiin, suudella, olla lähellä. Haaveilen erosta mun miehestä, mut se on vaikeaa. Haluaisin enemmän kuin mitään olla sinkku ja toteuttaa nuo haaveet. Siihen asti mun on vaan ajateltava häntä jonkun toisen kanssa, se tekee työnteosta mahdollista. Olisi muutenkin ihan hullu ajatus, että tunteet olisivatkin...molemminpuolisia. Jokin tässä tuntuu oikeammalta kuin mikään muu aiemmin.

      • Anonyymi

        Todella samassa veneessä ollaan ainakin täällä...


      • Anonyymi

        Bisset päiväuniaan jakamassa väärällä pastalla. Vähän toimintaan, paljon tyhjää puhetta. Ei mitään uutta.

        Ovatko lesbot siirtyneet jodeliin? Mikä paras kanava aikuisten väliseen keskusteluun?


      • Anonyymi

        Kunpa vain tietäisit, mitä tunnen sua kohtaan. Olen arvellut, että jokin on pidätellyt sua ottamasta lähempää kontaktia. Elättelen toivoa, että uskallettaisiin silti viedä tää nextille levelille. Hetket, joita olen saanut kanssasi jakaa, ovat olleet maagisia ja merkinneet mulle paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bisset päiväuniaan jakamassa väärällä pastalla. Vähän toimintaan, paljon tyhjää puhetta. Ei mitään uutta.

        Ovatko lesbot siirtyneet jodeliin? Mikä paras kanava aikuisten väliseen keskusteluun?

        Kuulostatpas syrjivältä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bisset päiväuniaan jakamassa väärällä pastalla. Vähän toimintaan, paljon tyhjää puhetta. Ei mitään uutta.

        Ovatko lesbot siirtyneet jodeliin? Mikä paras kanava aikuisten väliseen keskusteluun?

        Jep jep... taidat ihan ite olla bisse. Viittitkö olla hiljaa, jos ei oo oikeesti mitään hyvää sanottavaa. Luuletko olevas parempi ja väitätkö, ettet koskaa ois ihastunu väärään tyyppiin? Jos et, niin taidat olla vaan ihan hel...n nuori tai ruma erakko. Mä en tiäks jaksa yhtää tota hiton ylimielisyyttä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunpa vain tietäisit, mitä tunnen sua kohtaan. Olen arvellut, että jokin on pidätellyt sua ottamasta lähempää kontaktia. Elättelen toivoa, että uskallettaisiin silti viedä tää nextille levelille. Hetket, joita olen saanut kanssasi jakaa, ovat olleet maagisia ja merkinneet mulle paljon.

        Oliko tää viesti tarkoitettu kenelle? Huomaan, että sisimmässä taidan nyt toivoa niin, että minulle. Terv. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bisset päiväuniaan jakamassa väärällä pastalla. Vähän toimintaan, paljon tyhjää puhetta. Ei mitään uutta.

        Ovatko lesbot siirtyneet jodeliin? Mikä paras kanava aikuisten väliseen keskusteluun?

        Jodelissa ollaan joo, ja Facen kautta löytää whatsapp ryhmiin, jos sattuu olemaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Mulla on onneksi ihana keskusteleva naisystävä, mutta kaveripiiri valitettavan pieni, että haluaisin kyllä löytää samanhenkistä porukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tää viesti tarkoitettu kenelle? Huomaan, että sisimmässä taidan nyt toivoa niin, että minulle. Terv. Ap

        Etunimessä K


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etunimessä K

        Ei osunut. Noh, ehkä ihan hyvä niin. Keskityn nyt vain siihen, että saan sitten ne tuntemukset karistettua pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tää viesti tarkoitettu kenelle? Huomaan, että sisimmässä taidan nyt toivoa niin, että minulle. Terv. Ap

        Minun tapauksessani nimi alkaa T-kirjaimella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun tapauksessani nimi alkaa T-kirjaimella.

