avoimesti flirttailisi muille miehille?
Hyväksyisitkö, jos naisesi
48
495
Vastaukset
- Anonyymi
Tietysti hyväksyisin, flirttailu on sallittua ja viatonta. Tai sit voi ajatella et jatketaan eri suuntiin jos menee vakavammaksi
- Anonyymi
Eikö ole noloa, jos flirttaa kaikille? Tekee susta vähän kuin veljen, jota pitää mukana.
- Anonyymi
En. Ottaisin loukkauksena.
- Anonyymi
Otin loukkauksena, kun mies flirttaili täysin avoimesti. Lopetti suhteen ja esti minut joka puolella 😅
- Anonyymi
Tykkäisin
- Anonyymi
Ilman muuta, selvä peli.
- Anonyymi
Kaverin vaimo on tuollainen. En kyllä itse kattelis semmosta naista hetkeäkään.
- Anonyymi
Enkä minä katselisi ketään, joka on noin mustasukkainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei halua mustasukkaista miestä. Ärsyttäviä. Pilaa kaikken aina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei halua mustasukkaista miestä. Ärsyttäviä. Pilaa kaikken aina
Se on ihan sama mitä sukupuolta on, liian mustasukkaista ei katsota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsotaan muuttuuko ääni kellossa, kun oma puolisosi flirttaa jonkun hottiksen kanssa. 😉
Sivusta.
- Anonyymi
The more the merrier...
- Anonyymi
Tietysti
- Anonyymi
Minä rakastan flirttailla. Aina tippuu jotain ja mun pitää se pylly pitkällä nostaa maasta ylös. Tissitkin pullahtaa välillä paidan sisältä väkisin ulospäin.
- Anonyymi
Tykkään! 👍😊
- Anonyymi
Vaihtoon menis samantien!
- Anonyymi
Ei ole itsetunto kohdillaan jos pitää suhteessa olleessaan flirttailla muille.
- Anonyymi
Kyllä vähän täytyy saada muualtakin. Menee muuten tylsäksi elämä. Mulla on ainakin ollut aina säätöä vähän siellä täällä. Onhan mun rakkaallakin. Mikä musta tekis poikkeuksen? Se flirttailee kaupan kassoille. Niin minäkin teen mitä.haluan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vähän täytyy saada muualtakin. Menee muuten tylsäksi elämä. Mulla on ainakin ollut aina säätöä vähän siellä täällä. Onhan mun rakkaallakin. Mikä musta tekis poikkeuksen? Se flirttailee kaupan kassoille. Niin minäkin teen mitä.haluan.
Oikea asenne👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jepjep. Kertoohan sekin paljon, että oma rakas löytyy ja olet ikävä-palstalla :) Kunnioitan mielipidettäsi, mutta itse olen eri mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea asenne👍
Kiitos😘🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos😘🤗
Kiitti flirtistä😘🤗😅
- Anonyymi
Totta tämä. Huomion kipeyttä.
- Anonyymi
Naisesi? Ei ketään omisteta!
- Anonyymi
Kyl minä oon ominut miehen, ja mies saa omistaa minut. ❣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl minä oon ominut miehen, ja mies saa omistaa minut. ❣
Pelottavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelottavaa.
Mikä siinä on pelottavaa ❓ Kun tuntee niin että voi antaa itsensä kokonaan niin se on hienoa ❗♾
- Anonyymi
Tykkäisin kovasti.
- Anonyymi
Sinkkuna täys vapaus.
- Anonyymi
Joo no ei koskenut sinkkuja tämä aloitus
- Anonyymi
Ei haittaa. Voitais molemmat flirttailla komeille miehille.
- Anonyymi
Tämä oli jännä vastaus.👍🏻💙
- Anonyymi
Ei lirkutellut silloin ja rakastin sitä yhtä muijaa vain.
- Anonyymi
En hyväksy. Siihen kaatui kaikki.
Asetelma oli vain toisinpäin. Olen nainen. - Anonyymi
Kohteliaisuus ja huomaavaisuus varmaan hyviä ominaisuuksia ja myös leikillisyys sekä huumorintaju.
Eikö ole vähän väärin kolmatta osapuolta kohtaan, joka ehkä ihastuu ja luulee, että toinen myös. Kova pettymys varmaan, kun huomaakin toisen olevan varattu, vaikka antoi muuta ymmärtää. Eli vähän huonoa käytöstä toista kohtaan tuo. Normaali huomioiminen ja empaattisuus tietysti ihan eri asia. Toiset ovat sellaisia, että hakevat ruokahalun muualta, mutta tulevat kotiin syömään. Toiset myös aterioivat muualla.
Mielestäni kaikista tärkeintä suhteessa on pitää yhdessä sovituista asioista kiinni.
Tietysti flirttailusta pitää olla yhteneväinen käsitys ja sen takia puhuminen on tärkeää. Missä kulkee minkäkin asian raja.
Mielestäni empaattisuus ja ystävällisyys eivät ole flirttailua. Nyt edes sinkkuna en mielestäni flirttaile vastakkaisen sukupuolen kanssa, koska en halua johtaa ketään harhaan.
Olen kuitenkin aina valmis kyseenalaistamaan oman käytöksen, jos toinen olisi sitä mieltä, että käytös loukkaa häntä. Tuota samaa odotan toiseltakin osapuolelta. Vastasin muuten vain.- Anonyymi
Hienosti vastasit.
- Anonyymi
Huomionhakuinen persoona. Näitä on sekä miehissä että naisissa. Olen joutunut miehen flirttailun kohteeksi tämän oman naisen silmien alla. Se oli nolottava tilanne. Vastenmielinen. Minusta puolin ja toisin kuuluu ottaa oma puoliso huomioon, eikä kaikin keinoin kerätä huomiota muilta.
- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
👍 minustakin nolo tilanne
- Anonyymi
On muutakin elämää kuin islamismi.
- Anonyymi
Ihan ok jos tykkää h..ramaisesta käytöksestä.
- Anonyymi
Flirtti on hubaa
- Anonyymi
En todellakaan. Jos pitää flirttailla ja hankkia huomiota toiselta mieheltä, niin voi painua olemaan sen miehen kanssa. Minä en anna muille naisille huomiota, enkä flirttaile niiden kanssa, niin oletan myös että nainen osaa olla samanlainen.
Jos ei osaa olla, niin on parempi kun tiet erkanee.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha4102729Miten Trump " tuo rauhaa"?
Kertoisiko joku? Ymmärtääkseni hän pikemminkin pakottaa länsimaat varustelukierteeseen. Muuta vaihtoehtoahan ei ole, jo5932222Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1042144Ensitreffit Jenni tykittää - Tämä Jyrkin lause nostaa karvat pystyyn: "Niin epämiellyttävä..."
Jenni tykittää menemään… Jaetaankos teillä laskut tasan tai tuleeko raha-asioista kiistaa? Lue lisää: https://www.suom411957etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!651483- 981344
Leikkeleet pois leivältä
Oikea suunta. Uusissa suomalaisissa ravitsemussuosituksissa suositellaan jättämään leivän päältä leikkeleet pois mielu1321201Saatiin meidän oma mies valkoiseen taloon!
Miltäs nyt tuntuu Ylen petkuttamat sosialistit ja muut femakot? Ilmastousko ja woke lähti liikkeelle USA:sta, ne valhee1521167- 1681162
- 531135