Mut valtaa aina outo kaipuu
Kun sua ajattelen iltaisin
Sä näkyjä enkeleistä näit
Jäit tuuleksi taivaanrantaan
Valoisan virran rantaan
Kun suruihin suurin vaivuin
Sinä iloja näit
Jäit tuuleksi taivaanrantaan
Valoisan virran rantaan
Mä maailman tahtoon taivuin
Sinä enkeleitä näit
Mul on suvun taipumus synkkyyteen
Pakotie paikkaan salaiseen
Mä ikävän tyynylle kotini teen
Ja elämä jatkuu
Me sanotaan olevamme ihan okei
Et mihin tää maailma pysty ei
Aina vailla jotain mut ihan okei
Ja elämä jatkuu
Mut valtaa aina outo kaipuu
Kun sua ajattelen iltaisin
Sä näkyjä enkeleistä näit
Tuuleksi taivaanrantaan (lainaus)
11
360
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan se kaunis kappale🥺mut kelle tää meni?
- Anonyymi
Lähinnä itselleni laitoin.
- Anonyymi
Mun kolmas silmä on auki, niin näen verhon tuolle puolen. Mutta en tiedä, enkelin näkeminen voi olla harvinaista? 🤔
https://youtu.be/kX98j4RacC8
Titak-tuuleksi taivaanrantaan- Anonyymi
Tähän saattaa enkeli tulla väliin. Kunnes saan diagnoosin. Se halkaisee meidän suhteen.
- Anonyymi
tuo 21:24 oli sivusta. ei liity aloitukseen eikä aloittajaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän saattaa enkeli tulla väliin. Kunnes saan diagnoosin. Se halkaisee meidän suhteen.
Ei minulla ole suhdetta kehenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi diagnoosi halkaisee suhteen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla ole suhdetta kehenkään.
Älä esitä muita täällä pahkasika!
- Anonyymi
Nätti kappale ♡
Käyn yhä harvemmin täällä. Monenlaisia mietteitä ja tunteita nykyään. Yksinään on aikaa käydä läpi mennyttä elämää.
Hyvää yötä ☆- Anonyymi
Ok. En tunne sinua joten käyntiesi määrä ei haittaa. Kaipaan toista. Hyvää yötä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932119Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741339Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391224- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531016Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901