        Oletteko siis työkavereita ja hän on varattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jodelissa ollaan joo, ja Facen kautta löytää whatsapp ryhmiin, jos sattuu olemaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Mulla on onneksi ihana keskusteleva naisystävä, mutta kaveripiiri valitettavan pieni, että haluaisin kyllä löytää samanhenkistä porukkaa.

        Whatsapp ryhmät on parhaita mun kokemuksen perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko siis työkavereita ja hän on varattu?

        Työpaikalla tavattu, mutta ei olla työkavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työpaikalla tavattu, mutta ei olla työkavereita.

        Hän on teidän firman asiakas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun tapauksessani nimi alkaa T-kirjaimella.

        Nyt ei osu kyllä T-kirjainkaan. Ihanaa, kun tarjoatte kirjaimia, mutta näin se taitaa olla, että hän ei täällä käy kenestä minä kirjoitin. Kiitos kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei osu kyllä T-kirjainkaan. Ihanaa, kun tarjoatte kirjaimia, mutta näin se taitaa olla, että hän ei täällä käy kenestä minä kirjoitin. Kiitos kuitenkin.

        Voisikohan I olla tähän osuva?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisikohan I olla tähän osuva?

        Ei ala kummankaan meidän nimi myöskään I- kirjaimella. Kohta on jo niin monta arvausta heitetty, että en taitaisi enää uskoakaan, jos vaikka oikea ehdotus tulisikin, että se ainakaan häneltä olisi. 😄 Ei hän täällä käy mitään lukemassa tai puhumassa. Jos olisin halunnut hänelle tunteeni paljastaa, niin olisin uskaltanut tehdä sen myös suoraan jollain tavalla ja hyvin voi ollakin, että elekieleni onkin sen jo kertonut.

        Tää keskustelu taitaa nyt vain ruokkia näitä tunteitani, kun miettii tuota untakin. 😄


    • Anonyymi

      Älä tee mitään. Odota miten sun ihastus toimii kun et voi lähestyä aviossa olevaa. Ehkä se on mh ja nyt herännyt siihen. Jos sillä on muutospakko niin se eroaa. Anna olla ellei se ole aloitteellinen. Treffisovellukset ei mun mielestä toimi silloin kun tunteet on jo kiinni muualla. Pidä väliä ja keskity ystäviin ja harrastuksiin. Jokainen nainen ansaitsee olla ykkösvalinta.

      • Anonyymi

        Yritän kaikin tavoin olla tekemättä mitään, mutta se ollut aika vaikeaa. Tuntuis ehkä maailman luonnollisimmalta vaan silittää häntä ja jäädä halaukseen. Vaan joo... noi mielikuvat, mielikuvat... muistan sormukset!


    • Aikamoista haihattelua ja mitä järkee on maalailla mielikuvia jostain, mikä on saavuttamaton. On miehen kanssa naimisissa ja piste.

      • Ei olisi eka joka eroaa, eikä vika.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei olisi eka joka eroaa, eikä vika.

        Vähän eria asia erota miehestä naisen vuoksi näin yleisesti ottaen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vähän eria asia erota miehestä naisen vuoksi näin yleisesti ottaen.

        Sitäkin tapahtuu. Harvemmin ne erot helppoja on, mutta joskus voivat olla myös helpotus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän eria asia erota miehestä naisen vuoksi näin yleisesti ottaen.

        Eri asia kuin mikä ja millä tavalla eri?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän eria asia erota miehestä naisen vuoksi näin yleisesti ottaen.

        Mikä siinä on erilaista? Ero kuin ero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä on erilaista? Ero kuin ero.

        Samat kuviot siinä on, omaisuuden jako, asunnon hankinta, mahdollisten lasten kuvioiden sopiminen. Rankkaa, ei voi suositella naisen eikä miehen takia. Tuo joka luulee sukupuolen vaikuttavan, on laista täysin tietämätön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä on erilaista? Ero kuin ero.

