Hyväksyisitkö, jos naisesi

Anonyymi-ap

avoimesti flirttailisi muille miehille?

48

491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tietysti hyväksyisin, flirttailu on sallittua ja viatonta. Tai sit voi ajatella et jatketaan eri suuntiin jos menee vakavammaksi

      • Anonyymi

        Eikö ole noloa, jos flirttaa kaikille? Tekee susta vähän kuin veljen, jota pitää mukana.


    • Anonyymi

      En. Ottaisin loukkauksena.

      • Anonyymi

        Otin loukkauksena, kun mies flirttaili täysin avoimesti. Lopetti suhteen ja esti minut joka puolella 😅


    • Anonyymi

      Tykkäisin

    • Anonyymi

      Ilman muuta, selvä peli.

    • Anonyymi

      Kaverin vaimo on tuollainen. En kyllä itse kattelis semmosta naista hetkeäkään.

      • Anonyymi

        Enkä minä katselisi ketään, joka on noin mustasukkainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä minä katselisi ketään, joka on noin mustasukkainen.

        👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä minä katselisi ketään, joka on noin mustasukkainen.

        Kukaan ei halua mustasukkaista miestä. Ärsyttäviä. Pilaa kaikken aina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei halua mustasukkaista miestä. Ärsyttäviä. Pilaa kaikken aina

        Se on ihan sama mitä sukupuolta on, liian mustasukkaista ei katsota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä minä katselisi ketään, joka on noin mustasukkainen.

        Katsotaan muuttuuko ääni kellossa, kun oma puolisosi flirttaa jonkun hottiksen kanssa. 😉

        Sivusta.


    • Anonyymi

      The more the merrier...

    • Anonyymi

      Tietysti

    • Anonyymi

      Minä rakastan flirttailla. Aina tippuu jotain ja mun pitää se pylly pitkällä nostaa maasta ylös. Tissitkin pullahtaa välillä paidan sisältä väkisin ulospäin.

      • Anonyymi

        Tykkään! 👍😊


    • Anonyymi

      Vaihtoon menis samantien!

    • Anonyymi

      Ei ole itsetunto kohdillaan jos pitää suhteessa olleessaan flirttailla muille.

      • Anonyymi

        Kyllä vähän täytyy saada muualtakin. Menee muuten tylsäksi elämä. Mulla on ainakin ollut aina säätöä vähän siellä täällä. Onhan mun rakkaallakin. Mikä musta tekis poikkeuksen? Se flirttailee kaupan kassoille. Niin minäkin teen mitä.haluan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vähän täytyy saada muualtakin. Menee muuten tylsäksi elämä. Mulla on ainakin ollut aina säätöä vähän siellä täällä. Onhan mun rakkaallakin. Mikä musta tekis poikkeuksen? Se flirttailee kaupan kassoille. Niin minäkin teen mitä.haluan.

        Oikea asenne👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vähän täytyy saada muualtakin. Menee muuten tylsäksi elämä. Mulla on ainakin ollut aina säätöä vähän siellä täällä. Onhan mun rakkaallakin. Mikä musta tekis poikkeuksen? Se flirttailee kaupan kassoille. Niin minäkin teen mitä.haluan.

        Jepjep. Kertoohan sekin paljon, että oma rakas löytyy ja olet ikävä-palstalla :) Kunnioitan mielipidettäsi, mutta itse olen eri mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea asenne👍

        Kiitos😘🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos😘🤗

        Kiitti flirtistä😘🤗😅


      • Anonyymi

        Totta tämä. Huomion kipeyttä.


    • Anonyymi

      Naisesi? Ei ketään omisteta!

      • Anonyymi

        Kyl minä oon ominut miehen, ja mies saa omistaa minut. ❣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl minä oon ominut miehen, ja mies saa omistaa minut. ❣

        Pelottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelottavaa.

        Mikä siinä on pelottavaa ❓ Kun tuntee niin että voi antaa itsensä kokonaan niin se on hienoa ❗♾


    • Anonyymi

      Tykkäisin kovasti.

    • Anonyymi

      Sinkkuna täys vapaus.

      • Anonyymi

        Joo no ei koskenut sinkkuja tämä aloitus


    • Anonyymi

      Ei haittaa. Voitais molemmat flirttailla komeille miehille.

      • Anonyymi

        Tämä oli jännä vastaus.👍🏻💙


    • Anonyymi

      Ei lirkutellut silloin ja rakastin sitä yhtä muijaa vain.

    • Anonyymi

      En hyväksy. Siihen kaatui kaikki.
      Asetelma oli vain toisinpäin. Olen nainen.

    • Anonyymi

      Kohteliaisuus ja huomaavaisuus varmaan hyviä ominaisuuksia ja myös leikillisyys sekä huumorintaju.

      Eikö ole vähän väärin kolmatta osapuolta kohtaan, joka ehkä ihastuu ja luulee, että toinen myös. Kova pettymys varmaan, kun huomaakin toisen olevan varattu, vaikka antoi muuta ymmärtää. Eli vähän huonoa käytöstä toista kohtaan tuo. Normaali huomioiminen ja empaattisuus tietysti ihan eri asia.

    • Toiset ovat sellaisia, että hakevat ruokahalun muualta, mutta tulevat kotiin syömään. Toiset myös aterioivat muualla.

      Mielestäni kaikista tärkeintä suhteessa on pitää yhdessä sovituista asioista kiinni.

      Tietysti flirttailusta pitää olla yhteneväinen käsitys ja sen takia puhuminen on tärkeää. Missä kulkee minkäkin asian raja.

      Mielestäni empaattisuus ja ystävällisyys eivät ole flirttailua. Nyt edes sinkkuna en mielestäni flirttaile vastakkaisen sukupuolen kanssa, koska en halua johtaa ketään harhaan.

      Olen kuitenkin aina valmis kyseenalaistamaan oman käytöksen, jos toinen olisi sitä mieltä, että käytös loukkaa häntä. Tuota samaa odotan toiseltakin osapuolelta. Vastasin muuten vain.

      • Anonyymi

        Hienosti vastasit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hienosti vastasit.

        Kiitos ystävällisestä kommentista.


    • Anonyymi

      Huomionhakuinen persoona. Näitä on sekä miehissä että naisissa. Olen joutunut miehen flirttailun kohteeksi tämän oman naisen silmien alla. Se oli nolottava tilanne. Vastenmielinen. Minusta puolin ja toisin kuuluu ottaa oma puoliso huomioon, eikä kaikin keinoin kerätä huomiota muilta.

      • Anonyymi

        👍👍👍


      • Anonyymi

        👍 minustakin nolo tilanne


    • Anonyymi

      On muutakin elämää kuin islamismi.

    • Anonyymi

      Ihan ok jos tykkää h..ramaisesta käytöksestä.

    • Anonyymi

      Flirtti on hubaa

    • Anonyymi

      En todellakaan. Jos pitää flirttailla ja hankkia huomiota toiselta mieheltä, niin voi painua olemaan sen miehen kanssa. Minä en anna muille naisille huomiota, enkä flirttaile niiden kanssa, niin oletan myös että nainen osaa olla samanlainen.

      Jos ei osaa olla, niin on parempi kun tiet erkanee.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16720
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      23
      2118
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe