https://www.talouselama.fi/uutiset/kryptovyyhti-yli-100000-euron-sijoituksia-jumissa-coinmotionin-korkotililla-varoja-hallinnut-yhtio-teki-miljoonatappiot/45e749d9-eafd-43a7-b088-2246a4e4a9a7
Mitä tuon linkin takana on, on vain tilaajille? Kauppalehdessäkin oli sama artikkeli.
Suomalaisen Coinmotionin korkotilillä kryptot jumissa
6
728
Vastaukset
- Anonyymi
Tämähän on jo vanha juttu. Sinne jäi omatkin bitcoinit ja ethereumit. Ei olisi ikinä pitänyt laittaa korkotilille yhtään mitään. Onkohan tuolla enää turvallista säilyttää coinejaan?
- Anonyymi
Joo, vanha juttu mutta nyt uudestaan lehdissä näköjään. Coinmotion ei ole itse tiedottanut enää mitään, niin ajattelin olisiko tuossa jutussa ollut jotain infoa jatkosta.
- Anonyymi
Kryptoissa kaikki perustuu aina tyhmien huijaamiseen. Ei ole ollut yhtään poikkeusta. Tuotot maksimoidaan pitkällä tähtäimellä. Tyhmät kuvittelevat olevansa viisaita tai jopa neroja vuosikausia.
Firman tappiotkin ovat usein vain lähipiirin voittoja.
Miksi joku jakaisi ilmaista rahaa tyhmille? Ja miksi tyhmien sijoittama pääoma pitäisi palauttaa takaisin heille? Sille löytyy aina parempaa käyttöä.- Anonyymi
Kaikki tyhmät pitäisi automaattisesti määrätä maksamaan sijoittamansa pääoman verran sakkoa. Ja päälle tietysti viivästyskorko. Eikä mistään saisi valittaa minnekään.
- Anonyymi
jeps, ja coinmotion luovuttaa kiltisti Suomen verottajalle kaikki krypto omistuksesi :) Joten itse suosittelen mielummin esim Gate.io pörssiä laajan valikoiman sekä turvallisuuden vuoksi. https://www.gate.io/signup/UVBFVAtd?ref_type=103
- Anonyymi
Kaikkea mitä huijarit täällä suosittelevat ja jekelevat linkkeinä, on aina poikkeuksetta huijausta. Samaa huijausviestiä kopioidaan kymmeniin eri paikkoihin. Miettikää miksi!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363472Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162883Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006