        Onhan siinä erilaista esim ystävien ja sukulaisten suhtautuminen. Turha muuta väittää, kun tiedän mistä puhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eri asia kuin mikä ja millä tavalla eri?

        Varmaan joku uskovainen jolle opetettu, että mies on Jumalasta seuraava ja nainen ei ole minkään arvoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan siinä erilaista esim ystävien ja sukulaisten suhtautuminen. Turha muuta väittää, kun tiedän mistä puhun.

        Ei kaikilla ole tolloja sukulaisia ja ystäviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan siinä erilaista esim ystävien ja sukulaisten suhtautuminen. Turha muuta väittää, kun tiedän mistä puhun.

        Kuka haluaa elää suvun ja ystävien mielen mukaan ja kuka ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikilla ole tolloja sukulaisia ja ystäviä.

        Kannattaako ylipäätään valita puolisoehdokkaaksi sellainen, jolla on sekopäinen suku ja urpoja ystäviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka haluaa elää suvun ja ystävien mielen mukaan ja kuka ei.

        No niitäkin kyllä löytyy ketkä haluaa elää muiden ehdoilla valitettavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaako ylipäätään valita puolisoehdokkaaksi sellainen, jolla on sekopäinen suku ja urpoja ystäviä.

        Eihän tuotakaan asiaa voi heti tietää, jos johonkin tutustuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaako ylipäätään valita puolisoehdokkaaksi sellainen, jolla on sekopäinen suku ja urpoja ystäviä.

        Sukulaisia ei valita, mutta ystävät voi. En ryhtyisi ikimaailmassa tekemisiin, jos naisella olisi mänttejä ystäviä. Sehän olisi itsekin silloin mäntti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuotakaan asiaa voi heti tietää, jos johonkin tutustuu.

        Yleensä aika äkkiä esitellään sukulaisille ja vielä nopeammin läheisille ystäville


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niitäkin kyllä löytyy ketkä haluaa elää muiden ehdoilla valitettavasti.

        Senkun elävät, kuka sen tyyppistä kaipaa kumppanikseen. Miettikää, aina olisi kysymässä muilta lupaa, ei olisi mitään omaa rauhaa parina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niitäkin kyllä löytyy ketkä haluaa elää muiden ehdoilla valitettavasti.

        Tollaset toisten hihnassa kulkevat on muutenkin huonoja ehdokkaita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuotakaan asiaa voi heti tietää, jos johonkin tutustuu.

        Sen takia pitääkin heti tavata koko sakki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikilla ole tolloja sukulaisia ja ystäviä.

        Noi tollot on nykyään vähemmistössä. Mä en ainakaan tiedä ketään naista jonka perheestä tai kavereista voisi tulla ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan siinä erilaista esim ystävien ja sukulaisten suhtautuminen. Turha muuta väittää, kun tiedän mistä puhun.

        Puhu vain omasta puolestasi, äläkä vedä kaikkia samaan. Suurin osa elää ihan normaaleissa piireissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan siinä erilaista esim ystävien ja sukulaisten suhtautuminen. Turha muuta väittää, kun tiedän mistä puhun.

        Mikä ystävä sellainen on jos ei hyväksy toisen elämänvalintoja. Ei se ole mikään ystävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan siinä erilaista esim ystävien ja sukulaisten suhtautuminen. Turha muuta väittää, kun tiedän mistä puhun.

        Kysyykö sun ystävät ja sukulaiset sulta lupaa kenen kanssa saavat seurustella? Vai oletko ainoa joka alistuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noi tollot on nykyään vähemmistössä. Mä en ainakaan tiedä ketään naista jonka perheestä tai kavereista voisi tulla ongelmia.

        En tiedä minäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ystävä sellainen on jos ei hyväksy toisen elämänvalintoja. Ei se ole mikään ystävä.

