ei olisi pitänyt koskaan tulla tänne.

Anonyymi-ap

pelkkää pahaa mieltä ja harhaisuutta aiheuttanut. monta kertaa yrittänyt pysyä poissa, mutta aina palannut takaisin. pitäis räjäyttää koko palsta stna.

24

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Millä tavalla on pahaa mieltä ja harhaisuutta aiheuttanut?

• Anonyymi

olen tullut loukatuksi ja loukannut sen takia muitakin varmasti. luullut, että tunnen näitä ihmisiä täällä.

• Anonyymi

Mikset trolliäijän haastattelija ikinä tunnu löytävän etsimääsi tiedätkö edes mitä etsit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olen tullut loukatuksi ja loukannut sen takia muitakin varmasti. luullut, että tunnen näitä ihmisiä täällä.

Tämä sun juttukumppanisi on ätmi varmaankin näitä joiden mielestä täällä on tuttuja ja koko palsta pyörii sillä ehdolla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset trolliäijän haastattelija ikinä tunnu löytävän etsimääsi tiedätkö edes mitä etsit?

Sut pitäis räjäyttää

• Anonyymi

Se on kyllä ihan omasta itsestään kiinni. Olen lueskellut näitä ehkä 10 vuotta, eikä minua pänni yhtään.
      Mutta luenkin valikoiden. Otsikosta näkee jo, kannattaako edes lukea. Ja jos on osallistuttu paljon, niin todennäköisesti kirjoittaa itse itselleen. 🙂📖

• Anonyymi

Täällä onkin tänäpän iso gang glaani😇🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣kuule vttu näillä ihan omat säännötki🙂‍↕️juu✌️ koviksii k 5iiiiiiii 😂

• Anonyymi

kun luulee toisen tunnistaneen, niin menee vtun sekaisin et vihaako vai kaipaako se mua. ja et pelaako tahallaan jotain mind fuck pelejä että tulisin mielisairaaksi.

• Anonyymi

Nää kattelee kuule "netfliksii" ja elää sitä mtf elämää 🤣🫡jou! K 5
        🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Olen samaa meiltä tuosta räjäyttämisestä. Pois vaan.

• Anonyymi

No ei pidä ottaa henkilökohtaisesti niin kaikki asettuu tavalla tai toisella paikoilleen, se on ihan itsestä kiinni mihin lähtee mukaan.

• Anonyymi

Nooo mut julkasee mitä julkasee ja jos joku tulee päätään aukoon ja nevvomaan miten tänne saa kirjottaa ni painukoo mäkee
        Sellane viherpiiperö tuskin omistaa tät lafkaa

• Hei hei rakas vain haaveillaan hetken. .

• Anonyymi

🥱 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣valtakunta😂😂😂😂

• Anonyymi kirjoitti:

🥱 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣valtakunta😂😂😂😂

Niih.. haaveiluko ikävää. ?

• Anonyymi

Kyllä ätmi laitoitkin konkereettisen alert-tilan päälle- verkkoalusta räjähtää

• Anonyymi

Toki näin voi kokea jos nakkaa vaik oman päätteen nuotioon, laajaa ajattelua, hox

• Anonyymi

Jaa tätäkö se onnen kerjäläinen kävi onkimassa muiden laitteilta- aina löytyy joku kimmoke impulsiiviselle ja dynaamiselle

• Anonyymi

Kannattaisko kuitenkin luupata niitä lomakkeita kun tämä linja on kerran valittu?

• Anonyymi

eihän ne täältä tule, voi tälläkin vaikuttaa.

• Anonyymi

Mulle tulee välillä näistä tyypeistä päänsärky ja nousee sellainen pala kurkkuun. Ihan fyysinen ahdistus.

• Anonyymi

Mene pois täältä sitten. Ei sua tänne kukaan pakota käskyttämään ja määräilemään. Häivy!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene pois täältä sitten. Ei sua tänne kukaan pakota käskyttämään ja määräilemään. Häivy!

Ketä nyt olen määräillyt, käskyttänyt mitenkään missään ? Menen jos menen.

• Anonyymi

Jokaisella on oikeus olla täällä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Todennäköisesti Maria Jungner kuoli

sydänkohtaukseen. Niin tai näin,,olipahan melkoinen pommi. En olisi ikinä voinut uskoa, että niin hyväntuulinen ja energ
      Maailman menoa
      133
      21165
    2. Junger Maria on kuollut

Tämä EI ole ilon päivä. Tiedoksi sille hömelölle, joka aina toitottaa "ilon päivää" aiheesta kuin aiheesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      287
      10315
    3. Maria Jungner on kuollut.

Kaikkein viehättävin teeveekuuluttaja Maria Jungner, 50, on kuollut. R.I.P.
      Sinkut
      176
      7077
    4. Tekikö Maria Jynger itsemurhan

Viisikymppinen nainen ei kuole yht'äkkiä ilman erityistä syytä. Ja koska Maria Jyngerin äkkikuoleman syytä ei ilmoiteta
      Maailman menoa
      144
      4303
    5. Mitä haluaisit tällä hetkellä

sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      275
      2431
    6. Surullisia uutisia

Äärettömän kaunis Maria Jungner on kuollut äkillisesti. Oli vasta 50 vuotias. Upea nainen. Suuri suru! Tuli kaikille jär
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1694
    7. Marialta hyytävä viesti ennen lähtöä

Maria julkaisi hyytävän tekstin vain hetkeä ennen kuolemaansa: ”On aika sanoa hyvästit” 😰
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1596
    8. 64
      1169
    9. Hakkaraisen tulot ja verot kohdillaan

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010269935.html Poliisi selvittää, onko Teuvo Hakkarainen syyllistynyt rikokseen Vi
      Perussuomalaiset
      78
      1095
    10. Nämä tunteet..

Ahdistaa kun tajusin liian myöhään, kenestä haluan pitää tiukasti kiinni. Olen kyyneleitä vältellyt, mutta yhden kappale
      Ikävä
      75
      990
    Aihe