        Tämä. Aika nimellistä "ystävyyttä".


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei olisi eka joka eroaa, eikä vika.

        Asenneilmapiiri ei ole tasavertainen, yhtä neutraali tai positiivinen homopareille kuin heteropareille. Sinä bissenä vain ett tiedosta, näe etkä tunne sitä nahoissasi koska olet koko ikäsi hyötynyt heterosuhteen normaaliudesta. Eli et tiedä yhtään mistä puhut, tässä ei puhuta lakitasosta.

        Hölmöjä kommentteja naiselta, josta kaikki palstalla tietää että olet miehen kanssa etkä uskalla lähteä liitosta, kunhan kirjoittelet ympäripyöreitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asenneilmapiiri ei ole tasavertainen, yhtä neutraali tai positiivinen homopareille kuin heteropareille. Sinä bissenä vain ett tiedosta, näe etkä tunne sitä nahoissasi koska olet koko ikäsi hyötynyt heterosuhteen normaaliudesta. Eli et tiedä yhtään mistä puhut, tässä ei puhuta lakitasosta.

        Hölmöjä kommentteja naiselta, josta kaikki palstalla tietää että olet miehen kanssa etkä uskalla lähteä liitosta, kunhan kirjoittelet ympäripyöreitä.

        Vihdoinkin joku ymmärsi tämän keskustelun pointin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asenneilmapiiri ei ole tasavertainen, yhtä neutraali tai positiivinen homopareille kuin heteropareille. Sinä bissenä vain ett tiedosta, näe etkä tunne sitä nahoissasi koska olet koko ikäsi hyötynyt heterosuhteen normaaliudesta. Eli et tiedä yhtään mistä puhut, tässä ei puhuta lakitasosta.

        Hölmöjä kommentteja naiselta, josta kaikki palstalla tietää että olet miehen kanssa etkä uskalla lähteä liitosta, kunhan kirjoittelet ympäripyöreitä.

        Asenneilmapiiri ei muutu tasavertaiseksi millään muulla kuin avoimuudella. Piilottelijat ylläpitää epätasa-arvoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asenneilmapiiri ei ole tasavertainen, yhtä neutraali tai positiivinen homopareille kuin heteropareille. Sinä bissenä vain ett tiedosta, näe etkä tunne sitä nahoissasi koska olet koko ikäsi hyötynyt heterosuhteen normaaliudesta. Eli et tiedä yhtään mistä puhut, tässä ei puhuta lakitasosta.

        Hölmöjä kommentteja naiselta, josta kaikki palstalla tietää että olet miehen kanssa etkä uskalla lähteä liitosta, kunhan kirjoittelet ympäripyöreitä.

        Nyt tekis mieli vastata samalla mitalla ja antaa vielä pari mittaa kaupan päälle, mutta jätänpä sen tekemättä, kun ei oikein kuulu mun tapoihinkaan. Vaan mistäs lakitasosta mä tässä olen puhunut? Totesin vain, jotta harvemmin se ero helppo on ja sen, että kyllä näitäkin naisia on, jotka ovat ukoistansa eronneet, kun ovat rakastuneet naiseen. Ja kiva kun kommentoit, mutta voisitko jättää tuon mun elämän kommentoinnin, kun et siitä (selvästikään) mitään tiedä, kiitos.


    • Anonyymi

      No voi hitto joo... en mä hänelle mitään eroa toivo. Kuten jo monesti oon sanonu niin en mä tätä valinnut enkä halunnut. Tasan tarkkaan mieluummin oisin ihastunut sinkkuun lesboon, mutta minkäs mä teen. Siks yritinki kysyy vinkkei mitä tehä. No keksin jo keinon ja lopetan tän keskustelun omalta osalta tähän, jos tääl aletaan jotenki ilkeilee tai väittelee. Mut ihan tasan en oo ennenkää kenenkää avioliittoi päättäny hajottaa enkä tasan aio aloittaa sitä nytkään ja sitäpaitsi hän on varmaan onnellisesti naimisissa ja nää mun tunteet on täysin yksipuolisia. Oli tyhmää edes kuvitella pieni hetki, et toi yks viesti ois ollu mulle, mutta yks asia siinä sai mun mielen valppaaks, mut ei, ei tietenkään osunut.

      Hän ei tiedä mun tunteista, eikä varmaan käy tälläsis chateissa (miksi edes kävisi), eikä saa koskaan tietääkään, et mitä tunnen. Toki selvästi aistin myös hänet henkiseksi sieluksi, joka aistii enemmän kuin antaa ymmärtää. Kenties onkin jo aistinut mun tunteet häntä kohtaan, mutta hän on aikuinen ja lämmin, luotan, että ne eivät ole hänelle ongelma vaikka tietäisikin.

      • Anonyymi

        Mitä hyssyttelet kun kerrankin on jotain kunnon keskustelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hyssyttelet kun kerrankin on jotain kunnon keskustelua.

        Mitä kunnon keskustelua? Epätoivoista haihattelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kunnon keskustelua? Epätoivoista haihattelua.

        Munkin mielestä tässä on hyvää keskustelua, miten sellainen nainen ei ole potentiaalista vaimomatskua joka on sukulaisten ja ystävien lieassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Munkin mielestä tässä on hyvää keskustelua, miten sellainen nainen ei ole potentiaalista vaimomatskua joka on sukulaisten ja ystävien lieassa.

        Eihän tässä koko keskustelussa nyt siitä ollut kyse vaan epätoivoisesta ihastumisesta. Se lukemisen ymmärtäminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tässä koko keskustelussa nyt siitä ollut kyse vaan epätoivoisesta ihastumisesta. Se lukemisen ymmärtäminen.

        Itselläsi näyttää olevan haasteita luetun ymmärtämisessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläsi näyttää olevan haasteita luetun ymmärtämisessä.

        Sinulla näyttää todella olevan ymmärtämisessä haasteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kunnon keskustelua? Epätoivoista haihattelua.

        Me kaikki tunnetaan monta paria, joissa toinen tai molemmat on myöhäänheränneitä. Ei siinä ole mitään epätavallista, kaikille tuttu ilmiö. Jostain ne suhteet on aina alkaneet, me kaikki on kuultu monta tarinaa.


    • Anonyymi

      Aviossa olevat pysykööt valitsemansa elämänkumppanin kanssa. Katselen vain vapaita naisia.

      • Anonyymi

        Niimpä. Varattuihin en kajoa, ihan monestakin syystä.


      • Anonyymi

        Sama täällä. Mitä iloa varatuista on, ajan hukkaa.


    • Anonyymi

      No, naurahda vaan koko jutulle. Maailma on naisia täynnä, Tällasia ihastuksia tulee ja menee.

    • Anonyymi

      Jaksamista. Onneksi ei tarvitse miettiä tuollaista.

      • Anonyymi

        Näin hänestä unta yksi yö. Hän seisoi mun edessä pää kumartuneena, huppu päässä ja sanoi hiljaa, että: "Mä rakastan sua". Yritin olla kiinnittämättä huomiota siihen ja yritin selittää mielessäni itselleni, että hän ei tarkoittanut sitä, vaan vain höpisi jotain tarkoituksetonta. Sitten hän kuitenkin otti hupun pois päästä, katsoi mua syvästi silmiin ja sanoi selkeällä äänellä uudestaan: "Mä rakastan sua". Katsoin häntä silmiin takaisin ja heräsin.


    • Anonyymi

      Nyt se raja sitten meni. En pystyny vastustaa enempää. Äsh hitto. Saa toivoo mukana, et täst tulis jotain hyvää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      696
      5380
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3564
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      157
      3347
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2593
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2419
    6. 261
      1990
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1507
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      101
      1409
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1389
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1170
    Aihe